Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, dus...
Ik speel sinds een half jaar in de band Simon The Ghost, samen met mijn vriend en ons derde bandlid, Stefan. We spelen nu nog covers, voornamelijk van Radiohead, maar ook bijvoorbeeld White Rabbit (Jefferson Airplane), '39 (Queen) en Back Of My Mind (Ilse DeLange versie). Voor meer info, zie de (overigens heel mooie) website: Simon The Ghost Oké, de foto is nogal huge, maar op de website kun je allemaal foto's bekijken! Hier bijvoorbeeld Als je dan een meid ziet, ben ik het, de blonde jongen is mijn vriend (justin) en de derde is dan dus Stefan! En de line up: Justin (drums, zang, gitaar, bas) Stefan (bas, zang, drums) Ikke! (Marjolein, gitaar, zang, bas en soms drums) Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 11:34. |
![]() |
|
bij gebrek aan een drummer en zanger en fatsoenlijke basgitarist (that should be me..once
![]() ![]() .. gaat vooral ska/punkrock/hardcore worden.. *hoe standaard* owjah..naam is tot nu toe geloof ik nog e-rect ..als het andere "band" lid het daar nog steeds mee eens is ![]() *zondag oefenen woei*
Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 23:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Toffe promo-actie Until My End | 36 | 01-11-2007 13:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Software & Hardware |
[DVD] Welke DVD+- Brander? aap777 | 20 | 01-05-2004 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |