![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Niet tof. Mijn kinderen zouden zo'n ding ook niet krijgen, nergens voor nodig.
Opa en oma bellen kan met de huistelefoon. Als kinderen in nood zijn? 'Mama, een auto heeft net tegen mij aan geboemt! *huil*' Communiceren met vriendjes? Mond gebruiken maar zonder electronisch spul ertussen. Desnoods 0ldsk00l walkietalkies. Onzinproduct. @ Dukko: helaas |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
precies wat ik dacht..... Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
en marktonderzoek lijkt me toch het handigst vóórdat je besluit of een product wel of niet nuttig is om te gaan maken.
||
Citaat:
en al zóu er wat gebeuren met je kind en heeft je kind een telefoon bij zich. dan nog is het niet zo snugger om ongemerkt even papa en mama te bellen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het iig geen slecht topic: er kan een redelijke discussie worden gevoerd over of het goed is dat kinderen zo extra 'beschermd' worden of in geval van nood altijd iemand kunnen bereiken of dat het juist absurd is dat een kind een telefoon heeft. Uiteraard zou het kunnen dat de TS andere ideeën heeft achter het openen van dit topic (reclame maken), maar toch vind ik het niet helemaal zo overkomen (geen grote promotie, geen verkoopadressen, geen verkoopprijs etc.). En idd: het zou een domme manier zijn om het hier te doen, want we zijn veel te oud om er zelf een te kopen, te jong om het aan onze kinderen te geven (hebben de meesten nog niet) en het duurt nog te lang om dit te onthouden tot we kinderen hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
die tijd komt nog ![]()
|
![]() |
|
|