Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 23:57
bracelance
bracelance is offline
geen flauw idee
Oud 01-12-2004, 01:31
Verwijderd
break up sex
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 01:39
MonoM
MonoM is offline
Citaat:
monolo schreef op 01-12-2004 @ 00:12 :
omdat jongens een knop hebben waarmee ze hun gevoelens aan en uit kunnen zetten. zo kunnen ze sex hebben zonder liefde

(even heerlijk generaliseren, tuurlijk is het niet bij elke jongen zo)
volgens mij hebben vrouwen die net zo goed. je moet hem alleen even weten te vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 02:10
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
justhanna schreef op 30-11-2004 @ 16:27 :
jongens kunnen nou eenmaal eerder seks hebben zonder liefde dan meisjes is mijn ervaring...
ik ken heel veel meisjes die nog wel seks hebben gehad met hun ex terwijl hun ex al niks meer voor hun voelde..
ik zelf ook... hield nog enorm veel van hem.. dacht dat hij ook nog wel iets voor mij voelde... zei hij een paar dagen later dat hij er spijt van had omdat hij het alleen had gedaan omdat hij zin had en niet omdat het met mij was...

jongens snappen soms gewoon niet hoe erg ze meisjes kunnen kwetsen...
Ik vind dat jij jezelf op die manier in een kwetsbaar positie hebt gezet. Het is toch niet voor niets uitgegaan, dus waarom dan nog seksen? Je had het zelf in handen, dus je kan het hem niet helemaal kwalijk nemen.

En TS, probeer blij te zijn om de laatste keer dat je nog die intimiteit met hem kon delen. Ik heb ook nog gevreeen, nog wel op de dag dat mijn ex niet meer verder wilde. Ik heb dat nooit als onprettig ervaren, omdat het ook op die laatste dag nog altijd fijn aanvoelde.
Oud 01-12-2004, 10:38
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
omdat jongens een knop hebben waarmee ze hun gevoelens aan en uit kunnen zetten. zo kunnen ze sex hebben zonder liefde

Inderdaad, jongens..
Vaak lopen ze gewoon hun p*k achterna.
Verder ben ik het eens met wat SoMeBoDy zegt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
aapje schreef op 30-11-2004 @ 23:17 :
"waarom willen jongens nog seks voordat ze het uitmaken??"

wees blij dat ze het ervoor willen..
Hahaha

OT:

Ik had het ook met mijn ex. Nja, weet al niet meer of we sex hadden zoveel dagen voor dat ik het uitmaakte... (maar naderhand wel, en dat is ook mijn eigen keuze geweest. Het voelde toen goed, achteraf soms wat minder, maar dat was mijn eigen schuld. Hij is duidelijk tegen me geweest, hem valt niets te verwijten)
Maar ik denk dat dat er niet eens toedoet. Je hebt het op dat moment nog fijn samen, en dat telt. Tuurlijk zal voor hem het gevoel anders geweest zijn, maar JIJ was toen toch nog verliefd, JIJ hebt er ook voor gekozen om op dat moment sex met hem te hebben, JIJ vond het lekker en fijn. Het is vrij lullig dat het 3 dagen erna uit gaat, maar that's life. (Ben het dus met SoMeBoDy eens, net als -bambi-)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-11-2004 @ 16:46 :
Ze bedoelt dat je als jongen, wanneer je ziet aankomen dat je het binnen afzienbare tijd zult uitmaken, niet meer met je vriendin naar bed moet gaan. Denk ik.
dat vind ik onzin...
Oud 01-12-2004, 12:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 01-12-2004 @ 02:31 :
break up sex
rrrrrr
Oud 01-12-2004, 16:17
blupp
blupp is offline
Nah, ik zou me vies vinden als ik met mn vriendin naar bed ging en die t een dag later uitmaakt...gewoon omdat ik respect voor mezelf heb en me dan gebruikt voel
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 08:43
waves
waves is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 01-12-2004 @ 02:31 :
break up sex
dat is toch meestal nadat je het uitgemaakt hebt??

Misschien wist hij niet dat hij het uit ging maken, misschien wilde hij gewoon nog een keer sex.

ik kan begrijpen dat je je nu gebruikt voelt *troost*
Oud 02-12-2004, 10:20
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
blupp schreef op 01-12-2004 @ 17:17 :
Nah, ik zou me vies vinden als ik met mn vriendin naar bed ging en die t een dag later uitmaakt...gewoon omdat ik respect voor mezelf heb en me dan gebruikt voel
pfff ik zou er geen problemen mee hebben als ik gebruikt werd denk ik, ben al lang blij dak weer ff krikkerij heb hou er alleen niet van om anderen te gebruiken, dus dat zou ik ook niet doen! maar sex op de dag dat het uitgaat, tjah het kan gebeuren... als de relatie nog niet zo lang duurt en de twijfel ineens toeslaat... tjah dan kan het...
Oud 02-12-2004, 10:32
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Ik was tijdens de relatie met mijn ex heel onzeker op het eind of ik met haar verder wou of niet. Omdat ik nog niet zoveel ervaring heb met relaties.. Heb ik het nog even aangekeken of misschien die gevoelens nog zouden veranderen. En in die laatste week ook nog sex gehad. na de sex heeft het ong. een week geduurd en toen was ik vastbesloten, wat ik wel moet zeggen: Toen ik het uitmaakte zou ik eigenlijk die avond bij haar slapen zeg maar. En we zouden samen uit gaan.. Onderweg had ik haar gezegt dat ik dr wat serieus moest vertellen toen zei ze zullen we even stoppen dan? Wij gestopt ik gezegt en ehum. Ze was dr kapot van enzo. En ik vond het heel naar om te zeggen enzo.. Daarna nog n kwartier ofzo staan knuffelen.. En ze heeft gehuild enzo..
Oud 02-12-2004, 21:46
meisje833
meisje833 is offline
hmm ik zie wel dat het meer gebeurd..

ik voel me echt idd beetje gebruikt, miss twijfelde hij wel nog die zondag, maar ma avond stuurde hij n berichtje dat ie woe langs wou komen om te praten kunnnen je gevoelens na 1 dag dan al veranderen?
ik weet weld at ie zei dat ie twijfelde voor dat ie met mij wat begon en de laatse tweet weken twijfelde hij ook, omdat ik ze type niet echt was...nou het duurd een maand, dus hij heeft me twee weken leuk gevonden..hmm leuk van die twijfel jongens

en zeker omdat ie zei voordat ie weging zon avond vergeet nooit dat ik van je hou blabla en ik wil je niet kwijt, en de andere dag wil ie praten om t uit maken dan uiteindelijk...das toch erg

of zou ie beetje in de war geweest zijn gemengde gevoelens ofzo, zou ik het nou wel doen doen ofniet...

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:20
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik denk dat je moet ophouden je er druk over te maken. Het heeft weinig zin, het is gebeurt dus je kunt twee dingen doen:
- je onwijs gaan zitten opvreten over het waarom
- het achter je laten en denken, ach, hij heeft het waarschijnlijk niet met de opzet gedaan mij te kwetsen

De laatste optie lijkt me de beste. Ik denk overigens dat hij het ook niet gedaan heeft om je te kwetsen. Het gebeurt echt vaker dan je denkt hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 07:58
Mo6
Mo6 is offline
ik vind niet het feit dat iemand sex heeft vlak voordat hij het uitmaakt erg, maar het is pas erg als iemand vlak voordat het uitgaat allemaal lieve dingen tegen je zegt en je nog even extra laat geloven dat er sprake is van echte liefde die niet snel voorbij gaat! dat zou ik erg vinden, want dan zijn dat soort dingen gelogen...
Oud 03-12-2004, 08:37
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 03-12-2004 @ 08:58 :
ik vind niet het feit dat iemand sex heeft vlak voordat hij het uitmaakt erg, maar het is pas erg als iemand vlak voordat het uitgaat allemaal lieve dingen tegen je zegt en je nog even extra laat geloven dat er sprake is van echte liefde die niet snel voorbij gaat! dat zou ik erg vinden, want dan zijn dat soort dingen gelogen...
Dat is idd veel erger.
Oud 03-12-2004, 16:23
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Maroon schreef op 30-11-2004 @ 00:56 :
Ik heb een paar keer het uitgemaakt met een meisje, waarbij het gesprek afliep met seks waarna we elkaar dus niet meer zagen. Het lijkt misschien wat vreemd maar het voelt ook ergens heel vertrouwd, de laatste keer 'ultiem samenzijn' ofzo is het.
jah ik heb dat ook gedaan met een ex.. toen t al uit was.. nog een keer om t af te leren maar dat wilden we allebei...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 19:07
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 03-12-2004 @ 08:58 :
en das dus tgene wat meeste kwetsend is, dat vind ik erg dat ie dat heeft gedaan "lieve dingen zeggen en dingen beloven" maar denk dat als ik dat vraag dat ie geen antwoord daarop weet, toch vind het een rotstreek mij nog alles beloven en dan uitmaken tis me ook een raadsel waarom sommige mensen dat doen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:28
dragonstorm
dragonstorm is offline
<offtopic>
pff, verander net m'n email adres, mag ik niet meer posten ...
ow, dus je moet weer opnieuw verifieren, ff schrikken

waves, zelden iemand met een mooiere avatar gezien
</offtopic>

pff, zoals je het laat klinken is lijkt het er gewoon op alsof je geplayed bent...
dingen beloven en niet waarmaken, das gewoon evil

maarja, je doet er nu weinig aan
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:31
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Hahaha, toch wel
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 23:35
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hij wilde gewoon nog even neuken, hij wist niet tot wanneer hij daarna droog zou staan.

@ monolo: vrijwel iedere jongen
Oud 04-12-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 30-11-2004 @ 22:09 :
tjah maar bij de eertse ontmoeting weet je dat toch niet of is dat iets waar je door heen leert kijken als je er een paar bent tegengekomen..
Bepaal jij al bij de eerste ontmoeting of je die avond seks hebt?
*vind je het gek dat je dan de verkeerde tegenkomt.

Ik denk er wel overna, maar ik heb nooit seks op de eerste avond. Pas als ik haar goed ken en we ook wat hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 00:54
Shitonya
Shitonya is offline
hahaha, geplayed
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 16:08
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 29-11-2004 @ 22:42 :
ik vroeg het me af, omdat me twee exen dat hebben geflikt bij mij, twee of drie dagen voordat ze het uitmaakte toen wilde ze nog seks en ben ik nog met ze naar bed geweest ( ik wist ook niet dat ze het uit gingen maken) dan heb ik zoiets...als je weet dat je het uit gaat maken dan doe je dat toch niet teminste ik niet...
Ik vind dat echt zo kwetsend, m'n laaste vriend deed dat ook, en twee dagen erna was het uit :-(
hij vond dat ik ze type niet was maar vond me nog wel leuk en lief , maar hij vond dat het niet ging werken omdat ik niet bij hem paste
zou hij dan met me naar bed zijn gegaan omdat hij me misschien toch een leuke meid vond?en dacht miss ga ik haar hierdoor leuker vinden?

ik heb het wel eerder met hem gedaan natuurlijk in de relatie , maar vind het het zo klote dat ze nog seks met je hebben voordat het uitgaat...en het waren echt geen players die dachten snel nog even seks, maar gewoon lieve jongens...
waarom willen jongen
als ik dan ff terug mag generaliseren
dan heb ik dat niet gedaan
en is dat bij mij ook wel eens gebeurt door jouw soort
Oud 05-12-2004, 16:15
o0-its-me-0o
o0-its-me-0o is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 29-11-2004 @ 22:42 :
ik vroeg het me af, omdat me twee exen dat hebben geflikt bij mij, twee of drie dagen voordat ze het uitmaakte toen wilde ze nog seks en ben ik nog met ze naar bed geweest ( ik wist ook niet dat ze het uit gingen maken) dan heb ik zoiets...als je weet dat je het uit gaat maken dan doe je dat toch niet teminste ik niet...
Ik vind dat echt zo kwetsend, m'n laaste vriend deed dat ook, en twee dagen erna was het uit :-(
hij vond dat ik ze type niet was maar vond me nog wel leuk en lief , maar hij vond dat het niet ging werken omdat ik niet bij hem paste
zou hij dan met me naar bed zijn gegaan omdat hij me misschien toch een leuke meid vond?en dacht miss ga ik haar hierdoor leuker vinden?

ik heb het wel eerder met hem gedaan natuurlijk in de relatie , maar vind het het zo klote dat ze nog seks met je hebben voordat het uitgaat...en het waren echt geen players die dachten snel nog even seks, maar gewoon lieve jongens...
tja..
zo zijn jongens nou eenmaal he.
dat je je dan gekwetst is te begrijpen!
maar als jij echt geloofd dat het serieus lieve jongens waren en niet deden alsof ze echt lief waren, is het misschien dat ze snel van gedachten zijn veranderd.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 16:18
elledc
elledc is offline
Sex is nu eenmaal iets wat geen man kan weerstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten