Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo zat ik ook te denken tijdens mijn laatste paddotrip..whiieee
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zelf zie ik het nut van een tripwatcher niet echt in. Ik heb het nu twee keer gedaan, de eerste keer de mildere variant (mexicaanse), de tweede keer - gisteren dus- een stapje hoger (hawaiiaanse)... beide keren met een goeie vriend zonder tripwatcher erbij. Dat ging perfect. Het ligt er denk ik gewoon echt aan hoe je in je vel zit, hoe euforisch je je op dat moment voelt.
||
Citaat:
ja maar bij jou ging er niets mis, stel dat er iets mis gaat en er is niemand bij, nou dan kan je volgens mij best goed de lul zijn... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Waar is dat nou weer voor nodig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat is bij jou misschien zo, maar het kan best dat dat bij iemand anders anders is.. ik weet het niet, want ik heb nog nooit paddo's geprobeerd (nou ga je vast zeggen "bemoei je er dan niet mee" maar ok)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Als je het idee hebt van, 'shit, straks ga ik nog bad', dan gá je ook bad.
Geheid. Dat is dus het probleem met sommige mensen. Die zijn gewoon bang om fout te gaan. Wat ik dus niet ben, ik heb er echt zin in, en ga het binnenkort ook doen. Post ik natuurlijk ook mijn tripverslag. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
er KAN wel wat fout gaan hoor, ik werd op een gegeven moment zo gek van de trip dat ik voor een auto wilde springen, een vriendin kon me nog net tegenhouden gelukkig.
mja verder was het de mooise ervaring van m'n leven ![]() maar is er een groot verschil tussen hawaiaanse en mexicaanse? wij hadden mexicaanse..
||
Citaat:
||
Citaat:
Het lijkt me niet zo n tof iD om 1.5 portie hawaiiaanse shrooms te verorberen, tenzij je ECHT van de wereld wilt raken... > > > je moet het zelf weten uiteraard ![]()
Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 01:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Heb 1 keer gepaddood en had een bad trip.
Altijd goed eten voor je gaat paddoen. Niet blowen of drinken of andere drugs diezelfde dag. Als het toch mis gaat: suiker en vitamine C nuttigen, daar wordt het effect minder van. 1e keer? niet te veel nemen, ½ of 1 portie is ruim voldoende en je kan altijd meer pakken (maar aps op want het begint pas na een half uur ofzo). Ok, dit is dus voor de mensen die dit nog niet wisten, alhoewel ik denk dat de meesten het wel al wisten. Enjoy! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Paddo’s MarcWeller | 5 | 14-09-2013 14:48 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting Wammus | 227 | 27-07-2008 19:46 | |
Drugs & Alcohol |
Salvia!! Moehaha | 4 | 16-10-2003 17:34 | |