Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 14:06
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik heb een week geleden een meisje leren kennen in een café en daar een beetje met gepraat enzo en de volgende dag had ze me ineenkeer toegevoegd op msn (terwijl ik mijn adres niet gegeven had) en ze praat echt constant met me en eindigt elk gesprek zowat met -xXxXxXxXx- (K)(K)(K) (dat doen zowat alle meisjes op msn maar dat ter zake) en ze vroeg of ik zaterdag weer naar dat cafétje kwam en we hebben nu afgesproken

ik denk dat ze me leuk vindt want anders zou ze toch niet aan vrienden van me mijn email gevraagd hebben

maar ik ben dus eigenlijk bang voor komende zaterdag want zij is echt heel knap terwijl ik mezelf helemaal niet knap vindt en dat is ook de reden dat ik bang ben dat ze me niet leuk vindt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2004, 14:09
Chosen
Chosen is offline
Heh, als ze je niet had gemogen dan had ze je nooit toegevoegd toch? En besides, vorige keer dat je met dr in et cafe zat was je toch ook niet bang? Gewoon jezelf zijn en alles komt goed m8
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:11
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja ok maar 1 van de redenen dat ik bang ben is omdat ik gisteren wakker werd met nogal wat jeugdpuistjes om de een of andere duistere reden maar ik heb daar dus psychisch last van en het liefst zou ik mezelf gewoon opsluiten tot ze weg zijn want het ziet er echt heel lelijk uit en als ik er dan aan ga zitten wordt het alleen maar erger en ik weet dat wel en probeer het ook niet te doen maar het lukt me gewoon niet

Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 30-11-2004 @ 15:06 :
ik heb een week geleden een meisje leren kennen in een café en daar een beetje met gepraat enzo en de volgende dag had ze me ineenkeer toegevoegd op msn (terwijl ik mijn adres niet gegeven had) en ze praat echt constant met me en eindigt elk gesprek zowat met -xXxXxXxXx- (K)(K)(K) (dat doen zowat alle meisjes op msn maar dat ter zake) en ze vroeg of ik zaterdag weer naar dat cafétje kwam en we hebben nu afgesproken

ik denk dat ze me leuk vindt want anders zou ze toch niet aan vrienden van me mijn email gevraagd hebben

maar ik ben dus eigenlijk bang voor komende zaterdag want zij is echt heel knap terwijl ik mezelf helemaal niet knap vindt en dat is ook de reden dat ik bang ben dat ze me niet leuk vindt
Man, ik ken je gevoel. Had ik ook toen ik merkte dat mijn vriendin me leuk begon te vinden...

Maar Chosen heeft gelijk, doe gewoon chill, wees jezelf, ga niet overdreven 'leuk' doen. Klets gezellig met r mee. Je moet ook niet meteen verwachten dat er aan het eind van de avond heftig gezoend gaan worden en dat je daar dus van te voren alles goed voor moet aanpakken. Niet vooruit denken, gewoon, live the moment.
En als t leuk is kun je meteen nog een afspraak maken om iets te gaan eten een keer of anders doe je dat via msn.

Laat r wel merken dat je t leuk vond aan t eind.

Niet stressen, alles komt goed als je gewoon rustig jezelf bent.

En over die jeugdpuistjes, tja, dat heb je nu eenmaal, verzorg je huid gewoon goed met clearasil ofzo, weet ik veel, zodat ze niet onnodig komen. Maar je kan ze niet altijd verbergen dus ja, stoor je er niet aan.

Good luck man, let us know hoe t gegaan is.

Laterz

Senna Fan
Oud 30-11-2004, 14:20
luchtballon
luchtballon is offline
Zo te horen is ze iig geïnteresseerd. Je bent vast niet lelijk. En ookal ben je niet superknap, als ze interesse toont maakt dat blijkbaar voor haar niet uit.

En over die puistjes : het is pas maandag. Zaterdag zijn die puistjes wel weer weg. Verder valt dat toch niet op als het niet zo licht is in het café.

Succes ermee
Oud 30-11-2004, 14:26
freakzor1987
freakzor1987 is offline
hmm ja bedankt ik voel me iig al een stuk beter komt misschien omdat ik mijn hart gelucht heb

en btw, het is dinsdag
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:56
WolterB
WolterB is offline
Als ze niet geïnteresseerd in je was had ze je ook niet toegevoegd. Kijk gewoon hoe alles loopt als jullie elkaar weer zien en probeer gewoon te doen zoals je normaal ook doet. Geen vreemde dingen doen om proberen extra leuk te doen, dan krijgt ze een verkeerd beeld van je
Oud 30-11-2004, 15:17
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 30-11-2004 @ 15:26 :
hmm ja bedankt ik voel me iig al een stuk beter komt misschien omdat ik mijn hart gelucht heb

en btw, het is dinsdag

.... ik was ervan overtuigd dat het maandag was.
Oud 30-11-2004, 15:50
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
...en eindigt elk gesprek zowat met -xXxXxXxXx- (K)(K)(K) (dat doen zowat alle meisjes op msn maar dat ter zake)
Dan heb je wel de leukste meisjes in je lijst. En ik neem aan dat je terzijde bedoeld.

Maar dat geheel offtopic. Ontopic: ga ervoor, ze heeft iig geen hekel aan je en dat is al heel wat
Oud 01-12-2004, 09:43
freakzor1987
freakzor1987 is offline
hehe ja ik bedoelde terzijde

maar ze vroeg gister om m'n gsm nummer en loopt nu constant te sms-en dus dat gaat wel goed komen zaterdag ..hoop ik...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 10:02
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 01-12-2004 @ 10:43 :

maar ze vroeg gister om m'n gsm nummer en loopt nu constant te sms-en dus dat gaat wel goed komen zaterdag ..hoop ik...
Ik durf haast wel zeker te zeggen dat het goed komt
succes
Nog 3 nachtjes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:38
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 01-12-2004 @ 10:43 :

Meer info over de sms'e man... Keep up to date

Maar wat ga je doen zaterdag na t cafeetje? Iets eten? Bios?
Oud 01-12-2004, 16:04
freakzor1987
freakzor1987 is offline
we gaan samen met nog wat vrienden van haar en van mij naar een danscafé en daarna misschien nog naar een discotheek
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 19:39
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 01-12-2004 @ 17:04 :
we gaan samen met nog wat vrienden van haar en van mij naar een danscafé en daarna misschien nog naar een discotheek
Ah, ik dacht dat t een leuk one on one cafeetje pakken was???

Mijn tip dus: zorg dat jullie volgende keer alleen met z'n 2en iets gaan drinken in een gezellig tentje. Dat werkt altijd goed, kan je beter praten en er beter achter komen hoe en wat jullie voor elkaar voelen.
Oud 01-12-2004, 19:51
snarl
snarl is offline
waarom denk je nou dat ze je mailadres vraagt aan n vriend van je.

juiiist ja het gaat goedkomen
Oud 01-12-2004, 20:19
CellMate
CellMate is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 01-12-2004 @ 20:39 :
Ah, ik dacht dat t een leuk one on one cafeetje pakken was???

Mijn tip dus: zorg dat jullie volgende keer alleen met z'n 2en iets gaan drinken in een gezellig tentje. Dat werkt altijd goed, kan je beter praten en er beter achter komen hoe en wat jullie voor elkaar voelen.
brengt iig geen concurrentie met zich mee he
Oud 01-12-2004, 20:45
marrel
marrel is offline
ze doet dit allemaal vast niet voor niks en verder niet teveel er van verwachten, dan valt het altijd mee en komt het allemaal goed
Oud 01-12-2004, 20:48
igfy
igfy is offline
ik denk dat ze je wel leuk vindt.
Nu gewoon jezelf blijven en alles komt goed..
Oud 01-12-2004, 21:47
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja dat hoop ik natuurlijk ook maar ik maak me steeds druk want stel dat het nouw goed komt zegmaar en we krijgen een relatie, mijn thuissituatie is daar op het moment eigenlijk niet zo geschikt voor (ouders,school) dus dan wordt ik soms toch weer zenuwachtig

maarja ik denk dat ik maar gewoon niet zo veel moet denken en gewoon kijken hoe het loopt, iig bedankt voor alle reacties
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:17
waves
waves is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 30-11-2004 @ 15:20 :
Zo te horen is ze iig geïnteresseerd. Je bent vast niet lelijk. En ookal ben je niet superknap, als ze interesse toont maakt dat blijkbaar voor haar niet uit.

En over die puistjes : het is pas maandag. Zaterdag zijn die puistjes wel weer weg. Verder valt dat toch niet op als het niet zo licht is in het café.

Succes ermee
Oud 03-12-2004, 14:21
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 01-12-2004 @ 22:47 :
ja dat hoop ik natuurlijk ook maar ik maak me steeds druk want stel dat het nouw goed komt zegmaar en we krijgen een relatie, mijn thuissituatie is daar op het moment eigenlijk niet zo geschikt voor (ouders,school) dus dan wordt ik soms toch weer zenuwachtig
Ze moeten zich daarop gaan instellen he, dat is een hele verandering, natuurlijk is dat nu niet ideaal, maar dan komt wel neem ik aan. Geen stress man.
Oud 03-12-2004, 14:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CellMate schreef op 01-12-2004 @ 21:19 :
brengt iig geen concurrentie met zich mee he

Niet mijn punt met mijn post maar ok, zo kan je t ook zien
Oud 03-12-2004, 14:33
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
en eindigt elk gesprek zowat met -xXxXxXxXx- (K)(K)(K) (dat doen zowat alle meisjes op msn maar dat ter zake)
Ja joh? Dan mis ik wat, ik zal er snel mee beginnen...
Oud 04-12-2004, 09:09
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ok vandaag is de grote dag heb er echt zin in en zij volgens mij ook aangezien mijn gsm nu 100% gevuld is met sms van haar

k zal morgen zeggen hoe het was
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 09:21
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
je helpt niemand ermee door jezelf niet geweldig te vinden. Iedereen is het waard om van gehouden te worden, zelfs als je vindt dat je minder knap bent dan de rest. Schijnbaar toont deze dame intresse in jou, laat haar de beslissing maken of jij leuk of knap bent, je hebt niets en je kan alles krijgen, dus waag het erop. SUCCES
Oud 05-12-2004, 07:33
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nouw het was in 1 woord geweldig in het begin waren we allebei beetje zenuwachtig maar toen ik naast haar ging zitten en mijn hand op haar been legde hebben we de hele avond hand in hand gezeten

het enigste nadeel was dat ze met een goeie vriend van haar was die ik ook al paar jaar ken maar het leek wel of die jaloers was en zij woont in een dorpje 9km ver weg en die vriend ook dus toen wouw hij steeds naar huis dus ging zij natuurlijk maar mee maar we hebben daarna nog tot half 5 ge sms-t waarin ze zei dat ze me superleuk vindt enzz

we gaan nu op msn iets afspreken met z'n tweeen zodat we rustig kunnen praten en er niemand tussen komt

bedankt voor al jullie hulp en reacties
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 08:15
Maija
Maija is offline
,
Zie je dat alles goedkomt!!

En met je thuis situatie, tsja..
Dat gaat ook wel goed,
Ik heb ook rond mijn 16e nooit een vriendje durven nemen omdat ik bang was voor mijn thuissituatie,

Maar dat kan ook goedkomen, mijn thuissituatie is nog steeds klote, en dan bedoel ik echt klote, ik heb zelfs weken bij een andere vriend gewoont,

Maar ik leef ook over het algemeen bij mijn vriend dan, als hij bij mij komt, (wat ie wel gewoon doet) heeft ie al snel in de gate, waarom ik naar hem toe wil komen,
En hij begrijpt dat

Dus alles komt goed, laat gewoon gebeuren, ze vind je echt leuk (zo als k het hier allemaal lees)

Veel succes
Oud 05-12-2004, 09:14
Shitonya
Shitonya is offline
ze vindt je leuk, dus nergens druk om maken.
Eindigt met (K)(K)(K)(K)(K)? Zucht, ik heb medelijden met je.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 09:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Chosen schreef op 30-11-2004 @ 15:09 :
Heh, als ze je niet had gemogen dan had ze je nooit toegevoegd toch? En besides, vorige keer dat je met dr in et cafe zat was je toch ook niet bang? Gewoon jezelf zijn en alles komt goed m8
Oud 05-12-2004, 09:49
Maija
Maija is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-12-2004 @ 10:14 :
ze vindt je leuk, dus nergens druk om maken.
Eindigt met (K)(K)(K)(K)(K)? Zucht, ik heb medelijden met je.
, stiekem toch wel.
Oud 05-12-2004, 09:50
Forza_vitess
Forza_vitess is offline
achja je hebt gewoon weinig ervaring mee, naarmate je ouder wordt gaat het allemaal veel makkelijker, en kun je zo een end slap ouwehoere met der
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 16:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 05-12-2004 @ 08:33 :
nouw het was in 1 woord geweldig in het begin waren we allebei beetje zenuwachtig maar toen ik naast haar ging zitten en mijn hand op haar been legde hebben we de hele avond hand in hand gezeten

het enigste nadeel was dat ze met een goeie vriend van haar was die ik ook al paar jaar ken maar het leek wel of die jaloers was en zij woont in een dorpje 9km ver weg en die vriend ook dus toen wouw hij steeds naar huis dus ging zij natuurlijk maar mee maar we hebben daarna nog tot half 5 ge sms-t waarin ze zei dat ze me superleuk vindt enzz

we gaan nu op msn iets afspreken met z'n tweeen zodat we rustig kunnen praten en er niemand tussen komt

bedankt voor al jullie hulp en reacties
Mooi dat t zo lekker ging.

Nu ergens met z'n 2en heen zoals ik al zei en alles komt goed. Balen van die vriend van haar, niet teveel op letten, ze vind jou leuk, niet hem dus f*ck em
Oud 05-12-2004, 20:02
freakzor1987
freakzor1987 is offline
hehe jup, alleen die vriend van haar is ook goeie vriend van mij, via hem heb ik haar eigenlijk leren kennen maar hij's vast jaloers ofzo achja gaat wel over
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:24
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 05-12-2004 @ 08:33 :
hebben we de hele avond hand in hand gezeten

waar een mens al niet gelukkig van wordt
Oud 06-12-2004, 10:33
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat: