| 

| 

||
| 

Citaat: 

The answer is out there, and it's looking for you.      ||www.html-editor.tk||www.litebb.tk|| 
	 | 
	||
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Als je coole backgrounds wilt: www.deviantart.com is wel een coole site ![]()  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Willen jullie trouwens niet meer mailen of ik die achtergrond of andere onderdelen uit dat pakket kan opsturen, want dat doe ik lekker toch niet (jullie kopen het zelf maar   ).Je staat toch stom te kijken hoor als je in één keer 46 nieuwe berichten hebt die allemaal over die achtergrond gaan  .

The answer is out there, and it's looking for you.      ||www.html-editor.tk||www.litebb.tk|| 
	 | 
	||
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

), maar dan zal ik XP ook wel op deze (450MHz met 256 SDRAM) zetten denk ik... Btw: heb je Home of Pro edition?? (hoewel dat geloof ik niet zo veel verschil maakt qua performance toch?) | 
	|||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() rb338's Active Desktop  | 
	||
| 

| 

|
| 

hey, coole active desktop! kan ik ook winamp ergens integreren in me desktop? 

[Dit bericht is aangepast door WelcomeHome (20-02-2002).] 

Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen. 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin | 

Hoi nieuwe bikini #1906 Verwijderd  | 500 | 20-02-2017 18:57 | |
| Software & Hardware | 

[Programmeren] Desktop benaderen vanuit service Verwijderd  | 13 | 13-03-2006 19:52 | |
| Software & Hardware | 

Tijd voor screenshotjes (topic kost veel bandbreedte) Tjoekie  | 161 | 15-04-2003 23:14 | |
| Software & Hardware | 

Nieuwe screenshot topic! Marc S  | 15 | 20-01-2002 19:51 | |
| Software & Hardware | 

Screenshot van je GUI Marc S  | 132 | 10-01-2002 21:24 | |
| Software & Hardware | 

Mooiste screenshot van je desktop (zware topic) vortex  | 132 | 11-12-2001 11:43 | |