Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, ik ken linux amper... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik bedoel onhandigheden(simpelste voorbeeld: als je iets zoekt moet je helemaal naar Start , programma's, nogwat en dan blabla zoekprogramma ofzo, en als je dan iets intypt om te zoeken, kan je niet Enterren om te beginnen met zoeken, moet je weer met die muis naar zoek) linux is WEL simpel, zo lijkt t tenminste, t is ene hele zooi als je er iets echts wilt mee doen vind ik, het is wel gratis, te downen.. bovendien issie toch wel stabiel, iig stabieler dan win 98 ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Individuele programma's kunnen natuurlijk _altijd_ crashen, onder elk OS. Conan... heeft een volledige Linux-crash alleen met brakke hardware voor elkaar weten te krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Browsen? Netscape, Opera, Konqueror (de KDE-browser), Galeon (de GNOME-browser), Mozilla. Werken prima. Etc. ![]() Om met Linux op de desktop te werken... het kost weinig. Het kost tijd, gewenning, ervaring. Maar uiteindelijk boet je aan geen functionaliteit weinig in. Persoonlijk vind ik Linux op de desktop zeker zo handig als Windows (zeker de 9x-serie). Conan... vond het in het begin daarentegen ook helemaal niets |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anders is het alleen maar onnodig ingewikkelder in mijn ogen. Groetjes, Edwin
||
Citaat:
![]() Snik wat wordt ik hier droevig van. Het is niet unix maar UNIX. x-windows vind ik ook niet echt tof, klinkt net als een Microsoft product. ![]() ![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dus om even tot correcte termen te komen wanneer we spreken over Linux, hebben we het over een UNIX-clone. Voor de GUI wordt voornamelijk gebruik gemaakt van het X11R6 protocol, geimplementeerd in XFree86, zijnde het gratis windowing environment ![]() Je bent zeker geen voorstander van Lindows? ![]() ![]()
||
Citaat:
Als ik het Microsoft gevoel onder UNIX wil doe ik wel gewoon een kill -9 ${RANDOM} ![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
#include <stdio.h> main() { int i; printf("Loading Lindows...\n"); while(1) i = 1; } $ cc linboot.c -o linboot $ ./linboot Loading Lindows... *waar blijft toch die BSOD* ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] Vragen en onduidelijkheden Krekker | 20 | 19-05-2005 21:04 | |
Software & Hardware |
[besturingssyst.] Win2k met Linux (op SCSI) Verwijderd | 5 | 29-05-2004 09:11 | |
Software & Hardware |
[Linux] Geluid + Basisbeginselen I-brahimovic | 19 | 05-07-2003 10:04 | |
Software & Hardware |
[Linux] Diverse vragen Martin | 6 | 29-03-2003 09:12 | |
Software & Hardware |
[Linux] Discussie over Knoppix en andere Linux distributies Cryptic Winterstorm | 80 | 09-03-2003 21:29 | |
Software & Hardware |
"ik wil met Linux beginnen!" dystopia | 17 | 18-01-2003 23:45 |