Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
woei ik ging net men pc ff grondig onderzoeken aangezien ik me ineens bedacht dat k nog meer mp3tjes van Zornik ooit heb gedownload.....en ik heb der dus nog meer..jeujjjj Its So Unreal is liev liedje, wel happiej enzow..de rest is ook wel leuwk..ik vind Once Again nog wel de beste.
En owjah ik vinnet meer op Muse lijken dan Placebo eigenlijk, maybe de vergelijking omdat die zanger beetje placebo achtig eruitziet ofzow dat Zornik daarmee wordt vergeleken??? |
![]() |
|
![]() |
Vreemd hier. Enkele maande gelede ofzo was er nog een topic over Zornik. Ik vond het best wel goed. Kreeg allemaal reacties van: beetje gitaarrock, kan iedereen, al beter gedaan
![]() Ben blij om nu ff wat positieve reacties over Zornik te lezen ![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is wel leuk. Ik heb ze wel gevolgd sinds "Its so unreal". Alles gedownload en heb ook het album (gedownload weliswaar, want ik kon het hier niet vinden).
Wat ik ervan vind: sommige nummers vind ik echt steengoed. "Its so unreal", "Hey girl", "go your way", "you're moving so slow" (die gek genoeg niet op het album staat) vind ik bijvoorbeeld heel erg goed, maar het album vind ik zeer matig. Er staan wat goede nummers op, zoals de nummers die ik al heb genoemd, maar ze vervallen erg in herhaling, het is vaak cliché en soms zelfs wat kwijlerig. Het zijn niet echt hele sterke nummers, behalve dus de eerder genoemden. Een nummer dat dan op zich weer best sterk is, vind ik "Wasting time", maar dat is puur muse-jatwerk. Best leuk, maar het album vind ik niet goed, al denk ik dat ze het best kunnen, als ze de tijd nemen om een album vol goede nummers te stoppen. Aan de goede nummers die erop staan te horen kunnen ze het wel degelijk. Een goede zanger trouwens! |
![]() |
|
Ik vind ze nogal saai.
Beetje spijtig dat net die groep het zo 'goed' doet in Nederland, het geeft een verkeerd beeld van de Belgische muziekwereld. Elk nummer is zo analoog opgebouwd, die stem is irritant en het is een domme uitspraak, maar...die nummers lijken zo op elkaar.
|
![]() |
zornik is de vierkantswortel uit muse vindik, ze doen muse zowat gewoon na..nu op werchter, de gitarist(weet naam niet meer) met z'n rood har, net matt van muse. en hun muziek lijkt dus ook hard op muse.
zanger van zornik is een janet(hij doet het er wel vor hoor, maar toch.) nu niets verkeerd denken, ben een fan hoor ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
www.zornik.com £ientje | 24 | 08-09-2003 21:23 | |
Muziek |
Wat vinden jullie van Zornik? horsepills | 45 | 08-06-2003 20:17 | |
Muziek |
KoninginneNach Verwijderd | 43 | 01-05-2003 10:25 | |
Muziek |
Lekkere bandleden (& ledinnen?) FOTO-topic Verwijderd | 185 | 02-03-2003 09:35 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Waterpop Verwijderd | 67 | 20-08-2002 18:03 |