Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe een serie rondom Joey me zou bevallen. Dan had ik liever een serie genaamd 'Chandler' gehad. ![]() Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 15:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is hij met Monica een romantisch weekendje weg. Zijn ze op de hotelkamer. Monica ziet een vuil glas en gaat ermee naar Chandler, die tv aan het kijken is. Monica: 'We're leaving! Will you lóók at th;is!' Chandler: 'Oh my God they gave us a glas!' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Friends is IMO al van een laag niveau.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
engelse humor is veel beter dan amerikaanse... ik noem- monty python, Bottom, fawlty towers...etc maar Friends is gewoon heerlijk verstand op nul en lekker wegzakken in je stoel met eventueel 'n paar biertjes erbij ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Meestal wel ja. In Amerika is geen één briljante sitcom gemaakt, in Engeland wel. Ik noem Blackadder, ik noem Fawlty towers, ik noem The league of gentlemen, ik kan nog wel even doorgaan met noemen. Citaat:
Dingen als Blackadder zitten vol met verwijzingen naar Shakespeare en Britse historie (je snapt de helft minder als je geen verstand hebt van Shakespeare heb ik me laten vertellen), en slimme grappen die je niet mijlen van te voren ziet aankomen. Ik denk dat we dan wel van een hoger niveau mogen spreken.
||
Citaat:
Het is trouwens maar wat je briljant vind. Ik zie jou nog geen successeries als Happy Days, Friends, Frasier etc. schrijven. Ow ja, en Chandler is natuurlijk the man. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Wat is je punt? De meeste Britcoms zijn beter dan Amerikaanse sitcoms. Sommige britcomfans zullen enige arrogantie hebben, maar lang niet allemaal. Amerikaanse sitcoms worden over het algemeen gemaakt door een heel team van schrijvers, die allemaal wat simpele grappen verzinnen, en dat wordt dan in een ondergeschikt verhaaltje gegoten. Makkelijk hap-slik-weg-vermaak. Niets mis mee, maar ik kan er in dit geval meestal niet om lachen. Citaat:
Ten tweede: je hoeft geen eieren te leggen om te weten hoe ze smaken. Ten derde: succes zegt op zich niet zo veel over kwaliteit. Of wilde je beweren dat Popstars the rivals een briljant programma was?
|
|