Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2004, 11:24
Verwijderd
Zo ja, wat vinden jullie er van?

Ik vind het op zich wel een leuke serie, alleen haalt het het niet bij Friends. Ik heb ook het vermoeden dat deze serie niet zo lang blijft als Friends.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2004, 11:27
Verwijderd
Ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat je de andere Friends toch wel gaat missen. Met zn allen is het leuk, maar nu hij aleen is.. ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 14:31
Blubje
Blubje is offline
Ik heb het nog niet gezien. Maar ik denk dat ik de hele tijd het idee zou hebben dat de andere Friends ieder moment binnen konden komen lopen
Mja wij hebben hier nog Friends, dus dan zou t denk ik niet echt een leuke serie zijn. Mja als Friends echt helemaal weg is (zoals nu in Amerika) dan is 'Joey' misschien wel een goede vervanging...je moet toch iets kijken om je Friends verslaving te vervangen
Oud 19-09-2004, 15:51
Severus
Severus is offline
Ik vind Joey het stomste personage uit "Friends", ik kan niet begrijpen dat ze over hém een spin-off maken. Ik geef deze serie hooguit twee seizoenen, niet meer.
Oud 19-09-2004, 16:09
Verwijderd
Ik begreep van een aantal Amerikanen dat ze het geweldig vonden, en dat het nu al een hit is in de VS. 't Lijkt me ook wel leuk Maar goed, ik ben niet een enorme spin-off fan...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:26
Verwijderd
Nou, die "final pilot" die ik gezien heb was wel okay. Niet spectaculair, maar om eerlijk te zijn begon ik Friends ook pas te waarderen nà het eerste seizoen. Dus ik hou 't nog even open.. En Joey is natuurlijk een enorme bink, heh.

Zo, en nu Expeditie Robinson!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 20:16
zus en zo
zus en zo is offline
'T lijkt wel of Joey veel slimmer is geworden... en hij zit echt in elke scéne...

Het moet zich nog een beetje ontwikkelen denk ik
Oud 19-09-2004, 20:33
Apomes
Apomes is offline
Goh, en plots mogen we wel praten over illegale zaken .

Joey was dom, gewoonweg omdat er geen Lisa Kudrow of andere friends in spelen. Ook al ontving de eerste aflvering 18 miljoen kijkers, verwachten niet veel Amerikanen dat het lang zal blijven duren.
Oud 19-09-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 19-09-2004 @ 21:33 :
Goh, en plots mogen we wel praten over illegale zaken .

Joey was dom, gewoonweg omdat er geen Lisa Kudrow of andere friends in spelen. Ook al ontving de eerste aflvering 18 miljoen kijkers, verwachten niet veel Amerikanen dat het lang zal blijven duren.
Was dat met Seinfeld of iets in die geest ook niet net zo?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 20:56
AJMouse
AJMouse is offline
Net de 2e aflevering gezien, meer gemaakte humor dan de [aired] pilot aflevering (al was aired en unaired ongeveer exact gelijk).

Het heeft potentie al moeten ze niet té veel gemaakte humor erin stoppen, dat kan irriteren. Ik blijf het wel volgen.
Oud 05-12-2004, 09:25
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik vind het best een geinige serie
ik heb aflevering 1 tm 10 en ik vind naarmate ze verder vorderen wordt het ook grappiger
het is wel heel anders dan friends natuurlijk maar dat moet ook
en omdat joey erin zit is het een leuke friends surrogaat
Oud 05-12-2004, 09:36
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 19-09-2004 @ 21:38 :
Was dat met Seinfeld of iets in die geest ook niet net zo?
frasier. das een spin-off van cheers.
Oud 05-12-2004, 10:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-12-2004 @ 10:36 :
frasier. das een spin-off van cheers.
En 'Frasier' heeft 'Cheers' geëvenaard in lengte (duur en aantal afleveringen). Helaas was 2004 ook het jaar waarin 'Frasier' ermee kapte.

Ik weet niet hoe een serie rondom Joey me zou bevallen. Dan had ik liever een serie genaamd 'Chandler' gehad.

Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 11:50
jet
jet is offline
ik heb kleine stukjes gezien en die vielen me tegen. ik ben bang dat het het niet haalt bij friends

maar ze gaan wel allemaal langskomen of regiseren, dus daar kijk ik naar uit
Oud 05-12-2004, 14:06
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
moet maar ff downen dus..
Oud 05-12-2004, 15:31
AJMouse
AJMouse is offline
Ik vind het nu opzich wel leuk. Ik volg het iig wel elke week.
Oud 05-12-2004, 17:14
Ketjing
Ketjing is offline
ja ik kan er wel om lachen en volg het ook nog als ik het via bittorent kan binnen trekken.

Verder is Joey wel goed karakter om spin-off van te maken, met zn acteur carriere kan je veel kanten op en zn familieleden zijn ook erg geschikt
Oud 05-12-2004, 22:01
Verwijderd
Hoewel hij in friends erg leuk is lijkt me een serie over joey me nou weer helemaal niks...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:55
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 11:15 :
Ik weet niet hoe een serie rondom Joey me zou bevallen. Dan had ik liever een serie genaamd 'Chandler' gehad.
Nee, hij is nu veel te serieus met Monica
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:59
Verwijderd
haha ik heb bij de 1e vier afleveringen echt gelachen, s kijken of ik al wat meer binnen heb. jammer dat het vergeleken moet worden met friends. natuurlijk is dit niet hetzelfde, maar wel ontzettend grappig!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 00:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Venomous schreef op 06-12-2004 @ 13:55 :
Nee, hij is nu veel te serieus met Monica
Ik volg het maar sporadisch en Net 5 zend alle series door mekaar uit (volgens m'n zusje) dus ik heb daar niet zo'n kijk op... En serie 10 op Yorin volg ik ook al niet. Maar door het personage Chandler ben ik gaan kijken. Zo'n sarcastische zak... echt ge-wel-dig!

Is hij met Monica een romantisch weekendje weg. Zijn ze op de hotelkamer. Monica ziet een vuil glas en gaat ermee naar Chandler, die tv aan het kijken is.
Monica: 'We're leaving! Will you lóók at th;is!'
Chandler: 'Oh my God they gave us a glas!'

Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 00:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 06-12-2004 @ 13:59 :
haha ik heb bij de 1e vier afleveringen echt gelachen, s kijken of ik al wat meer binnen heb. jammer dat het vergeleken moet worden met friends. natuurlijk is dit niet hetzelfde, maar wel ontzettend grappig!
Inderdaad. 'Frasier' was ook ab-so-luut niet te vergelijken met 'Cheers'. Die laatste vond ik niet eens grappig, de eerste wel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 01:42
The Stranger
The Stranger is offline
Frasier is misschien iets te moeilijk voor je als je de sarcasme van Chandler in Friends al geweldig vindt.
Oud 07-12-2004, 01:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
The Stranger schreef op 07-12-2004 @ 02:42 :
Frasier is misschien iets te moeilijk voor je als je de sarcasme van Chandler in Friends al geweldig vindt.
Zei ik niet dat ik 'Frasier' geweldig vind?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:19
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
The Stranger schreef op 07-12-2004 @ 02:42 :
de sarcasme
Taal is ook moeilijk.
Oud 07-12-2004, 13:12
kiek
kiek is offline
Een serie rondom Phoebe of Phoebe en Joey lijkt me leuker
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:27
Verwijderd
v.a. 4 maart Veronica
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 21:56
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ow, ben erg benieuwd! Ga zeker eens kijken.
Oud 18-02-2005, 00:12
AJMouse
AJMouse is offline
Volg het nog steeds, vond Judoman te gek
Oud 18-02-2005, 01:25
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 18-02-2005 @ 01:12 :
Volg het nog steeds, vond Judoman te gek
die aflevering was echt super zo gelachen
Oud 18-02-2005, 12:46
bracelance
bracelance is offline
Joey is hip!
Oud 18-02-2005, 13:30
geen punt.
geen punt. is offline
Beetje zinloos om het tegen Friends af te zetten, dat nivo zal het wel nooit halen.
Oud 18-02-2005, 17:23
levi's
levi's is offline
Ik vind Joey het minst leuk van alle Friends
Oud 18-02-2005, 17:44
Ketjing
Ketjing is offline
de show valt me nog steeds erg mee. Het is geen sleur aan het worden en ik vind Joey (het karakter) steeds leuker worden
Oud 18-02-2005, 21:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
levi's schreef op 18-02-2005 @ 18:23 :
Ik kan die Ross (David Schwimmer) niet uitstaan!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 12:08
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 18-02-2005 @ 14:30 :
Beetje zinloos om het tegen Friends af te zetten, dat nivo zal het wel nooit halen.
Dat is toch niet zo moeilijk? Ofwel?
Friends is IMO al van een laag niveau.
Oud 21-02-2005, 12:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 21-02-2005 @ 13:08 :
Dat is toch niet zo moeilijk? Ofwel?
Friends is IMO al van een laag niveau.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:49
Verwijderd
Friends heb ik altijd al leuk gevonden, maar de grappen in Joey zijn echt niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:56
Verwijderd
friends is de beste komedie serie allertijden...

ik heb alles op dvd/video...

hoewel de afleveringen met herhalingen[flashbacks] echt irritant zijn...en de laatste paar seizoenen zijn best sentimenteel...maja

ik blijf erbij dat ik friends geweldig vind

en Joey is ook leuk , maar haalt 't niet bij friends
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
in-flames schreef op 21-02-2005 @ 17:56 :
friends is de beste komedie serie allertijden...
Kom op zeg. Wel eens van Engeland gehoord? Zo ja:
Oud 21-02-2005, 17:40
Uice
Uice is offline
Friends was al niet bijzonder leuk, af en toe een geslaagde grap maar veel verder dan glimlachen komt het nooit en de personages, met name Chandler, zijn extreem irritant. Chandler moet onmiddelijk terug naar het stinkende riool dat hem heeft uitgekotst.

Joey is een tikkeltje verdragelijker, maar om hem nou in een serie te stoppen. Wat ik van Joey's soloshow gezien heb zuigt enorm.
Oud 21-02-2005, 17:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
levi's schreef op 18-02-2005 @ 18:23 :
Ik ook.
Oud 21-02-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 21-02-2005 @ 18:36 :
ja, owke

engelse humor is veel beter dan amerikaanse...

ik noem- monty python, Bottom, fawlty towers...etc

maar Friends is gewoon heerlijk verstand op nul en lekker wegzakken in je stoel met eventueel 'n paar biertjes erbij
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:33
Verwijderd
en btw, David Schwimmer, Ross dus[ duh ] is zonder twijfel 't leukste personage... die kop die hij af en toe trekt, of wat dan ook...

echt meesterlijk
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:13
Ketjing
Ketjing is offline
Bij Friends was het de tegenstelling en de chemie tussen de karakters dat de serie zo goed maakt.
Bij Joey is het nu het karakter waarom geschreven word, heel anders maar ik kan er wel van genieten. Vooral hoe Michael soms afgezeken wordt is leuk
Oud 21-02-2005, 20:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-02-2005 @ 18:36 :
Alsof Engelse comedy altijd beter is dan Amerikaanse. Dat probeert men er nog steeds in te rammen. Omdat Engelse humor zogenaamd 'van een hoger niveau' zou zijn. 'Fawlty Towers' en 'My family' is wel leuk, maar de rest van de Britse humor is aartsflauw.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-02-2005 @ 21:44 :
Alsof Engelse comedy altijd beter is dan Amerikaanse.

Meestal wel ja. In Amerika is geen één briljante sitcom gemaakt, in Engeland wel. Ik noem Blackadder, ik noem Fawlty towers, ik noem The league of gentlemen, ik kan nog wel even doorgaan met noemen.

Citaat:
Dat probeert men er nog steeds in te rammen. Omdat Engelse humor zogenaamd 'van een hoger niveau' zou zijn.
De meeste Amerikaanse sitcoms gaan steeds maar door met aanzetje, grapje, aanzetje, grapje. Alles voorspelbaar, simpel en hersenloos.

Dingen als Blackadder zitten vol met verwijzingen naar Shakespeare en Britse historie (je snapt de helft minder als je geen verstand hebt van Shakespeare heb ik me laten vertellen), en slimme grappen die je niet mijlen van te voren ziet aankomen. Ik denk dat we dan wel van een hoger niveau mogen spreken.
Oud 21-02-2005, 21:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-02-2005 @ 21:57 :
Meestal wel ja. In Amerika is geen één briljante sitcom gemaakt, in Engeland wel. Ik noem Blackadder, ik noem Fawlty towers, ik noem The league of gentlemen, ik kan nog wel even doorgaan met noemen.

De meeste Amerikaanse sitcoms gaan steeds maar door met aanzetje, grapje, aanzetje, grapje. Alles voorspelbaar, simpel en hersenloos.

Dingen als Blackadder zitten vol met verwijzingen naar Shakespeare en Britse historie (je snapt de helft minder als je geen verstand hebt van Shakespeare heb ik me laten vertellen), en slimme grappen die je niet mijlen van te voren ziet aankomen. Ik denk dat we dan wel van een hoger niveau mogen spreken.
Nee, het wordt van een hoger niveau genoemd door snobistische mensen die er graag mee pochen naar oh-zo-verantwoorde programma's te kijken, om zich zo beter te voelen dan mensen die naar 'inferieure' Amerikaanse series kijken.

Het is trouwens maar wat je briljant vind. Ik zie jou nog geen successeries als Happy Days, Friends, Frasier etc. schrijven.

Ow ja, en Chandler is natuurlijk the man.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-02-2005 @ 22:14 :
Nee, het wordt van een hoger niveau genoemd door snobistische mensen die er graag mee pochen naar oh-zo-verantwoorde programma's te kijken, om zich zo beter te voelen dan mensen die naar 'inferieure' Amerikaanse series kijken.

Wat is je punt? De meeste Britcoms zijn beter dan Amerikaanse sitcoms. Sommige britcomfans zullen enige arrogantie hebben, maar lang niet allemaal.
Amerikaanse sitcoms worden over het algemeen gemaakt door een heel team van schrijvers, die allemaal wat simpele grappen verzinnen, en dat wordt dan in een ondergeschikt verhaaltje gegoten. Makkelijk hap-slik-weg-vermaak. Niets mis mee, maar ik kan er in dit geval meestal niet om lachen.

Citaat:
Het is trouwens maar wat je briljant vind. Ik zie jou nog geen successeries als Happy Days, Friends, Frasier etc. schrijven.
Ten eerste: je kent me niet, dus je weet niet of ik ze wel of niet kan schrijven.
Ten tweede: je hoeft geen eieren te leggen om te weten hoe ze smaken.
Ten derde: succes zegt op zich niet zo veel over kwaliteit. Of wilde je beweren dat Popstars the rivals een briljant programma was?
Oud 22-02-2005, 07:37
Verwijderd
toch grappig dat mensen zolang kunnen blijven bitchen over iets wat toch echt 'n kwestie van smaak is...

maar ga vooral door
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten