Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Mutant: Zodra m'n routeplanner binnen is krijg je m zo snel mogelijk. Maar ik ben momenteel nogal druk bezig met andere dingen dus vergeef het me als het wat langer duurt en anders help je me maar ff herineren ofzo.
||
Citaat:
Offtopic: @ Wammus: Smoesjes! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet ook even wat erop verzinnen.. Uhm.. misschien een idee voor Type: filmnachtje ofzo? Ik ben voorstander van hangen bij Wammus' thuis. Vooral omdat ik best wel minderjarig ben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ook hangen bij wammus, omdat ik niet zo van hangen in een shop hou wat lepra al zei. Buiten hangen is ok, maar zeer koud. En wammus heeft al gezegt dat het kon, dus ik zie het probleem verder niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Lepra: M'n ma heeft daar 5 jaar ofzo achter de bar gestaan en administratie enzo gedaan. Ik denk wel dat die weet dat ie weer open is. En ik heb het zowiezo niet echt op het Melkwoud eigenlijk maar das weer ff wat anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je niet dik wordt.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Type, jij bent 18 d8 ik, Als je ergens heengaat dan zeg je toch gewoon dat je naar een vriendengroep van internet gaat en dat het met heel veel mensen is. Ik hoefde me daar nooit voor te verantwoorden. Mijn broertje trouwens wel, maar hij is een geval apart. Ze wilde alleen weten waar ik ongeveer uithing, maar dat hoeft sinds ik een mobiel heb ook niet. Zolang dat ding maar aanstond etc. Een vriendin van me die studeert in A'dam. Ze is 18. Ze gaat daar regelmatig de stad in en alleen terug op de fiets of met de tram snachts. Als ze in Zwolle is in het weekend, dan raken haar ouders in paniek als ze na 1 uur thuiskomt en het is niet aangekondigd. Ik zou daar echt niet tegenkunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien kom ik ook wel op die meeting als dat kan, moet nog ff kijken of ik wel tijd heb dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Deadlock, mijn ouders zijn zo niet en nooit geweest. Ik mocht pas uitgaan toen ik een vaste vriend had en toen was ik al 17. Niet iedereen zijn ouders doen simpel en hoewel de mijne erg relaxed kunnen zijn op bepaalde gebieden, zijn er andere gebieden waar ze niets mee te maken willen hebben en ik dus ook niet moet proberen. En dan kun je wel mooi zeggen, je bent 22, komop, maar zo werkt het dus niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd