Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2004, 19:42
Omi0
Omi0 is offline
Op het moment zit in ik het examenjaar en met een groep van 8 vriendinnen willen we na het examen 'iets leuks' gaan doen.
Nu is het plan om een mid-week centerparcs te gaan doen.
Heeft iemand dit wel eens gedaan met een groep vrienden? Is het überhaupt wel leuk? Is er wel wat te doen?

et lijkt me echt zo ontzettend burgerlijk
Advertentie
Oud 01-12-2004, 19:49
Miracle
Miracle is offline
Oeh, klinkt eigenlijk wel erg leuk. Ligt er natuurlijk aan waar je gaat.

Reken erop dat je met z'n allen moet koken ed. Willen jullie ook uitgaan oid? De meeste centerparcs staan volgens mij middenin de natuur, dus dat is dan een heel gedoe. Volgens mij is het ook niet erg goedkoop trouwens...
Oud 01-12-2004, 19:49
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 01-12-2004, 20:03
Omi0
Omi0 is offline
het staat zeg maar 4>4
vier van ons willen wel graag de stad in en lekker uitgaan en 4 willen beetje hangen en naar het zwembad enzo...

En een midweek kost ca. 459,- dus /8 is rond de 80 euro ofzo..

tsja kan iemand mij vertellen wat er verder voor 8 meiden van 18 te doen is? en ik wil niet de godganze dag in het zwembad zitten..
Oud 02-12-2004, 19:22
Ieke
Ieke is offline
Je kan beter een wat goedkoper park nemen imo. Centerparks is wel heel erg duur en je hebt ook andere parken die ook wel een leuk zwembad hebben, maar goedkoper zijn.
Wat je kan doen hangt natuurlijk af van waar het park ligt. Kies je er een uit die bij zee ligt kan je naar het strand. Strandwandeling ofzo als het dit soort weer is. Acj, volgens mij vermaak je je toch wel in zoiets. Is gewoon altijd wel erg leuk.
Oud 02-12-2004, 23:47
Verwijderd
Centerparcs is idd erg leuk, vooral als je een beetje dicht bij de stad zit. Ik kan je de kempervennen aanraden. Zoals in alle parcen super zwembad. Maar ook met openbaar vervoer bereikbaar, is mss wel handig als je daar heen moet. Naja daar fietsen huren, in 15 minuten ben je dan in een redelijk grote stad onder eindhoven (naam vergeten). Die redelijk veel en grote winkels heeft.
Verder wel rekening met eten en drinken etc houden.
Oud 05-12-2004, 12:25
Apomes
Apomes is offline
wij gaan na ons partieel examen van kerstmis.
We zijn met 6 man, we gaan gewoon drinken, drinken, roken, drinken, en leute maken .

Trouwens Sun parcs is goedkoper
Oud 05-12-2004, 16:42
lo0lly
lo0lly is offline
Hm... center parcs... m'n opa en oma zijn er in 10 jaar 44 keer geweest(in het zelfde park elke keer)beetje raar wor.en wie moest er in de vakantie met opa en oma mee(niet altijd hoor ) kheb er een beetje trauma's van over gehouden... is dat raar ? ze kennen daar ook iedereen enzo, dus ik ken orrie so sorrie persoonlijk
maar voor antwoord op je vraag: op zich is het wel leuk daar maar niet goedkoop
xxx
lo0lly
Oud 14-12-2004, 14:31
Konijn
Konijn is offline
Wij gaan zowat elk voorjaar en najaar een weekend met mn ouders, omdat zij geen vakantie hebben verder. Burgerlijk is het in mijn ogen niet, het is meer een easy-way van ff een weekendje er tussen uit, en veel leuker dan een hotel.
Ben ook met 6 vriendinnen een midweek geweest.
Aanrader als het je niet uitmaakt waar je terechtkomt: wacht op een last-minute. Die zijn er altijd, en veel goedkoper. Wij hebben een week van te voren geboekt, en waren goedkoper uit dan het jaar ervoor met de tent op een camping. (wij hebben dat trouwens gedaan in de week tussen het examen en de uitslag, dus buiten het hoogseizoen). Gewoon teletekst (op rtl 4 geloof ik) in de gaten houden of hun website.
We hebben inderdaad veel gezwommen, maar zijn bv ook uitgeweest in Eindhoven. Met de bus erheen, en 's nachts in een taxi terug. Als je de kosten deelt, valt dat reuze mee als je niet elke nacht uitgaat dan.
Ook de vriendinnen die het burgerlijk leek, vonden het hartstikke leuk. Over het koken: wij hadden voor drie dagen gewoon alvast rijst enzo meegenomen (want de super daar = duur) en dan vers vlees erbij gehaald, en twee keer uit eten geweest daar.
Oud 20-12-2004, 17:32
Omi0
Omi0 is offline
bedankt voor de reacties. Als ik het zo lees valt et opzich nog wel een beetje mee

Maarja we gaan al niet meer, we konden geen geschikt tijdstip vinden omdat je eerst zit met examens, dan de uitslag, eventuele herexamens, diplomauitreiking en tsja dan is et ook alweer midden juli..

Misschien gaan we nu nog een weekendje weg naar een stad, of gewoon een dagje te zeilen..
Oud 05-01-2005, 22:09
OceanEye
OceanEye is offline
Wij doen het elk jaar en ook elk jaar een groot succes. Je hebt veel parken met gewoon bowlingbaan, discotheek etc. De leukste waar ik ben geweest is net over de grens in Belgie (Lommel, Vossemeren heette het). Je kan er klimmen, mountainbiken, bowlen, raften, zipwire, surfen, blablabla en nog veel meer. Supergroot zwembad enzo, heel leuk allemaal. En 's avonds gewoon een kroeg/discotheek

Nee het is niet burgerlijk
Oud 17-01-2005, 08:23
Verwijderd
Al gaat TS dan niet meer, een ander misschien wel: Je moet idd gewoon het goede park uitkiezen (op de site staan de faciliteiten meestal wel vermeld) en bv. dicht bij een stad oid en je kunt volgens mij idd beter naar een ander park gaan dan CenterParks (LandallGreenParks (oid) is bv. ook stukken goedkoper).
Oud 22-01-2005, 13:34
The-RasmusFreak
The-RasmusFreak is offline
heyy
ik ga elk jaar naar Park Zandvoort (was eerst gran dorado, is nu Center parcs)
het ligt praktisch aan het strand en er is op 5 minuten lopen de boulevard van zandvoort met een heleboel leuke winkels, verder zijn in zanvoort zelf, ook circa 5 min. lopen ook leuke winkels en uitgaansdingen.
en nog een voordeel: het is niet zo achterlijk duur.
Oud 25-01-2005, 23:12
hardhitter
hardhitter is offline
Ik heb een van mn leukste vakanties ooit in en centerparcs park gehad.
als je er met leuke mensen bent verveel je je echt niet. maar misschien is dat anders omdat ik met allemaal jongens weg was, met lekker klote heb ik me daar echt rot gelachen.

en joh boeie met een taxi danwel bus is overal wel uitgaansgelegenheid te vinden.

go for it!

Regels voor berichten