Advertentie | |
|
![]() |
|
Yup... het is al een wat oudere kaart, maar doet het nog steeds erg goed. Kun je voorlopig nog wel even mee vooruit.
Of je hem online of gewoon ergens in een winkel in de buurt koopt moet je zelf weten... online scheelt wel vaak in prijs. Ik zou zeggen kijk hier eens en vergelijk evt. met prijzen bij winkels in de buurt ![]()
|
![]() |
Allright, nogmaals bedankt allemaal voor de hulp.
Ik denk dat ik hem toch maar in een winkel ga halen omdat, me dat beter lijkt als er iets mis is met de kaart, ik heb een fililiaan gevonden dicht bij mij in de buurt wat mijn kaart voor een redelijke prijs verkoopt. Alleen ik weet niet of het de versie is die ik zoek hier de informatie: Merk Sapphire Type ATLANTIS 9800 PRO Grafische engine ATi Radeon 9800 PRO Geheugen 128 MB Type geheugen DDR2 Engine kloksnelheid 378 MHz Geheugen kloksnelheid 676 MHz RAMDAC 400 MHz Bus standaard AGP 8X VGA-output 15-pin D-sub TV-output S-video DVI-output Ja 2e VGA-output Ja, met bijgeleverde adapter Uitvoering Retail http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...&productType=1 Gaat het hier om de 256 bit versie? zo ja dan denk ik dat dit mijn keuze word. Alvast (weer) Bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Lees dit eens.
Of vraag of Enlightenment je wilt helpen ik geloof dat zei degene is met een geunlockte 6800LE.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Praise the lord, ik besloot om het nog een keer te proberen en het is gelukt om 4 extra pipelines en 2 shaders aan te zetten.(zonder artifacts)
Doom 3 loopt relaxt op ultra high met anatializing op allerhoogst en voor half life 2 geld hetzelfde. Ben echt harstikke tevreden ![]() Maar ik had nog 1 vraagje dit is mijn kaart http://home.planet.nl/~roest210/rev3.gif Kan de koeling die erop zit wel aan wat ik allemaal heb aangezet/is het slecht voor mijn kaart? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Raar beeld + nieuwe videokaart Igorrrai | 8 | 01-11-2005 19:10 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Videokaart weigert mee te werken Verwijderd | 14 | 11-10-2005 09:35 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe plaatsen MaHo | 25 | 10-02-2005 13:24 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe videokaart in laptop Destralak | 7 | 04-02-2005 15:10 | |
Software & Hardware |
[videokaart]Nieuwe fan? Verwijderd | 5 | 28-06-2004 13:28 |