Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
ssjpan schreef op 27-11-2004 @ 16:28 :
Ja laatst ineens stonder er 2 mannetjes de deuren open en dicht te doen en hoi zeggen enzo, en ze leegden ook al mijn dienblad. n toen kwam er net iemand met een rolstoel door de deur, en die zat daar moeite te doen, en die mannetjes stonden net met elkaar te praten dus ze zagen haar eerst helemaal niet.
Ghehe, das best wel triest...
Komt er iemand die echt hulp nodig heeft, en die helpen ze dan weer niet....

Lang leve de schuifdeuren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2004, 23:46
state_of_mind
state_of_mind is offline
Citaat:
sensual schreef op 24-11-2004 @ 09:34 :
Ik ben afgelopen week naar McDonald's Drachten geweest en daar was het wel te merken. Ze hadden iemand in een kippenpak rondlopen die kipnuggets uitdeelde en er was iemand die de deur voor je open hield.
Wat grappig! Gisteren in McDonald's Enschede was er een man in een broccolipak die gratis groentenburgers uitdeelde...
Oud 30-11-2004, 15:45
Verwijderd
Ik was laatst ook mij de McDonalds in Eindhoven, en daar viel me idd ook op dat ze vriendelijk(er) en behulpzamer waren. Eén kerel was de hele tijd zó vriendelijk aan het lachen naar me dat ik er de kriebels van kreeg. Later kwam 'ie ons dienblad halen, maakte het tafeltje meteen schoon en wenste ons heel vriendelijk nog een prettige dag toen we wegliepen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
lareno schreef op 30-11-2004 @ 16:45 :
Ik was laatst ook mij de McDonalds in Eindhoven, en daar viel me idd ook op dat ze vriendelijk(er) en behulpzamer waren. Eén kerel was de hele tijd zó vriendelijk aan het lachen naar me dat ik er de kriebels van kreeg.
Hehe, je kan ook gewoon sjans hebben gehad.
Oud 30-11-2004, 19:01
Laïs
Laïs is offline
Ik kom er bijna nooit,tenzij 's avonds als ik echt zin heb in vuil eten. & de service is wel goed. het is maar een fastfoodding.
Oud 30-11-2004, 19:17
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-11-2004 @ 01:35 :
Niks van gemerkt en ik kom ook niet vaak in de Mc Donalds hoor,

Maar, wist je al dat je na 5 min wachten je eten niet hoeft te betalen, in amerika is dat 2 minuten..
Serieus? En wat is het beleid omtrent het geven van oude voedsel? Weet je dat?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 07:02
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-11-2004 @ 20:17 :
Serieus? En wat is het beleid omtrent het geven van oude voedsel? Weet je dat?
Nou, ik weet dat in de Duitse McDonalds-zaken de hamburgers die er een bepaalde tijd hebben gelegen weggegooid worden.
Oud 01-12-2004, 08:43
Verwijderd
ik was laatst een keer bij de burgerking in amsterdam (aan het leidseplein) en ik mocht helemaal gratis meegenieten van een ruzie van de dude die bestelling opnam en zn vriendin die naast mij stond. voordat ie me uberhaupt hielp waren we al enkele minuten verder.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:11
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
YPrue schreef op 01-12-2004 @ 08:02 :
Nou, ik weet dat in de Duitse McDonalds-zaken de hamburgers die er een bepaalde tijd hebben gelegen weggegooid worden.
Ja, dat is in Nederland ook. De broodjes die langer dan 10 minuten liggen moeten worden weggegooid. Maar of ze dat ook doen..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 11:07
Stefanie
Stefanie is offline
Niets van gemerkt eigenlijk... Ben in Amsterdam geweest en in Zaandam.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:05
Verwijderd
Een keer heb ik een half uur mogen wachten op een whopper bij de Burger King in Amersfoort. Ik dacht: 'ik heb nog een half uur voor de volgende trein, dus dat red ik wel'. Ik bestelde bij een stomme, blonde white trash-wijf van 18 ofzo, met d'r chagrijnige kop en ongeïnteresseerde, duffe blik. Na het bestellen gaat ze door met andere bestellingen opnemen Ik ga staan wachten naast de rij. En ik zie mensen ná mij, eerder vertrekken. Ik vraag daarom waar mijn whopper blijft: "Ja, komt eraan" zegt ze.
Weer een kwartier later komt de manager eraan om mensen te helpen achter de kassa. Ik vraag dus dit keer aan hem: "Ik had een whopper besteld 25 minuten geleden en..."
"Oh!" zegt ie, en hij pakt een whopper en geeft hem. "Sorry van de wachttijd, wilt u misschien een gratis cola erbij?"
Ik bedankte hem vriendelijk en keek nog een keer kwaad naar het domme wijf wat erachter stond en volgens mij nóg niet doorhad wat ze verkeerd deed. Argh, domme trut . Kon ik alsnog gaan rennen voor de eerstvolgende trein :\

Een andere keer was ik in de BK op Amersfoort en toen bestelde ik een cheeseburger.
- "Een wat?"
"Een CHEESEburger!"
Krijg ik alsnog een whopper
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 17:11
Miracle
Miracle is offline
Nog nooit iets van gemerkt. De laatste keer dat ik er was, was 1 week geleden en de keer daarvoor 3/4 maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:14
LittleLucille
LittleLucille is offline
k vind dat die macflurry wel steeds minder wordt..
soms zit er bijna alleen maar lucht in mijn bakje..
Oud 01-12-2004, 18:57
Endomychus
Endomychus is offline
Ik ben de laatste tijd niet naar de Mac geweest. Maar over het algemeen is de service nooit optimaal geweest. Er werken vrijwel altijd dozen die geen bestelling kunnen onthouden. En ze vergeten gewoon standaard de mayo als je daar om gevraagd hebt. Wat ook wel lastig is, wanneer je cola light en de andere gewone cola besteld je niet kunt zien wat wat is
Oud 01-12-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Endomychus schreef op 01-12-2004 @ 19:57 :
Ik ben de laatste tijd niet naar de Mac geweest. Maar over het algemeen is de service nooit optimaal geweest. Er werken vrijwel altijd dozen die geen bestelling kunnen onthouden. En ze vergeten gewoon standaard de mayo als je daar om gevraagd hebt. Wat ook wel lastig is, wanneer je cola light en de andere gewone cola besteld je niet kunt zien wat wat is
Dan moet je op de deksel kijken. Degene die deukjes in de deksel heeft is cola light.

maar dan moeten ze natuurlijk wel deukjes in je deksel maken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:05
kellytje
kellytje is offline
Ik vind de service in de MAC hier (oost-vlaanderen) wel vrij goed . Zo liet ik ooit eens mijn drinken op de trap vallen , ik wou om iets vragen om het op te kuisen , zeiden ze dat ik naar mijn plaats mocht gaan en dat zei dat wel zouden doen. Vijf minuten later stond er ook een personeelslid met een gratis nieuw drankje aan mijn tafel . Verder als ze ver gaan sluiten en er zit nog ijs in de machine komen ze altijd vragen wie een gratis ijsje wil.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:55
the_conquer
the_conquer is offline
Ik wist niet eens dat het er was.

Mac Donalds is troep, al dat eten. Enige wat ik er durf te halen is een kop koffie en zelfs de aangezicht daarvan doet mij denken aan iets wat ik na een avond uitgaan achterlaat in een toiletpot......
Oud 07-12-2004, 16:04
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
In Vlaardingen ging ik een keer om een uur of half 12 wat eten halen met vrienden bij de Mc. Ik kreeg toen gratis saus en de hamburger voor de helft vd prijs.
Reageren

Regels voor berichten