|
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 29-11-2004 @ 20:56 :
haai, 1- idd zoals je zegt; 2 maal per dag goed wassen met sebamet zeep. liefs en rot op met je 'liefs' ![]() |
||||
![]() |
Qamra schreef op 30-11-2004 @ 16:37 :
Je weet dat je adres, of iig die van je mamma's piercingshop in je sig staat he ![]() ![]() |
||||
![]() |
RockaholiC schreef op 30-11-2004 @ 16:51 :
bijvoorbeeld. en misschien ook wat piercingadvies ![]() ![]() |
||||
![]() |
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 16:47 :
Ooh jullie maken mij ook helemaal niet bang hoor ![]() Enne ik bedoel jullie doen zow tegen mij dus ik doe het terug !! ik laat me toch echt niet om laag halen ![]() maja...de mensen dier blijven toch wel NAAR doen ![]() |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 17:23 :
tjah precies...dan leren jullie mij op een hele andere manier kennen ![]() maja ik moet mij aanpassen aan jullie maar ik ben zoals ik ben en ik doe heel normaal maar omdat ik mezelf ben en gewoon normaal doe word ik niet gewaardeerd ![]() ![]() |
||||
|
|
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 18:10 :
Bij mijn moeder is een lip piercing: € 45 incl. 1 x gratis wissel ( dus je betaald niet voor het wisselen naar een kleiner staafje ) Bij andere shops is de lip rond de € 50 € 60 !! Offtopic: en het is masturberen.... |
||||
![]() |
Citaat:
Piercingske schreef op 30-11-2004 @ 14:13 :
. Naam/Geboortedatum/Woonplaats Eva/07-05-1985/Zeist 1. Hoeveel piercings heb je? 2 2. Welke piercing(s) heb je? tragus en rook 3. Wat was je eerste piercing?tragus 4. Wat was je laatste piercing?rook 5. Welke vind je je mooiste piercing(s)? ik kan niet kiezen ![]() 6. Heb je 'echt' last gehad van een piercing(s)?van mijn tragus eigenlijk nauwelijks (die heb ik laten schieten ![]() 7. Heb je een uitgegroeide piercing(s) gehad? nee 8. Welke is je pijnlijkste piercing geweest? rook 9. Zou je nog piercings bij willen? Zoja, welke? ik wil nog iets in mijn oor. ik ben er nog niet over uit wat 10.Was je tevreden met je piercer? Stelde hij je gerust? Voelde je om je gemak bij hem?ik was meer dan tevreden. hele aardige vent, maakte een paar grapjes om me op mijn gemak te stellen, heeft zelf rond de 30 piercing wat een goed gevoel geeft 11. Hoe vond je zijn studio? (hygiene, interieur, … ) ik vond het er goed uitzien. de pierce-ruimte ( ![]() ![]() 12. In welke studio ben je geweest? passion for piercing, groningen 13. Zou je volgende keer nog in zijn studio gaan?yeps (is geen bedoeling op reclame te maken!)£ Bedankt mensen... |
||||
|
|
Citaat:
Qamra schreef op 30-11-2004 @ 18:24 :
Dat is niet helemaal waar. Net even door mijn lijstje favourieten gebladert en daar heb ik zeker al 3 shops staan waar ze het voor 45 euro doen. Offtopic: en het is masturberen.... ![]() ![]() |
||||
![]() |
ik heb in mn eerste gaatjes tunnels van 5 mm, kan ik daarnaast het tweede gaatje ook gewoon gaan oprekken of kan ik beter het derde gaatje daarvoor gebruiken? of kan ik beter maar helemaal geen gaatje oprekken zo dicht bij mn tunnel?
![]() |
||||
![]() |
Ramble On schreef op 30-11-2004 @ 19:52 :
ik heb in mn eerste gaatjes tunnels van 5 mm, kan ik daarnaast het tweede gaatje ook gewoon gaan oprekken of kan ik beter het derde gaatje daarvoor gebruiken? of kan ik beter maar helemaal geen gaatje oprekken zo dicht bij mn tunnel? ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 21:09 :
En ik hoef ook geen prive bijles van iemand die HBO NEDERLANDS sturdeerd ![]() |
||||
![]() |
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 21:09 :
En ik hoef ook geen prive bijles van iemand die HBO NEDERLANDS sturdeerd ![]() ![]() |
||||
![]() |
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 21:07 :
Nou dan heb je er nog 3 die 45 euro zijn !! En nu ?? Nu niets !! Dus wat ?? Niets !! Plus dat jíj moet weten dat prijs in principe niet telt bij een piercing ![]() |
||||
![]() |
Qamra schreef op 01-12-2004 @ 07:57 :
Ik zeg gewoon even dat jouw mammie niet de ge-wel-dig-ste persoon op aarde is omdat ze de goedkoopste is. ![]() |
||||
![]() |
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 | Verwijderd | Lifestyle | 500 | 17-03-2006 18:50 |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic | saturday | Lifestyle | 500 | 17-05-2005 23:00 |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! | Jules | Lifestyle | 500 | 10-04-2005 11:27 |
Het Grote Piercing topic | Verwijderd | Lifestyle | 455 | 11-01-2005 02:36 |
Het grote Piercing topic.. | Verwijderd | Lifestyle | 484 | 18-06-2004 17:05 |
Het grote Piercing topic.. | Verwijderd | Lifestyle | 493 | 06-02-2004 08:12 |