Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
DiaNNe:
als je serieus wilt weten of het GHB was dan had je wat urine in moeten vriezen, dit kon de politie dan onderzoeken voor sporen van GHB erin. Waarschijnlijk is dit nu te laat (ghb verlaat je lichaam nogal snel 1) Heb je serieuze aanwijzingen dat er echt GHB aan je is toegediend, dan zou ik zowieso aangifte doen, in NL is het drogeren van iemand verboden. Waarom ik denk dat het geen GHB is; als je echt 5-8 glazen alcohol heb gemixt met een buisje ghb was je in een slaap van minimaal 2 uur beland waaruit je niet wakker te maken was. ref's: 1: http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_health.shtml (wat voor drankjes heb je trouwens gedronken die avond ?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
"wooooh.. vet stoer".. Nee even serieus, ik ben niet uit op een flame-war. Maar.. toch: ik zou t niet hoeven weten, ik zou voortaan mn drankje bij me houden/ meteen leegdrinken en niet ergens laten staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom dan? Stel dat je weet dat er GHB in je drankje zat? Doe je dan voorzichtiger? En als t geen GHB was? Doe je dan ook voorzichtiger? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
door breezah weet ik niet, dat spul is zo extreem zoet dat je tanden verbrijzelen na 1 slok.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Trimbos waarschuwt voor mogelijke gevolgen schoonmaak-cocktail (GBL) coopergirl | 40 | 03-10-2007 08:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel III Gunvald | 5 | 17-02-2005 19:24 | |
Drugs & Alcohol |
GHB,alcohol artikel ESCO | 1 | 30-12-2003 14:13 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |