Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 09:33
cagie
cagie is offline
Word een beetje gek van mezelf. Het is sinds vrijdagavond uit met mijn vriendje, na 21 maanden. Toen stond ik er achter dat het uit ging maar sinds gister en vandaag is het enigste wat ik wil in zijn armen liggen en bij hem zijn. Ik wil helemaal nog niet dat het uit is, ik hou gewoon nog veel te veel van hem! Weet nu niet meer wat ik moet doen. Eerst wou hij me terug en nu wil hij nadenken of hij dat wel wil en onze relatie nog een kans wil geven.
Advertentie
Oud 12-12-2004, 09:58
Gothic
Gothic is offline
nog 1 week volhouden en misschien komt het dan wel weer goed met me
Oud 12-12-2004, 10:18
Verwijderd
Citaat:
cagie schreef op 12-12-2004 @ 10:33 :
Word een beetje gek van mezelf. Het is sinds vrijdagavond uit met mijn vriendje, na 21 maanden. Toen stond ik er achter dat het uit ging maar sinds gister en vandaag is het enigste wat ik wil in zijn armen liggen en bij hem zijn. Ik wil helemaal nog niet dat het uit is, ik hou gewoon nog veel te veel van hem! Weet nu niet meer wat ik moet doen. Eerst wou hij me terug en nu wil hij nadenken of hij dat wel wil en onze relatie nog een kans wil geven.
dat heb ik nu dus ook........... kep zo'n idee dat mijn topic verkeerd staat........
Oud 12-12-2004, 10:38
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-12-2004 @ 10:58 :
nog 1 week volhouden en misschien komt het dan wel weer goed met me
misschien, heel misschien
Oud 12-12-2004, 11:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Xonzo schreef op 12-12-2004 @ 11:38 :
misschien, heel misschien
Wat bedoel je ?

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 11:50.
Oud 12-12-2004, 11:10
Verwijderd
Hij maakt mij gek, en alles wat ik droom ook. Het is gewoon echt raar allemaal.
Oud 12-12-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 12-12-2004 @ 12:10 :
Hij maakt mij gek, en alles wat ik droom ook. Het is gewoon echt raar allemaal.
wattan?
Oud 12-12-2004, 13:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah. Vannacht drie keer gedroomd over m'n ex.
Oud 12-12-2004, 13:11
cyntha
cyntha is offline
Het gaat nog steeds niet goed met mijn opa. Ben benieuwd of hij het jaar 2005 nog haalt.. Maak me eigenlijk nog meer zorgen om mijn oma, die gaat er helemaal aan onderdoor. Die kan er niet lang meer tegen denk ik.
Heb me gisteren opgegeven voor een examen van mijn schriftelijke cursus. Moet in februari examen gaan doen. Ben benieuwd of het gaat lukken. Het proefexamen ging goed, had er een 7 voor.
Oud 12-12-2004, 13:35
Verwijderd
t lijkt of ik alleen maar blijf vallen..

en ik mis E, L, TJ en L. ..rest in peace..

vandaag maar weer volhouden met positief denken,ook al lijkt het alsof alles in slowmotion word afgespeeld..het komt goed..nog een paar weken.
Zenuwachtig,k wil zograag nu meteen dat telefoontje van de zedenpolitie

en nu houd ik op met klagen en ga weer positief proberen te denken.
Oud 12-12-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 12-12-2004 @ 14:35 :
t lijkt of ik alleen maar blijf vallen..

en ik mis E, L, TJ en L. ..rest in peace..

vandaag maar weer volhouden met positief denken,ook al lijkt het alsof alles in slowmotion word afgespeeld..het komt goed..nog een paar weken.
Zenuwachtig,k wil zograag nu meteen dat telefoontje van de zedenpolitie

en nu houd ik op met klagen en ga weer positief proberen te denken.
knuffel
Oud 12-12-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 12-12-2004 @ 14:46 :
knuffel
tnq
Oud 12-12-2004, 15:44
Miracle
Miracle is offline
Van Lego krijg je zere vingers.
Oud 12-12-2004, 15:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-12-2004 @ 14:03 :
Bah. Vannacht drie keer gedroomd over m'n ex.
Broertje van je, Mark Almighty?

Sorry kon 't niet laten
Oud 12-12-2004, 16:06
Arashi
Arashi is offline
ik heb informatie verzameld om een zo goed mogelijk beeld van alles te geven, zodat we hopelijk rondom de tafel kunnen zitten en tot een oplossing komen waarbij ik ook verder kan, zonder de rest van m'n leven nog méér verwijten te krijgen. en wat zegt meneer; 'je hebt nu toch geen ondergewicht meer?'

*PATS* in mijn gezicht. nee, ik heb geen ondergewicht meer, heel goed gezien. maar dat betekent nog niet dat mijn lichaam weer normaal functioneert, en ik loop nog wel gigantisch vast in alles. ik ben mijn stomme ik zo zat, mijn lijf zo ontzettend spuugzat.

en al het gezeik thuis, niets is goed en alles is fout, ik weet bg niet waar ik voor moet kiezen, morgen heb ik een gesprek over school icm opname of deeltijd en (...). en nee, ik heb hier geen trek in, en ja, dat is vast ontzettend zwak. maar dit is echt het laatste waar ik me nu druk om wil en ga maken.

*huilt* wanneer mag ik weer even, heel even, * zijn zonder aan alle eisen te moeten voldoen en zonder het maskertje dat alles goed gaat?

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 16:17.
Oud 12-12-2004, 16:31
Sartre
Sartre is offline
Shit volgens mij is mn carriere-plan aan het mislukken
Volgens mij ga ik ook ziek worden, terwijl da NU niet kan
Verder zou ik graag vakantie willen en een vriendin
Maar ik had wel een 7 voor een imo onmogelijk tentamen
Oud 12-12-2004, 16:31
Verwijderd
Gezeik thuis. Tosti's en wijn en gehuil en bah bij mijn vriend. En ik wil wel helpen, hem én mij, vooral mij, maar ik kan niet.
En ik wil hulp gaan zoeken, want zo gaat het echt niet meer.

Oud 12-12-2004, 17:23
Xonzo
Xonzo is offline
wat interesseert mij nu die stomme Oedipusdingen en al die fuckin griekse woorden. kheb het zwaar onderschat. hou me vast aan het feit dat ik vannacht nog heb , maar whatever, alsof ik dan zin ga hebben????!!! ben ook zo ontzettend dom, pff, waarom komen die slechte momenten idd altijd gewoonweg SLECHT
Oud 12-12-2004, 17:43
Stefanie
Stefanie is offline
Toeval bestaat niet zeggen ze en daar ga ik echt in geloven nu

Het was echt zo raar. Hij zat daar. Ik keek hem aan en voelde kriebels en nu ben ik echt verliefd
Gisteravond de hele avond met hem uitgeweest, het was echt leuk. Wat kan die jongen leuk dansen
Oud 12-12-2004, 18:25
Verwijderd
Oud 12-12-2004, 18:35
Xonzo
Xonzo is offline
eindelijk de babbel
maar tzat tegen
Oud 12-12-2004, 20:07
Luna
Luna is offline
Beetje in de war. Ik durf het hem allemaal niet te zeggen. Ik weet dat ik er niet omheen kan maar ik duuuuuuurf niet
Oud 12-12-2004, 20:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat alweer een heel stuk beter. Afgelopen week 'ruzie' gehad met mijn vriend doordat ik een terugslag had die hij naar mijn idee niet op de goede manier opving. Hij was er weliswaar voor me maar niet op de goede manier. Dit weekend is hij bij me geweest en daar was ik zo aan toe. We hebben goed gepraat, het uitgepraat en het is nu weer beter dan afgelopen week. Ik heb zo'n gaaf weekend achter de rug maar in gedachten is hij nog altijd bij me, zijn geur hangt hier nog rond, zijn DNA zwerft hier vast nog wel rond, loop zijn afwas te doen en zijn handdoeken op te ruimen

Moeilijk als die trein dan zo voor je neus wegrijdt, de leegte en de kou in. Dan springen de tranen telkens weer in mijn ogen. Daar sta je dan, in de kou op een leeg perron. In een ander land, een andere stad. Om af te wachten tot hij weer komt. Over twee weken. Te kort om hem te missen, te lang om zonder hem te zijn. Wat is liefde toch mooi. Wat is leven toch moeilijk.

Ich will lieben, auch wenn man dabei Fehler macht...

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 20:32.
Oud 12-12-2004, 20:31
saartje 88
saartje 88 is offline
ik voel me eigenlijk best wel goed nu, wow, heel goed eigenlijk. , ik heb benzoylperoxide besteld (anti-puisten middeltje) , k heb betere eetgewoontes, moet alleen nog wat aan mn schoolwerk doen.

toch vreemd.

happy .
Oud 12-12-2004, 20:32
saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
Luna schreef op 12-12-2004 @ 21:07 :
Beetje in de war. Ik durf het hem allemaal niet te zeggen. Ik weet dat ik er niet omheen kan maar ik duuuuuuurf niet
wat is er aan de hand dan??
Oud 12-12-2004, 20:42
Ruudje
Ruudje is offline
Het lijkt wel alsof ik het op ga geven. Ik dacht dat je me leuk vond, echt. Ik snap het niet. Is het omdat je niet met jouw problemen bij mij wilt komen? Ik zou je zo graag willen helpen, maar dat kan ik niet. Dat hoeft niet te betekenen dat ik je geen steun of iets dergelijks kan geven, al is het alleen in de vorm van afleiding. Ik heb me echt vermaakt toen, eigelijk nog meer dan dat. Je deed iets met mijn gevoel, op een positieve manier. Ook gaf je me hoop, maar daar is niet veel meer van over. Maar ik moet natuurlijk positief blijven denken, iets wat steeds moeilijker wordt in deze situatie. Er is vast nog wel ergens een beetje hoop, heel ver weg... zou je me willen helpen om die hoop terug te vinden?

*traantjes wegveegt*
Oud 12-12-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 12-12-2004 @ 21:42 :
*KNIP*

*traantjes wegveegt*
*knuff*

Klinkt erg bekend allemaal...

Heerlijk lichtpuntje vandaag; de wijn was heerlijk, net zoals het eten en hetwas super gezellig met mijn collegaatjes! (personeelsetentje)
Oud 12-12-2004, 21:11
marrel
marrel is offline
toch vreemd. Je wilt iemand anders helpen, je doet dat, maakt die persoon blij... maar eigenlijk wil je zelf ook horen wat je die ander hebt gezegt
Oud 12-12-2004, 21:24
Verwijderd
Ik wou dat ik iets kon doen, maar ik weet niet wat.

(En als ik morgen wakker word, wil ik nooit meer stotteren(word er gek van ))
Oud 12-12-2004, 21:36
Verwijderd
Ohh wat voel ik mij heeeeerlijk fijn
Oud 12-12-2004, 21:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 12-12-2004 @ 22:11 :
toch vreemd. Je wilt iemand anders helpen, je doet dat, maakt die persoon blij... maar eigenlijk wil je zelf ook horen wat je die ander hebt gezegt
herkenbaar
*knuf*
Oud 12-12-2004, 21:43
zus
zus is offline
Vandaag was leuk, m'n vriend was er de hele dag en het ging goed. M'n gedachten er aardig bij gehouden. Het was gezellig.
Bah, morgen dokter bellen want het gaat niet over, helemaal geen zin in. M'n moeder wil niet voor me bellen, grr

Zenuwachtig voor alles wat er komen gaat, alles op school, die training, de reactie van m'n klasgenoten, het gesprek met m'n mentor, het telefoontje van morgen. Pfff, wordt er wel beter op zeg..Verder al 8,5 kilo afgevallen in 2 maand! Wel blij mee, nog 11,5 kilo en ik zit op me streefgewicht..En dan is m'n BMI ook goed.. Ja, het komt wel goed..Hoop ik. Als ik die training heb gehad en op m'n streefgewicht zit, gaat het vast wel beter!
Oud 12-12-2004, 21:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline

Oud 12-12-2004, 21:50
Nona
Nona is offline
Ergens voel ik me zo treurig vanbinnen. Maar niet heel bewust. Ik zou graag willen dat ik kon zien wat anderen dachten zodat ik daar niet meer over hoefde te piekeren... Maar ergens gaat het toch wel goed zoals het gaat.

Dinsdag presentatie, donderdag bloktoets, vrijdag voortgangstoets... Ik wil helemaal niet meer. Maar nog heel even, even volhouden... *zucht* Dan kerstvakantie. Het gaat wel lukken. Alleen ik heb geen zin in deze week.
Oud 12-12-2004, 22:07
saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-12-2004 @ 22:50 :
Ergens voel ik me zo treurig vanbinnen. Maar niet heel bewust. Ik zou graag willen dat ik kon zien wat anderen dachten zodat ik daar niet meer over hoefde te piekeren... Maar ergens gaat het toch wel goed zoals het gaat.

Dinsdag presentatie, donderdag bloktoets, vrijdag voortgangstoets... Ik wil helemaal niet meer. Maar nog heel even, even volhouden... *zucht* Dan kerstvakantie. Het gaat wel lukken. Alleen ik heb geen zin in deze week.
ga anders lekker slapen, misschien ziet de wereld er wat beter uit als je morgen wakker word.
Oud 12-12-2004, 22:08
Nona
Nona is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 12-12-2004 @ 23:07 :
ga anders lekker slapen, misschien ziet de wereld er wat beter uit als je morgen wakker word.
Nee, want morgen moet ik die presentatie voorbereiden met een onderzoekspartner die liever lui dan moe is.

Maar het komt ook allemaal wel goed hoor.
Oud 12-12-2004, 22:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-12-2004 @ 16:58 :
Broertje van je, Mark Almighty?

Sorry kon 't niet laten
Aaah, Shibby! Nope, geen familie, vriend, of kennis whatsoever. Wel een aardige forummer.

On-topic:
Ik mis d'r. Ik miste d'r vanmorge, ik miste d'r vanmiddag en ik miste d'r vanavond. Ik mis haar nu. Ik heb haar nog nooit zó gemist als vandaag. En het liefste wil ik haar terug, maar dat gaat nu eenmaal niet meer. :-(
Oud 12-12-2004, 23:00
Chaucus
Chaucus is offline
Woej...heerlijk ontspannen...uurtje hardlopen, geweldig
Morgen begint de week weer...nog 1 week hard werken, volgende week valt wel mee en daarna vakantie
En vandaag ook genoeg slaap gehad...had om 8.30 brood gesmeerd, maar als je na 2 happen weer een half uur in slaap sukkelt en dat n paar keer....tja dan moet je t tweede broodje om 10.30 nog opeten
Nouja wel de batterij weer opgeladen...nog even doorzetten en dan komen we er wel...gelukkig wel een uitlaatklep gehad vandaag (of eigenlijk meer dan 1)
mjah dit was n goeie dag
Oud 13-12-2004, 06:19
Ruudje
Ruudje is offline
Duidelijkheid
Oud 13-12-2004, 08:06
Verwijderd
Gesmst gisteravond en vannacht..

Hij op msn:
Ik vond het fijn met je! Moest ik even zeggen.

Reageerde daar niet op, op msn. Meer met:

Dat mag

Toen stuurde ik gisteravond toch maar een sms met:
Ik vond het ook fijn met jou. Kus

Toen kreeg ik terug:
Haha dacht al treurig voor mij. Voelde weer fijn vertrouwd. Iets wat ik al lang niet meer heb gevoeld! Kus

Ik smsen iets van:
Hihi. Gekkie Ik ken dat wel. Ik voel dat ook zo wel. Kus

Hij smsen:
Weet allemaal niet zo goed wat ik er nou van moet denken wat er is gebeurd. Totaal niet wat ik verwacht had!

Dus ik vroeg hem wat hij dan had verwacht en wat zn gevoel dan zei.

Toen smste hij:
Had niet zo veel van verwacht eigenlijk, maar dit zeker niet! Wat mn gevoel zegt? Ach daar vertrouw ik niet meer op, die heeft me vaak genoeg misleid. Kus

Daarop heb ik nog gezegd dat ik dat kende, maar dat je gevoel wel belangrijk is. Dat is natuurlijk niets aan mij hoefte te vertellen Dat je niet meteen naar je gevoel hoeft te handelen, maar dat ik gevoel en verstand beiden probeer te bekijken en dan een afweging maak.

En net kwam ie met een pppresentatie van iets met katten aanzetten. Had ie van iemand gekregen en hij vond dat er best mooie tussen zaten ofzo..
Het voelt goed dat ie zo doet

(en nee, voordat mensen zich zorgen gaan maken om mij: we'll just see. Go with the flow, is t nu voor mij wel. Probeer me van zo weinig mogelijk iets aan te trekken, voor zover ik dat kan, zodat ik niet teleurgesteld word ofzo)
Oud 13-12-2004, 08:56
WolterB
WolterB is offline
Ik vond het fijn dat ze me midden in de nacht durfde te smsen en vond dat totaal niet erg...
Oud 13-12-2004, 08:59
Gothic
Gothic is offline
nog 3 uurtjes leren en dan kan ik weer ff relaxen ... laatste tentamen is toch niet echt belangrijk meer en dan lekker VAKANTIE tot 13 februari
Oud 13-12-2004, 09:18
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 13-12-2004 @ 09:56 :
Ik vond het fijn dat ze me midden in de nacht durfde te smsen en vond dat totaal niet erg...
it wasn't me
Oud 13-12-2004, 09:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-12-2004 @ 10:18 :
it wasn't me
Misschien is hij wel niet wie hij zegt dat hij is ...
Oud 13-12-2004, 09:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-12-2004 @ 10:20 :
Misschien is hij wel niet wie hij zegt dat hij is ...
Of is zij niet wie ze zegt dat ze is
Oud 13-12-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 13-12-2004 @ 10:21 :
Of is zij niet wie ze zegt dat ze is
het wordt nog spannend
Oud 13-12-2004, 11:03
leucomelas
leucomelas is offline
*grom* heb geen auto, geen vriendje waarmee ik kan winkelen... zucht... en kwil zo graag een nieuwe broek kopen hier int dorp is niks... en eindhoven is nu toch echt te koud op de fiets...
en jezus, kon ie niet beter met zn geld omgaan? nu heb ik hem 200 euro moeten lenen zodat ie zijn rijbewijs kan betalen.. als ie het al haalt hij zorgt er maar voor dat ik het terugkrijg, anders ist bye bye!
Oud 13-12-2004, 11:25
zus
zus is offline
M'n vader vroeg net of ik met hem de kerstboom op wou zetten, totaal geen zin, wel ja gezegd. Eigenlijk kan ik helemaal niet, en weer gaat ie geld uitgeven. Hij vindt de kerstballen niet mooi, dus gaat ie weer nieuwe kopen! Verdomme, pap, we hebben net nieuwe keuken, en je blijft maar kopen! Besef je niet dat het geld eens opraakt? Kerstballen zijn maar klein, maar het principe, we hebben goede waar niks mee is
Oud 13-12-2004, 11:41
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus schreef op 13-12-2004 @ 12:25 :
M'n vader vroeg net of ik met hem de kerstboom op wou zetten, totaal geen zin, wel ja gezegd. Eigenlijk kan ik helemaal niet, en weer gaat ie geld uitgeven. Hij vindt de kerstballen niet mooi, dus gaat ie weer nieuwe kopen! Verdomme, pap, we hebben net nieuwe keuken, en je blijft maar kopen! Besef je niet dat het geld eens opraakt? Kerstballen zijn maar klein, maar het principe, we hebben goede waar niks mee is
Is die werkeloos of zitten jullie krap bij kas oid?
Oud 13-12-2004, 11:44
Stefanie
Stefanie is offline
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel...

En tadaaaaa: daar is hij hoor

Ben zo blij dat ik van hem af ben, de nietsnut.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten