![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
forma giyen Uğur Yıldırımla ilgileniyoruz. Takımda 30 yaşın üzerinde 11 futbolcu var. Genç ve gelecek vaadeden futbolcuları kadroya katmalıyız. Mijn Turks is erg achteruit gegaan sinds de moord op Theo van Gogh. Vermelden ze ook nog iets over het eventuele transferbedrag? Met een klein bedrag op een beetje transferbedrag zijn wij in één klap uit de schulden....!! |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 21:22. |
![]() |
||
Citaat:
Yakubu is toch niet te vergelijken met Landzaat? Dat ie overkomt vind ik best want een slechte voetballer is het niet, maar ruilen voor Landzaat gaat me te ver. Denny moet minimaal dit seizoen bij ons afmaken, en dan mogen er astronomische bedragen worden geboden. Niet eerder, anders zakken we de tweede seizoenshelft zo terug naar plek 10 ofzo. ![]()
||
Citaat:
De enige club in de wereld die nu veel geld voor een speler neerlegt is Chelsea, andere clubs mogen blij zijn met een paar miljoen euro. (minder dan 10 dus) Landzaat is een goede voetballer maar hij is niet van astronomische waarde... ![]()
||
Citaat:
Hoezo is het arrogant wat ik zeg? Denny is tevreden bij ons en hij is wel meer waard dan een paar miljoen. Vergeet niet dat hij een basisspeler is bij Oranje... Maar we hoeven niet bang te zijn. Van Geel heeft al aangegeven dat de spelersgroep intact blijft dit seizoen. (Behalve Mans en Robbemond die mogen uitkijken naar een nieuwe club)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
(Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen kan ik je vertellen, of hij moet echt naar een grote club in het buitenland kunnen gaan)
|
Hij kan wel aangeven dat ie bij AZ wil blijven maar ik geloof niet dat daar zijn ambitie ligt. Tenminste, dat zou niet goed zijn. Je zei net dat ie een basisspeler is bij Oranje (dat ik bovendien betwijfel) en voor een basisspeler (middenvelder!) in Oranje moet je toch wel een keer wat verder kijken dan een subtopper in Nederland (want dat is AZ ondanks 2 superseizoenen toch echt) en hij zal toch ook een keer prijzen willen gaan pakken en voorlopig zie ik voor AZ misschien alleen een kans om de Amstelcup te winnen maar of hij met zijn kwaliteit nou alleen daar op zit te springen...
||
Citaat:
Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat ie uiteindelijk naar een grotere club gaat... Maar dan zou ik als ik hem was naar een mooie buitenlandse club gaan kijken. Er zijn al verschillende clubs voor hem komen kijken (waaronder onder andere ManU) dus ik denk dat hij een mooiere en grotere club kan vinden dan Ajax. En Landzaat is een basisspeler in Oranje. De laatste 3 kwalificatie wedstrijden stond hij in de basis en heeft hij de volle 90 minuten gespeeld. Ondanks dat van Bommel fit was koos van Basten voor Landzaat. (en van Bommel zou naar Real kunnen volgens o.a. de VI)
|
Jah en ik heb ook gezegd dat ik het een hele rare beslissing vind. Van Bommel kan een veel belangrijkere speler zijn dan landzaat.
||
Citaat:
Die keuze voor Landzaat had ook met vorm te maken. En ik denk niet dat ManU Landzaat haalt met spelers als Keane, Kleberson en Djemba Djemba voor die positie..vind het eerlijk gezegd meer wat voor Liverpool ![]()
||
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar je uitleg. ![]()
||
Citaat:
Liverpool zou inderdaad een mooie club voor hem zijn. Maar dan niet eerder dan na het einde van dit seizoen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar Van Basten heeft voor Oranje een systeem voor ogen waarin mooi wordt gevoetbald. Hij heeft al aangegeven Barca en in zekere zin ook AZ als voorbeelt te zien van mooi voetbal. Onder mooi voetbal verstaat hij dus duidelijk het 1x raken voetbal. Door snel positiespel iemand vrij voor de keeper spelen. En ik denk dat voor dit systeem Landzaat meer geschikt is dan Van Bommel. Maar misschien is het mogelijk om ze beiden in het elftal te zetten, door bijvoorbeeld Van Bommel als verdedigende middenvelder neer te zetten (met de punt naar achter) en Landzaat op rechts. Over Seedorf gesproken, die moet ook gewoon weer bij Oranje... Dan kan van Basten kiezen: --------------Seedorf-------------- Sneijder-------------------Landzaat of Sneijder-------------------Landzaat -----------Van Bommel-----------
|
Precies, we hebben davids ook nog. Ik zie liever bijvoorbeeld v Bommel, Davids en seedorf. Sneijder vind ik te licht.
|
Simpel gezegd: Sneijder en Landzaat zijn spelers die prima zijn ALS het draait in een team. MAar als dat niet het geval is voldoen Davids en Bommel meer, omdat ze over meer werklust beschikken en het ietwat minder moeten hebben van hun techniek.(waarmee ik niet zeg dat ze geen techniek hebben!)
|
Mja, inderdaad is Davids op dit moment misschien iets geschikter dan Sneijder. Ik denk dat Landzaat in de huidige vorm zeker een plaats in de basis bij Oranje verdiend. Hetzelfde geldt eigenlijk voor van Bommel.
Maar goed, dit is een topic voor transfer-nieuws... ![]()
||
Citaat:
Als het slecht draait doen Sneijder en Landzaat daar gewoon aan mee. Davids en van Bommel voor mij gevoel iets minder.
|
Verwijderd
|
Batistuta bekent contact met Barcelona
8/12/2004 10:41 Het gerucht klopt: Barcelona wil Gabriel Omar Batistuta in de winterstop naar Catalonië halen. De Argentijnse spits bekent contact te hebben met voorzitter Joan Laporta en coach Frank Rijkaard. Toch staat er een nauwelijks te nemen obstakel in de weg. Dat Barcelona middels vice-president Sandro Rossell de gesprekken met de 35-jarige goalgetter ontkent, doet Batistuta niets. 'Ik heb direct te maken met de president en de trainer. Ik heb nog zes maanden te gaan in Qatar maar kan weg als Barcelona dat wil', aldus Batigol tegenover de Argentijnse krant Clarín. Toch lijkt de kans niet groot dat Batistuta de door Rijkaard zo gewenste extra spits wordt. 'Ik heb alleen een Argentijns paspoort en Barça heeft geen plek voor spelers van buiten de Europese Unie. Een transfer is vrijwel uitgesloten.' Batistuta speelt sinds de zomer van 2003, toen hij Internazionale verliet, voor Al-Arabi in Qatar. Vorig seizoen scoorde hij nog 25 keer in veertien duels. Vanwege een zware knieblessure kwam hij dit seizoen nog niet in actie |
![]() |
|
Enschede - Gakhokidze zou terug komen naar Enschede.
Bronnen weten te melden dat Gakhokidze vandaag (woensdag) een contract voor een half jaar tekent in Enschede. Vanaf 1 januari is hij beschikbaar voor FC Twente. Daarna heeft hij nog een clausule voor nog 1 jaar, mits hij geen andere club vindt. Gakhokidze is al enkele malen bij wedstrijden van FC Twente aanwezig geweest in het gezelschap van enkele beleidsbepalers. Waarschijnlijk wordt het vanavond officieel bekend gemaakt. Verder gaat de naam van Simon Cziommer door de wanderlgangen in Enschede. De speler die op dit moment nog een contract van 1 jaar bij Schalke heeft lopen, speelt op dit moment al op huurbasis in Enschede. FC Twente probeert de speler van Schalke 04 definitief aan zich te binden. Tot slot wordt ook de naam van Niels Oudekamphuis in Enschede genoemd. De spelers wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt bij Schalke 04 denk eraan te vertrekken uit Duitsland. Ook Feyenoord heeft interesse getoond, echter Niels heeft aangegeven dat FC Twente altijd met hem kan praten. Financieel gezien zal het voor Oudekamphuis een makkelijke keuze worden, wie weet laat hij zijn hart spreken.
|
Het zal toch wat zijn als hij terugkomt
![]() Code:
Boschker Schuurman Zomer/Touzani Majstorovic Heubach Kamphuis Cziommer Niemeyer Touma 'N Kufo Gakhogidze ![]()
||
Oudekamphuis meldde in de lokale krant dat hij graag een aanbod van Twente in overweging zou willen nemen.
Ik geloof daar persoonlijk helemaal niet van. Als hij in R'dam 4 á 5X zoveel kan verdienen, is de keuze snel gemaakt, helemaal begrijpelijk natuurlijk! *Stemmingmakerij* dat soort interviews, ik trap daar allang niet meer in... EDIT: Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 21:07. |
![]() |
|
Nee ik geloofde er ook geen fluit van, maar hij heeft wel laten weten dat hij zich graag als een elftalleider wil bewijzen en daarom niet naar een hele grote club wil waar hij weer een onopvallende rechtsback word. Hij wil aanvoerder worden en centraal op het middenveld spelen. Ik geef Feyenoord daarom weinig kans, behalve als Ono vertrekt dan zou hij die plek over kunnen nemen. Maar op dit moment zie ik Feyenoord Ono nog niet zo snel passeren.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Gaat lekker met onze 3 nieuwe aankopen.
![]() - Van Bergen --> als 19e man gister tegen Excelsior op de tribune - Van de Paar --> zit nog in de medische keuring, is waarschijnlijk ook volgende week niet van de partij - Mans --> komt pas na de winterstop naar MVV Gaat snel, jongens! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kurt Van De Paar had zich positief uitgelaten over MVV, de komst van de Belg was al aangekondigd. Maar Van De Paar heeft op het laatste moment afgezien van een dienstverband bij de Maastrichtse club.
Beide partijen hadden elkaar gevonden in een verbintenis, nadat de Belg in de afgelopen weken tijdens een stage een goede indruk had achtergelaten. Vanwege persoonlijke omstandigheden heeft Van De Paar MVV echter nee moeten verkopen. Sjoerd Winkens heeft zijn verblijf bij MVV verlengd. De verdediger bereikte overeenstemming over een contractverlenging die hem tot medio 2006 in Maastricht houdt.
|
Inderdaad, Van de Paar komt niet meer. Tsjongejongejonge zeg, typisch MVV. Maak GVD eens iets bekend als alles 100% rond is, kneuzen!
![]() Mooi dat Sjoerdje het contract heeft verlengd. Is een goeie gozer, al moet-ie wel nog aan zijn opbouwende kwaliteiten werken. Ben Sjoerd vorige week trouwens nog tegengekomen met stappen. En dat was niet de enige MVV-speler die op stap was... het was dus duidelijk te zien dat MVV vorige week een vrij weekend had. Maar goed, uitgaan mag zeker voor een voetballer ![]()
|
vd Paar is een héél goede voetballer ALS hij speelt.
Hij is al een dagje ouder, en erg blessure-gevoelig. Mits hij speelt, is hij een verrijking voor de GG-divisie. Ook Kurt vraagt zijn prijs, en zal het niet na laten zijn centen te ontvangen. Misschien dat dat laatste een rol gespeeld heeft?
||
Citaat:
En ja inderdaad, in eerste instantie toen hij op proef met ons meetrainde kon MVV Van de Paar niet betalen, tenminste datgene wat Van de Paar bood. Het was echt een type speler die we nodig hebben: een creatieve aanvallende middenvelder die de spitsen goed kan bedienen. Maar goed: er gaan weer nieuwe geruchten rond bij ons (Bron: www.mvvmaastricht.nl ): Gerucht: Drazen Brncic en Leonardo dos Santos trainen mee [13/12/2004] Het gerucht gaat dat Drazen Brncic (die kennen we nog, hij speelde vorig seizoen een half jaartje bij MVV) en Leonardo dos Santos (ex Feyenoord, ADO den Haag, De Graafschap) meetrainen bij MVV. Later meer... Ik houd me maar stil, want ondanks dat spelers op proef zijn, meetrainen of gepresenteerd worden, loopt het 9 van de 10 keer uit op niets. ![]()
|
13/12/2004 - FEYENOORD MAAKT MORGEN SPECTACULAIRE TRANSFER BEKEND
(Van onze verslaggever K) Johan Derksen maakte zojuist bekend in het programma Voetbal Insite dat Feyenoord morgen een spectaculaire transfer bekendmaakt via de Feyenoord Krant. Derksen kreeg het bericht van Feyenoord onder embargo en mag daarom niets meer dan dat vertellen. Derksen liet weten zelf zeer verrast en onder de indruk te zijn en dat de concurrenten Ajax en PSV ongelukkig zullen zijn met de transfer. Bron: www.feyenoord.netwerk.to ik hoop zelf op landzaat ![]()
|
|