Advertentie | |
|
![]() |
|
Yup. Zie http://niels.nu/pic/cats/
Ik verzorg ze ook af en toe, eten geven, kattebak schoonmaken. Tjjdens de vakanties worden ze door buren verzorgd. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, dat gaat wel eens fout. Gebeurt regelmatig dat ze een sprong niet halen, of van de trap aflazeren ![]() |
![]() |
|
Ik heb een konijn (Floris), een kat (Saar) en 3 vissen.
Het konijn en de vissen verzorg ik volledig zelf. De kat wordt door het hele gezin verzorgd. Als ik op vakantie ga is er meestal nog wel iemand thuis die de dieren voer kan geven. Desnoods gaat m'n konijn naar een vriendin toe. [Dit bericht is aangepast door E.v.a (16-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Foto's van katten maken is altijd leuk met flits. Ben me trouwens een keer lamgeschrokken toen ik een keer onze zolder (geen licht aan) op liep, en opeens 2 grote gloeiende ogen zag verschijnen. Freaky ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu op het moment ruim 40 vogelspinnen zitten (worden er nog wel een tikkie meer met de tijd
![]() ![]() met de vakantie heeft tot nog toe altijd mijn overbuurvrouw ervoor gezorgt (maar toen had ik er nog maar een stuk of 3/4). hoe ik dat nu moet gaan regelen met vakanties weet ik niet ik kan iig wel zo gerust een weekje weg daar hebben ze geen moeite mee maar als het echt langer word weet ik het ook niet. maar ja ik ga dit jaar waarschijnlijk toch niet echt op vakantie alleen wat festivals dus dat kan makkelijk
|
![]() |
ikke heb 4 katten kruimel 3 , gizmo 3 , pluisje 11 en doerak 5.. pluisje heb ik al heel lang en die kat is gewoon gek..ze eet gewoon alles en wil altijd bij je liggen.doerak wil liever niet aangehaald worden sinds ze kittens gehad heeft is ze heel erg veranderd..we hebben er nog 2 van gizmo en kruimel duz..gizmo is van mij en kruimel van mn broertje.
dat was t wel weer...fotow's komen later ![]()
|
![]() |
2 katten => gaan in vakantie na het kattenhotel worden gewoon goed te eten gegeven enz. maar s'nachts slapen ze buiten. =)
1 cavia=> gaat in de vakantie met de katten mee na het kattenhotel *heel logisch i know =p* word ook elke dag verzorgd ..maarja wat valt er aan te verzorgen .voeren en af en toe uit de kooi halen. en dan nog 2 paarden=> in de vakantie worden ze verzorgd door de mensen van de stal waar we staan www.stalvossen.nl of mag je geen webadressen geven? mjah daar worden ze super goed verzorgd als we op vakantie zijn! er word iedere dag gemest gevoerd en je kan er ook vragen om op de stapmolen of een van de weien te zetten! *xxx* |
![]() |
|
Thuis (bij mijn moeder) hebben we twee katten, bij mijn vader hebben we een kat en zelf heb ik op mijn kamer twee goudvissen die regelmatig meegesleept worden in de trein mee naar huis ofzo
![]()
|
Ik heb 5 cavia's die ik helemaal zelf verzorg (dierenarts, zaagsel, voer, enz) en ik ben dan gemiddeld 50 euro aan ze kwijt. Meestal verwen ik ze wel weer met een nieuw huisje of een nieuwe ren.
Als ik weg ga of op vakantie, dan nemen mijn ouders het van me over. Gaan we met z'n allen weg, dan komt de buurvrouw ze verzorgen. Ik laat ze ook regelmatig rondlopen in de ren, zoals te zien valt op dit filmpje. Alleen dat dieren op hun baas gaan lijken klopt niet, want zooooo dom ben ik nou ook weer niet ![]() http://www.vd-bout.demon.nl/dommebeesten.wmv
||
Citaat:
![]()
|
ik heb een hond, 2 katten, een cavia, 2 hamsters en 2 woestijnratten. Als we op vakantie gaan verzorgd de buurvrouw alle knaagdieren, de hond en katten gaan in pension.
Ik verzorg mijn eigen beesten (= cavia, woestijnratten, hamster en hond) vrijwel helemaal zelf. Mijn vader laat 's avonds laat en 's morgens de hond uit. 's Morgens omdat hij dat zelf fijn vindt, 's avonds laat omdat ik dan niet meer van hen naar buiten mag. Ik laat de hond dus na het eten uit, ik knuffel er de hele dag door mee en ik geef hem eten en drinken. De katten geef ik water en hun brokken. Verder dien ik ook altijd de medicijnen toe en ik knip altijd de nagels. Knaagdieren verzorg ik alleen, ik verschoon de bakken, geef ze aandacht en eten en drinken en knuffel ze elke dag ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Huisdier voor op kamers. Skilly | 21 | 05-05-2010 17:46 | |
Lifestyle |
huisdieren lifestyle Verwijderd | 118 | 20-05-2006 14:41 | |
Flora & Fauna |
Huisdieren & Kosten wizkid | 13 | 07-12-2005 19:46 | |
Flora & Fauna |