![]() |
||
Citaat:
Wat de moord op Theo Van Gogh bewees is dat er debielen rondlopen die beinvloed zijn op een manier dat hun godsbeleving hen tot moord dreef, of zelfs erger, en dat er mensen rondlopen die op het punt staan eenzelfde stadium te bereiken. Dat is wat bestreden moet worden, en los gelul in de ruimte over tolerantie en verharding gaat daar bitter weinig voor betekenen..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ja.. althans dat lijkt zo..Maar ik vind dat Nederland geen tolerant land meer is vergeleken met de jaren 70-80.. al dat praatjes over moslims ben ik een beetje zat..zijn der geen andere problemen in Nederland.. waarom moslims? Der is een mogool die theo heeft vermoord.. en is opgepakt en zal gestraft worden.. wat willen we nog... Der is een klein oorlogje ontstaan tussen de moslims en niet-moslims.. Dat is toch belagelijk voor woorden.. |
![]() |
||
Citaat:
kijk, niet alle moslims zijn terroristen. maar bijna alle terroristen zijn moslims.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Iran is 5% van de bevolking heroïneverslaafd en leeft op straat. Die worden toch ook niet afgeslacht? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het iig gemerkt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als er geen godsdiensten waren, zouden de mensen toch wel weer een reden vinden om elkaar te vermoorden...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Een religie is wat anders dan dingen aannemen Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe pijnlijk |
![]() |
||
Citaat:
ik kan begrijpen dat je je beledigt voelt maar voel je je dan ook niet beledigt door je geloof (dat je onder de man staat etc?)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De islam(en andere religies)predikt geen haat maar juist vrede en verdraagzaamheid. Hoe mensen die interprenteren hangt volledig van die persoon af, en hierbij speelden wel meer factoren een rol.Zoals frutstaties onder allochtonen die het gevoel hebben gestigmatiseerd te worden. |
![]() |
||
Citaat:
schiet me dood, dit was de grens. en jouw grens bestaat niet, die kunnen we vervagen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lag meer aan zijn sociale positie. Hij is hoogopgeleid maar toch komt hij nergens aan de bak. Die frutstaties vind je steeds vaker bij hoogopgeleiden allochtonen. Dat speelde in zekere zin ook een groot rol waardoor hij vatbaarder was voor radicalen die hem gebruikten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aantal mensen gestorven in het verkeer op zondagmiddagen in Nederland de afgelopen 100 jaar: duizenden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|