Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 17:38
niempje..
niempje.. is offline
ik dacht , laten we dit maar even omdraaien!

heb jij ooit al je ouders betrapt? hoe oud was je toen? wat zou je doen/zeggen moest je ze nu op jouw leeftijd betrappen?

ik heb ze ooit al eens betrapt , maar toen was ik klein dus veel had ik niet gedaan! verder een andere keer ook nog toen ik wat 15 was ofzo.. en sindsdien heb ik er eigenlijk wel een probleem mee , ik heb er niets van gezegd maar het blijft echt door men hoofd spoken.. bij het minste verdenk ik ze al van seks te hebben! op zich heb ik er niets op tegen, betekent dat het nog goed gaat tussen hen enzo , maar gvd doe dat toch niet als ik ook thuis ben!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:47
Envy
Envy is offline
Citaat:
niempje.. schreef op 30-11-2004 @ 18:38 :
maar gvd doe dat toch niet als ik ook thuis ben!
Doe jij het dan ook niet als zij thuis zijn?

Een keer toen ik hun kamer binnen wilde lopen kreeg ik een boel ge-'Wacht even!' naar mijn hoofd, dus ik snapte wel wat er aan de gang was. En verder niet, geloof ook niet dat ik het erg zou vinden als het wel zo was.
Oud 30-11-2004, 17:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh, dat komt regelmatig voor hoor. Kijk er ook niet vreemd meer van op. Wil ik iets vragen, klop ik op hun kamerdeur (weet meestal wel als ze daar beiden zijn, dan laat ik ze sowieso met rust), en dan ligt mijn moeder in een deuk en hoor ik een gesmoorde 'wacht even!'. Dan weet je wel genoeg En een enkele keer loop ik wel eens gewoon naar binnen zonder dat ik weet dat ze daar zijn. Ik vraag dan ook gewoon waar ik voor gekomen ben hoor, gelijk omdraaien en weglopen is ook weer zo schijnheilig

En mijn ouders gaan ook regelmatig samen in bad. Mijn kamer is precies boven de badkamer, en dan kun je dingen ook vrij goed horen, ook het ritmische geklots van het badwater. Of als je ouders je nog niet thuis verwacht hadden en je vind ze op de bank of in de keuken... Wordt helemaal leuk als je een vriendin meegenomen hebt
Oud 30-11-2004, 17:48
justhanna
justhanna is offline
gelukkig niet echt betrapt...
ik weet wel wanneer ze bezig zijn zeg maar.... (dan gaat hun slaapkamerdeur op slot )

maar meer hoef ik ook niet te weten
(eigenlijk dat ik dat al weet is al te veel... )
Oud 30-11-2004, 17:57
Cookie
Cookie is offline
ik zie het aankomen bij mn ouders...dan gaat mn vader mn moeder een beetje plagen...kruipen ze bij elkaar op schoot...en meer van dat soort dingen waarvan ik zoiets heb van....hou je in ik zit hie ook nog.
Oud 30-11-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
niempje.. schreef op 30-11-2004 @ 18:38 :
heb jij ooit al je ouders betrapt? hoe oud was je toen? wat zou je doen/zeggen moest je ze nu op jouw leeftijd betrappen?
Ja, ik was 7 ofzo. Ik kon niet slapen (niet door hun, alleen ik gebruikte alles om aan te geven dat ik niet kon slapen) dus ik stapte naar hun slaapkamer toe, gooide de deur open, liep naar het bed, trok de dekens van ze af 'Kunnen jullie het nou ooit even zachtjes houden!' liep weer naar bed en ging liggen

Ik ben betrapt... boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 18:03
niempje..
niempje.. is offline
jah met als ik thuis ben bedoel ik eigenlijk van als ik het kan merken.. ik word gek van dat 'geheimzinnig' gedoe doe het dan gewoon als ik lig te slapen ofzo! maarja denk dat ik het ook meer ga gaan begrijpen met het ouder worden!

verder lijkt me dat verhaal van het water horen klotsen vrij afschuwelijk erger je daar dan ook niet aan?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 18:10
Samaris
Samaris is offline
Gelukkig woont mn vader niet meer bij ons, dus heb ik geen last van die dingen.
Oud 30-11-2004, 18:50
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-11-2004 @ 18:48 :
Oh, dat komt regelmatig voor hoor. Kijk er ook niet vreemd meer van op. Wil ik iets vragen, klop ik op hun kamerdeur (weet meestal wel als ze daar beiden zijn, dan laat ik ze sowieso met rust), en dan ligt mijn moeder in een deuk en hoor ik een gesmoorde 'wacht even!'. Dan weet je wel genoeg En een enkele keer loop ik wel eens gewoon naar binnen zonder dat ik weet dat ze daar zijn. Ik vraag dan ook gewoon waar ik voor gekomen ben hoor, gelijk omdraaien en weglopen is ook weer zo schijnheilig

En mijn ouders gaan ook regelmatig samen in bad. Mijn kamer is precies boven de badkamer, en dan kun je dingen ook vrij goed horen, ook het ritmische geklots van het badwater. Of als je ouders je nog niet thuis verwacht hadden en je vind ze op de bank of in de keuken... Wordt helemaal leuk als je een vriendin meegenomen hebt
omg
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 19:53
Verwijderd
Op vakantie. Onze muren waren nogal dun daar en ze hadden ruzie gehad. Nou, dat werd even goedgemaakt. Dat is vorig jaar geweest. (dit jaar trouwens ook weer op vakantie, anyway)
Verder niet en verder wil ik er ook helemaal niet over na denken wat zij allemaal uitvreten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 20:02
Verwijderd
Mijn ouders hebben geen seks. Tenminste dat houd ik stellig vol, zolang ik geen tegen bewijs heb...

Mijn broer zei eens "Mensen van boven de 50 hebben geen seks meer". Waarop mijn ouders zeiden je moet eens weten. En dat was op een verjaardag, daar heb ik nog steeds psychische last van. Ik gun mijn ouders van alles ook seks, maar daar wil ik niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 20:19
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb ze een keer gehoord. Maar nu hebben ze volgens mij geen seks meer. Aangezien ze niet in hetzelfde bed slapen kunnen ze dat nu ook moeilijk doen zonder dat ik het merk.
Oud 30-11-2004, 20:23
niempje..
niempje.. is offline
hm ik dacht het ook zo , mijn ouders zijn al bijna 60.. dus waarschijnlijk doen ze het niet meer! maar ik had het toch wel mooi mis. ik denk eigenlijk zelfs dat ze helemaal geen rekening meer met me houden.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 30-11-2004 @ 21:02 :
Mijn broer zei eens "Mensen van boven de 50 hebben geen seks meer".
Het ging er laatst een keertje over bij ons op school. toen maakte ik de opmerking dat mensen boven de 50 geen seks meer mochten hebben (of iets in die richting)... waarop die docent me toch wel een beetje raar/ boos aankeek... Tsjaa hij was 53 .

Mijn ouders? Tsjaa mss is dat een voordeel van dat mijn vader overleden is
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 06:37
ExVaal
ExVaal is offline
Don't wanna go that road. Mijn ouders hebben maar 2x sex gehad. 1 keer om mij te creëren, en een keer voor mijn zus.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 07:00
leucomelas
leucomelas is offline
pff... ze slapen apart... maar gisteraaf had ik wel zoiets van *hummz, wat maken die mensen toch een lawaai beneden...* ze hadden ook net mijn vriend en mn broertjes vriendinnetje eruit gezet en ons naar bed gestuurd...
Oud 01-12-2004, 08:14
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
*flame*

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 08:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-12-2004 @ 07:37 :
Don't wanna go that road. Mijn ouders hebben maar 2x sex gehad. 1 keer om mij te creëren, en een keer voor mijn zus.

ik en m'n zus hebben m'n ouders een keer betrapt op vakantie toen we onverwacht wat eerder terug kwamen jakkiebakkie
Oud 01-12-2004, 08:36
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Nooit.. gelukkig.. denk ook niet dat ze het nog doen
Oud 01-12-2004, 09:04
WolterB
WolterB is offline
Nee
Maar de afgelopen 14 jaar is dat ook onmogelijk
Oud 01-12-2004, 09:12
Verwijderd
ik wil dr niet eens aan denken... Blast! Te laat
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:22
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
niempje.. schreef op 30-11-2004 @ 19:03 :
verder lijkt me dat verhaal van het water horen klotsen vrij afschuwelijk erger je daar dan ook niet aan?
Nee hoor, ik vind het vaak wel geestig. Zóveel herrie maken ze nou ook weer niet. En waarom zouden ze geen seks mogen hebben? Ik snap ook niet echt waarom iedereen hier zo'n moeite met het idee schijnt te hebben dat ouders ook seks hebben. Zo'n rare gedachte is dat toch niet? En het is toch niet 'viezer' of 'vreemder' dan dat jij het met je eigen partner doet of dat je van vrienden weet dat zij het doen? Ik zie het verschil niet zo hoor.
Oud 01-12-2004, 09:22
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 01-12-2004 @ 09:14 :
*flame*

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 01-12-2004 @ 09:14 :
*flame* (en nog met spelfouten ook zie ik nu. )

persoonlijk zou ik graag hebben dat m'n ouders nog seks hebben, gewoon omdat je dan tenminste zeker bent dat ze elkaar nog graag zien.
spijtig genoeg ben ik er wel redelijk honderd procent zeker van dat ze al tijden geen seks meer hebben gehad...

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:35
MB
MB is offline
Mijn moeder en haar vriend heb ik gelukkig nooit betrapt. Maar ik weet wel dat ze meer doen dan alleen 'gewoon' seksen. Want een jaar of 4 geleden was ik een keer een beetje aan het rondneuzen en ze hebben allemaal boeken met fantasiën erin, in de kamasutra zitten allemaal van die post-it! briefjes en ze hebben zo'n spelletje. Mystery nogwat geloof ik

Ik moet er echt niet aan denken om ze te zien (sowieso niet om haar vriend naakt te zien)
Oud 01-12-2004, 14:19
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 01-12-2004 @ 13:35 :
Ik moet er echt niet aan denken om ze te zien (sowieso niet om haar vriend naakt te zien) [/B]
haha, nee, idd!!!!

ik hoor m'n moeder & vriend ook wel eens, maar ach, dat hoort erbij denk ik maar
ik zit 't trouwens wel te overwegen om naar een andere kamer te verhuizen, verder van hun kamer = minder geluidsoverlast!
Oud 01-12-2004, 14:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 01-12-2004 @ 12:49 :

spijtig genoeg ben ik er wel redelijk honderd procent zeker van dat ze al tijden geen seks meer hebben gehad...

ik zou zeggen, doe d'r wat aan
Oud 01-12-2004, 15:10
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Ik woon niet meer bij mn ouders... maar toen ik er nog wel woonde heb ik ze nog nooit betrapt... dus of ze deden het heel sneaky, of ze deden het niet.
Oud 01-12-2004, 15:16
Verwijderd
mij valt op dat de jongens er meer problemen mee hebben dan de meiden

ontopic >
nope nog nooit betrapt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:29
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-12-2004 @ 07:37 :
Mijn ouders hebben maar 2x sex gehad. 1 keer om mij te creëren, en een keer voor mijn zus broer.
Oud 01-12-2004, 15:50
Nona
Nona is offline
Ik heb ze nooit betrapt, mijn ouders zijn daar ook nogal preuts over. Ik weet wel dat ik een aantal keer heb gemerkt dat ik 's avonds naar beneden liep om naar de badkamer te gaan, en dat het opeens een stuk rustiger werd beneden (daarvoor was nog ondefiniëerbaar gestommel te horen).
Overigens, ik denk dat ze nog wel seks hebben. Ik hoor ze weleens praten met vrienden (als ze vergeten dat ik erbij zit) en dan weet ik wel hoe laat het is.
Oud 01-12-2004, 17:38
Verwijderd
zij hoeven niet te weten wat ik doe, en ik hoef niet te weten wat zij doen. gellukkig zit er een badkamer tussen mijn kamer en hun kamer. en dat vind ik helemaal niet erg. nooit gehoord, nooit gezien, nooit betrapt. andersom ook niet. wanna keep it that way. niet dat ze van mij geen seks mogen hebben, of dat ik het raar vind dat ze t uberhaupt hebben, maar ik hoef het gewoon niet te weten/horen/zien.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 17:56
olsen
olsen is offline
Wel eens betrapt en op de grond in de kamer. Dat beeld staat nog steeds in mijn kop.

eh, sorry, was boek vergeten, eh right.

Ouders behoren a-seksueel te zijn.
in de hoofden van de kinderen, that is.
Oud 01-12-2004, 19:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gelukkig heb ik mijn ouders nooit betrapt. Mijn ouders doen het ook nooit meer, daar ben ik van overtuigd. Na mij zijn ze gestopt...

Nouja dat idee houd ik me voor in ieder geval en ik voel me er goed bij
Oud 01-12-2004, 19:15
soultodeny
soultodeny is offline
ik heb het 2 keer gehoord toen ik een jaar of 12 was..
vanaf die tijd ben ik altijd 'bang' geweest dat ik het weer zou horen, maar een half jaar later is mijn vader overleden, dus aan de andere kant hoop ik dan maar dat ze er samen van genoten hebben
Oud 01-12-2004, 20:04
Verwijderd
Nooit echt betrapt, maar toen ik nog thuis woonde hoorde ik mijn moeder regelmatig, ze kan 't moeilijk stil houden. Ach ja, dan weet ik tenminste van wie ik dat heb.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:16
suikerprinses
suikerprinses is offline
één keer klopte ik op de kamerdeur van mn ouders en toen werd er geroepen dat ik even moest wachten. mn moeder lachte zich dood en ik ook. achteraf gezien was het grappig maar op dat moment vond ik het wat minder.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:19
Verwijderd
het schijnt.. dat toen ik klein was en ik bij mijn moeder op de kamer sliep (en we hadden maar 2 kamers op de flat) dat zij en haar vriend het regelmatig deden als ik sliep! het idee..
Wakker worden en je ouders bezig zien
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:50
olsen
olsen is offline
oh ja, kijk niet in het nachtkastje van je ouders.

Doe het niet.

Voor je eigen bestwil.
Kijk wat er van mij geworden is...
Oud 02-12-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 01-12-2004 @ 15:33 :
ik zou zeggen, doe d'r wat aan
wat kan ik d'r nu aan doen?

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-12-2004 @ 15:27 :
Het goede voorbeeld geven
Oud 02-12-2004, 16:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-12-2004 @ 15:27 :

dumbass
Oud 02-12-2004, 17:56
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nee ik heb ze nooit betrapt en dat zal ik waarschijnlijk ook niet doen aangezien ik altijd op de deur klop en dan wacht met binnenstormen tot ze jaa roepen.
Oud 02-12-2004, 18:03
Mo6
Mo6 is offline
mijn ouders doen ook niet aan sex, ik ben kunstmatig gekweekt omdat ze sex vies vonden... ow en mijn beide broertjes zijn ook op een dergelijke manier tot leven gekomen..
Oud 02-12-2004, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 02-12-2004 @ 17:45 :
dumbass
jackass

@ theemuts: doe ik (en mooie sig trouwens!)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:28
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
ik hoor ze af en toe en weet dat ze af en toe in 't weekend weg gaan en dan niet gaan klaverjassen.
Oud 02-12-2004, 19:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-12-2004 @ 20:20 :
@ theemuts: doe ik (en mooie sig trouwens!)
Oud 02-12-2004, 20:05
Caligula
Caligula is offline
een keer kwam mn pa terug van congres in de VS en toen ik thuis kwam (hij was amper 2 uur terug) liep ik naar boven en toen deden mn ouders haastig de deur dicht, en mn ma giechelde wat. Ik zei toen tamelijk droogjes "oh, ik begrijp het al" en ik ging maar in de huiskamer TV kijken
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:12
snoopy
snoopy is offline
m'n broertje betrapte m'n ouders ooit, toen ie n jaar of 5 was.
M'n vader kwam naar m toe en zei: "mama en ik waren even aan t knuffelen". M'n broertje zei toen: "Je bedoelt dat jullie aan het neuken waren?"

Oud 02-12-2004, 20:19
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-12-2004 @ 21:12 :
m'n broertje betrapte m'n ouders ooit, toen ie n jaar of 5 was.
M'n vader kwam naar m toe en zei: "mama en ik waren even aan t knuffelen". M'n broertje zei toen: "Je bedoelt dat jullie aan het neuken waren?"

hahaha nou mijn ouders vinden sex gelukkig vies, ze hebben het 1 keer geprobeerd maar bij het voorspel hielden ze al op. dus ik heb gelukkig nooit dergelijke feesten hoeven mee te maken...

Regels voor berichten