Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 19:25
bracelance
bracelance is offline
Heb jij weleens iets gedaan of iets niet gedaan waarvan je naderhand spijt had. Ik wel, ik heb afgelopen weekend een volleybalkamp gehad en ben toen vergeten om op zaterdag mijn vriendin even te bellen. Stom he!
Oud 30-06-2002, 19:45
Mindfields
Mindfields is offline
tis verschrikkelijk

hmm...
mja iets met een jongen genomen en gedaan die ik eigenlijk helemaal niet leuk vond/vind
Oud 30-06-2002, 23:01
Mark
Mark is offline
Nee.
Oud 30-06-2002, 23:04
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Tuurlijk man - wie doet nou geen dingen ... - ow, je hebt ut over berouw. Je bedoelt dan denk ik erg erover inzitten?

uhm... ik niet erg lang iig. vooral in de liefde kan je prachtige fouten maken
Oud 01-07-2002, 02:01
Verwijderd
Van al mijn 'vriendjes'. (Dus niet de serieuze relaties)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 02:29
skyscraper
skyscraper is offline
van fouten leert men
Oud 01-07-2002, 07:50
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, negatieve opmerkingen maken over zijn vrienden en er op blijven doorzeiken omdat ik dan 1 negatieve ervaring met ze heb gehad. Vindt hij natuurlijk niet zo leuk...

*is een ster in "zeiken"*
Oud 01-07-2002, 08:42
highlight
highlight is offline
Oud 01-07-2002, 10:21
little lady
little lady is offline
EUHMMMM
ach van al me fouten heb ik wel iets geleerd dus
heb er nu wel vrede mee
Oud 01-07-2002, 10:59
bracelance
bracelance is offline
als ik van al mijn fouten in deze relatie iets zou moeten leren was ik nu enorm slim geweest
Oud 01-07-2002, 11:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Heb jij weleens iets gedaan of iets niet gedaan waarvan je naderhand spijt had. Ik wel, ik heb afgelopen weekend een volleybalkamp gehad en ben toen vergeten om op zaterdag mijn vriendin even te bellen. Stom he!
Nou, dit is wel verschrikkelijk zeg....

Het domste, stomste, laagste en beschamendste wat ik ooit gedaan heb is vreemdgaan. Ik heb gezoend met mijn ex toen ik 2 maanden bij mijn huidige vriend was.

En nog iets stoms: Ik was vreselijk verliefd op een vriend van me.. hij ook op mij! Maar elke keer als ik bij hem was kreeg ik er echt geen woord uit. Ik sloeg helemaal dicht en kon alleen een beetje stom lachen. Hierdoor is het uiteindelijk nix geworden. Ik kan me achteraf wel voor mijn kop slaan dat ik mijn mond nooit eens los heb gedaan. Ik heb hem door mijn onzekerheid en verlegenheid gewoon laten gaan... Mjah, nu zijn we beste vrienden! En kan ik wél fatsoenlijk met hem praten enzo!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuuhm, k heb spijt dat ik met John en Danny genomen heb ooit... 2 meest foute beslissingen in mijn leven!!

en voor de rest... ja, mijn ex eerder vertellen wat me dwars zat in plaats van dat te doen wanneer ik het eerst uit heb gemaakt.

voor de rest heb ik mijn vriendjes altijd wel waardig behandeld geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:59
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ik heb met een jongen gehad die achteraf een schijnheilig figuur bleek te zijn , maar dat had ik eerst niet door.
En ik wou dat ik het in een bepaalde relatie anders had gedaan zodat het meebie niet uit was gegaan en zodat hij nu niet hoefde te kiezen tussen mij en zijn vriendin.
Oud 03-07-2002, 09:55
U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Oh myn god! Was ze erg boos?

Ik heb mijn vriend, toen ik heel erg boos op hem was, een keer een klap midden in zijn gezicht gegeven.
Niet echt een goede manier om iets op te lossen.
Gelukkig heeft hij het me vergeven.
Oud 03-07-2002, 12:27
Verwijderd
Ahahaha, zou ik dat moeten antwoorden??

Nou ja, laten we het bij het recentste houden....

Een jongen die al een tijd verliefd op mij was en die ik leuk vond, misschien wel meer dan leuk, zeggen dat het misschien toch wat zou worden met ons, dan de zaterdag daarop met een andere jongen voor zijn neus weggaan en vervolgens bedenken dat ik inderdaad meer met die eerste jongen wou. Die toen dus de hoop opgegeven had en nu met een ander heeft.

*groan*

Love sucks.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:20
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Heb jij weleens iets gedaan of iets niet gedaan waarvan je naderhand spijt had.
Wel eens? Iets? Kind, het is niet op te noemen waar ik allemaal spijt van heb gehad in mijn leventje!! Vreemdgaan, dingen tegen mijn zin doen... (Nou ja, van dat eerste had ik niet echt spijt, ghehe! )

En wat het laatste jaar betreft heb ik spijt dat ik soms zo gemeen tegen mijn vriend doe terwijl hij het niet verdient. Ik ben echt zo'n kreng dat héél gemeen kan uitvallen!
Oud 04-07-2002, 10:35
Verwijderd
Och...er zijn zoveel dingen waar ik spijt van heb, ook alleen al in de liefde...maar die ga ik hier niet allemaal opschrijven...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 11:55
AtHell
AtHell is offline
tuurlijk iedereen verkloot wel eens iets

mmz ik vind niet bellen niet echt iets om "berouw" over te hebben en anders kan je altijd het bier nog de schuld geven "Ik was te dronken om te bellen" je kan altijd een smoes verzinnen of gewoon zeggen dat je er niet aan hebt ged8, zown groot probleem lijkt het me echt niet.
Oud 04-07-2002, 12:00
Faery
Faery is offline
De paar keren dat ik echt strontbezopen was in haar bijzijn... ja, daar ben ik wel enigzins rouwig om
Reageren

Regels voor berichten