![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Altijd leuk om iemand erbij te hebben die ook daadwerkelijk iets weet. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bovendien is het percentage rijken kleiner dan de armen, en als zij opeens een bak geld uitgeven betekent dat alleen dat de producenten waarvan zij producten kopen erop vooruit gaan. en rechtvaardigingsgronden.. wat dan nog? zolang het een beetje binnen de perken blijft is er niets mis mee. Bovendien, hoe ga je de overheid financieren met een belastingniveau a la Bush? bespaar je eigenlijk het antwoord ook maar, de regering Bush heeft een gigantisch gat in de begroting... go figure
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
eco·no·mie (de ~ (v.)) 1 leer van de menselijke welvaart => staathuishoudkunde 2 economisch systeem |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Das mijn grote muzikale held Neil Diamond. ![]() ![]() En om het maar weer ontopic te houden. Laten we maar gewoon het belastingstelsel houden zoals nu. Het veranderen in "flat tax" heeft volgens minder voordelen dan nadelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, als we allemaal tegen de pensioengerechtigde (in mijn geval: emeritaats-) leeftijd zitten, maakt die paar jaar ook niet meer zoveel uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En tja dan ben ik er allang over heen.
Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 02:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben je dan natuurlijk gewoon een gore egoïst. ![]() Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 11:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belasting moet gebaseerd zijn op vrijwilligheid. Iedere vorm van dwang is inhumaan. Vreemd dat de Christenen hun eigen boek niet goed genoeg kennen, anders hadden we hier een dergelijk systeem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De gunstige situatie voor de laagste groep is de mogelijkheid om hogerop te komen, niet het handje ophouden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat betekent dus om te beginnen veel plezier met lopen door de berm, want de weg, en snelwegen waarover we ons verplaatsen worden als door de overheid betaalt. Verder lijkt het me onmogelijk om zaken die als 'collectief belang' gelden (onderhouden van een leger, dijken, wegen, etc) individueel te regelen, daarvoor is een overheid nodig...
|||
Citaat:
ik denk dat elke planoloog je ongelijk zal geven. Citaat:
laten we een vergelijking maken: ervan uitgaande dat belasting voortkomt uit dwang van autoriteiten, dan stel ik dat een status van anarchie op het gebied van belasting gelijke gevolgen heeft als het systeem dat jij voorstelt. Kijk naar staten waar kortere of langere tijd anarchie heerste. Wat voor overheid was daar? Hoe goed ging het daar? Waren mensen er gelukkig door? Hebben ze iets bereikt tijdens hun anarchie?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peiling: Vlaams Blok populairste partij Mr.Hypert€xt | 162 | 05-11-2004 09:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok grote winnaar! Apomes | 166 | 23-06-2004 18:34 |