Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap wel je gevoel, het bindingsangst krijgen na een slechte ervaring. Toch zal dit niet van het ene op het andere moment verdwijnen; die bindingsangst blijft toch wel. Het enige wat er tegen helpt, is imo, een nieuwe relatie beginnen en dus een sprong in het diepe nemen. Een relatie beginnen is vrijwel nooit makkelijk. Denk er nog eens goed over na. Succes ermee, en veel plezier vanavond.
|
alhoewel ik natuurlijk haar wel versierd heb, ik had er gewoon nooit rekening mee gehouden dat het zo serieus zou kunnen worden...
maar ik ben het wel met je eens dat je eigenlijk dat soort dingen kunt bewaren voor een lange relatie, het is alleen zo moeilijk als je beide er heel gemakkelijk in bent en je heel erg aangetrokken voelt tot de ander ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Liefde & Relatie |
relatie maar verliefd op een getrouwde man helpless girl | 86 | 10-04-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me nou leuk of niet? stier | 45 | 19-03-2004 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |