Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
uuuhm, k heb spijt dat ik met John en Danny genomen heb ooit... 2 meest foute beslissingen in mijn leven!!
en voor de rest... ja, mijn ex eerder vertellen wat me dwars zat in plaats van dat te doen wanneer ik het eerst uit heb gemaakt. voor de rest heb ik mijn vriendjes altijd wel waardig behandeld geloof ik ![]() |
![]() |
|
Ik heb met een jongen gehad die achteraf een schijnheilig figuur bleek te zijn , maar dat had ik eerst niet door.
En ik wou dat ik het in een bepaalde relatie anders had gedaan zodat het meebie niet uit was gegaan en zodat hij nu niet hoefde te kiezen tussen mij en zijn vriendin. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb mijn vriend, toen ik heel erg boos op hem was, een keer een klap midden in zijn gezicht gegeven. Niet echt een goede manier om iets op te lossen. ![]() Gelukkig heeft hij het me vergeven. ![]()
|
Verwijderd
|
Ahahaha, zou ik dat moeten antwoorden??
![]() ![]() ![]() Nou ja, laten we het bij het recentste houden.... Een jongen die al een tijd verliefd op mij was en die ik leuk vond, misschien wel meer dan leuk, zeggen dat het misschien toch wat zou worden met ons, dan de zaterdag daarop met een andere jongen voor zijn neus weggaan en vervolgens bedenken dat ik inderdaad meer met die eerste jongen wou. Die toen dus de hoop opgegeven had en nu met een ander heeft. *groan* Love sucks. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat het laatste jaar betreft heb ik spijt dat ik soms zo gemeen tegen mijn vriend doe terwijl hij het niet verdient. Ik ben echt zo'n kreng dat héél gemeen kan uitvallen!
|
tuurlijk iedereen verkloot wel eens iets
mmz ik vind niet bellen niet echt iets om "berouw" over te hebben en anders kan je altijd het bier nog de schuld geven "Ik was te dronken om te bellen" je kan altijd een smoes verzinnen of gewoon zeggen dat je er niet aan hebt ged8, zown groot probleem lijkt het me echt niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie hiervan? Verwijderd | 106 | 17-09-2005 22:06 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
De Kantine |
Berouw: gemeend of gespeeld?! perfectme | 32 | 16-02-2005 15:39 | |
Wanneer ga je volgens jou naar de hel en wanneer naar de hemel. elfiecity | 195 | 14-12-2003 12:01 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |