Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 18:08
cha0s
cha0s is offline
ik wil kwebbelientjuh's orbital ook wel prikken hoorrrrrr (a)
ik heb al venflon naalden.
Oud 11-12-2004, 18:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 11-12-2004 @ 18:16 :
Hmm... leuke plaatsen...
Zeker doen zou ik zeggen...
Je eerste gedacht volgen is meestal nog het mooiste
(heb over de plaats)
hij komt 'r zeker nog wel.
Oud 11-12-2004, 18:14
Verwijderd
kommaar op
Oud 11-12-2004, 18:16
cha0s
cha0s is offline
als je zelf 't sieraard regelt vind ik 't best.
ik prrrrrrrrik wel. gna.
Oud 11-12-2004, 18:24
Verwijderd
maar prik je ook goed?
Oud 11-12-2004, 18:28
cha0s
cha0s is offline
mja, orbital is wel te doen. alleen juh, geen garanties enzo.
moet ergens beginnen en zonder slachtoffers leer ik 't nooit.
Oud 11-12-2004, 22:19
Verwijderd
Ik wil toch eigenlijk wel dolgraag een lippiercing, een ringetje, maar doet dat pijn? En is het echt zo slecht voor je tanden als mensen zeggen?
Oud 12-12-2004, 11:09
Xonzo
Xonzo is offline
wil een piercing
in dat beentje aan mn oor, weet ik hoe dat noemt
ofwel lippiercing
Oud 12-12-2004, 11:57
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Xonzo schreef op 12-12-2004 @ 12:09 :
wil een piercing
in dat beentje aan mn oor, weet ik hoe dat noemt
Tragus (als je bedoelt wat ik denk), dat stukje oor wat binnenin je oor zit, zeg maar.
Oud 12-12-2004, 12:52
vixen
vixen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-12-2004 @ 23:19 :
Ik wil toch eigenlijk wel dolgraag een lippiercing, een ringetje, maar doet dat pijn? En is het echt zo slecht voor je tanden als mensen zeggen?
Het doet weinig pijn, tenminste. Ik kan me niet herinneren dat het pijn deed. En het hangt af van waar die zit of het slecht is voor je tanden, maar ook daar heb ik geen last van. Ken wel mensen waar de piercing wel tegen de tanden aan kwam dus ik denk dat 't een beetje afwachten is.
Oud 12-12-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Het doet een paar seconden heel erg pijn, en erna nog een klein beetje met eten enzo, een dag of wat. Valt mee dus.

Bij mij zit mijn labret wel tegen mn tanden aan, en er zit dus ook een klein deukje in een tand.. maar dat zie je toch niet. Glazuur is wel wat gevoeliger geworden maar ach.
Oud 12-12-2004, 14:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ik vond het geen pijn doen eigenlijk. maar je voelt het wel ff natuurlijk.
mijn labret zat wel op m'n tandvlees maar na een jaar ofzo ging mijn tandvlees terugtrekken dus nu heb ik een plastic staafje en dat gaat goed maar soms doet het nog wel pijn met zoenen
Oud 12-12-2004, 14:42
Qamra
Qamra is offline
Je kunt ook een sieraad dragen met een rubberen achterkant. Alleen bestaan zulke ringetjes niet
Oud 12-12-2004, 14:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-12-2004 @ 15:42 :
Je kunt ook een sieraad dragen met een rubberen achterkant.
plastic dus
Oud 12-12-2004, 14:47
mixtape
mixtape is offline
Is het niet zo dat je je tanden/tandvlees minder beschadigt als je een ringetje draagt? Aangezien de randen van zo'n achterkantje van zo'n staafje wel redelijk scherp zijn, maar een ringetje heeft dat niet zo? Of zie ik dat verkeerd.
Oud 12-12-2004, 14:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Silveria schreef op 12-12-2004 @ 15:47 :
Is het niet zo dat je je tanden/tandvlees minder beschadigt als je een ringetje draagt? Aangezien de randen van zo'n achterkantje van zo'n staafje wel redelijk scherp zijn, maar een ringetje heeft dat niet zo? Of zie ik dat verkeerd.
volgens mij gaat het er juist om dat het sieraad langs je tanden schuurt ofzo dus ring of staafje maakt dan niet uit.
Oud 12-12-2004, 14:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik heb m'n voet weleens gepierced met een spijker perongeluk.

En m'n lip komt ook nog wel aan de beurt.
Oud 12-12-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-12-2004 @ 15:42 :
ik vond het geen pijn doen eigenlijk. maar je voelt het wel ff natuurlijk.
mijn labret zat wel op m'n tandvlees maar na een jaar ofzo ging mijn tandvlees terugtrekken dus nu heb ik een plastic staafje en dat gaat goed maar soms doet het nog wel pijn met zoenen
Ah, ok, ik kijk wel, als hij schuurt, dan haal ik hem er gewoon uit na een tijdje of ik doe er een staafje in van plastic.

Je kan vast ook wel een doorzichtig staafje krijgen, toch? Handig voor momenten waarop hij niet zo op mag/kan vallen

Ik laat het voor Kerst zetten, denk ik (Zullen m'n ouders blij mee zijn )
Oud 12-12-2004, 16:27
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 12-12-2004 @ 15:05 :
Het doet een paar seconden heel erg pijn, en erna nog een klein beetje met eten enzo, een dag of wat. Valt mee dus.

Bij mij zit mijn labret wel tegen mn tanden aan, en er zit dus ook een klein deukje in een tand.. maar dat zie je toch niet. Glazuur is wel wat gevoeliger geworden maar ach.
Labret is normaal 1 van de minst pijnlijke piercings
Algemeen toch.

En verder, hangt het ervan af of je je tanden beschadigd
Hangt van waar de piercing zit, of je er mee speelt, ...
Maar algemeen niet hoor
Er zijn altijd alternatieve
Oud 12-12-2004, 16:43
Verwijderd
Zoenen is toch niet onhandig met een lippiercing he? En kan je gewoon roken?
Oud 12-12-2004, 16:53
Mindfields
Mindfields is offline
even overhet verschil van piercen en schieten; heb zelf mijn neuspiercing voor 5 euro laten schieten ergens in amsterdam en nog nooit last van gehad?
Oud 12-12-2004, 17:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-12-2004 @ 15:43 :
plastic dus
Van dat huidskleurige spul? Dacht altijd dat dat iets van rubber was. (of niet van dat harde plastic, maar dat je erin kan bijten. Domme omschrijving :?)
Oud 12-12-2004, 17:45
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-12-2004 @ 17:43 :
Is ook zo...
Zou mij verwonderen dat dat onhandig is bij kussen,
kan zijn dat hij//zij een slecht staafje heeft ofzo,
dan kan het wel.

En gewoon roken,
Tuurlijk dat
Oud 12-12-2004, 18:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-12-2004 @ 18:21 :
Van dat huidskleurige spul? Dacht altijd dat dat iets van rubber was. (of niet van dat harde plastic, maar dat je erin kan bijten. Domme omschrijving :?)
nee hoor mijn plastic staafje is gewoon doorzichtig maar je hebt ze tegenwoordig echt in zowat alle kleuren.
en het lijkt me niet handig als je in je staafje kan bijten hoor als je hem kapotbijt blijf je nieuwe halen.
Oud 12-12-2004, 18:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 12-12-2004 @ 17:53 :
even overhet verschil van piercen en schieten; heb zelf mijn neuspiercing voor 5 euro laten schieten ergens in amsterdam en nog nooit last van gehad?
mazzelpiemel
Oud 12-12-2004, 18:29
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-12-2004 @ 17:43 :
als ie nog niet genezen is zou ik er ff mee wachten maar voor de rest gaat dat hartstikke goed hoor
alleen heb ik nu een puntje en dat kan soms wel lastig zijn als je te hard doet ofzo hihi
Oud 12-12-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 11-12-2004 @ 19:28 :
mja, orbital is wel te doen. alleen juh, geen garanties enzo.
moet ergens beginnen en zonder slachtoffers leer ik 't nooit.

waar woon je dan? en hoeveel wil je ervoor hebben
Oud 12-12-2004, 20:19
Jules
Jules is offline
Piercingshop Blitz (oid) in Groningen is echt een prutshop want toen ik daar vroeg hoeveel het zou gaan kosten om een eskimo te laten zetten zei de piercer schaterlachend: "wat is dat nou weer!"

Maar nog even over de eskimo: komt 'ie echt niet tegen je tanden aan? Krijg je een groot litteken op je lip als je 'm eruit haalt of valt het bijna niet op? Hou je nog last met eten/drinken of valt dat allemaal mee?
Oud 13-12-2004, 07:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-12-2004 @ 19:27 :
nee hoor mijn plastic staafje is gewoon doorzichtig maar je hebt ze tegenwoordig echt in zowat alle kleuren.
en het lijkt me niet handig als je in je staafje kan bijten hoor als je hem kapotbijt blijf je nieuwe halen.
Ghehe nee niet erin, maar door metaal kun je niet bijten en dan verliest je tand.

Ik kan even geen beter plaatje vinden, maar dit bedoel ik dus; Metaal met acryl.
Oud 13-12-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 12-12-2004 @ 21:19 :
Piercingshop Blitz (oid) in Groningen is echt een prutshop want toen ik daar vroeg hoeveel het zou gaan kosten om een eskimo te laten zetten zei de piercer schaterlachend: "wat is dat nou weer!"

Maar nog even over de eskimo: komt 'ie echt niet tegen je tanden aan? Krijg je een groot litteken op je lip als je 'm eruit haalt of valt het bijna niet op? Hou je nog last met eten/drinken of valt dat allemaal mee?
blitz is idd je kan beter naar passion for piercing gaan, zit daar vlakbij.

bij mij komt ie niet tegen m'n tanden aan, en als het goed let is let de piercer daar ook wel op, want het gaatje bovenop je lip moet natuurlijk net zo zitten dat je het bolletje net ziet als je je mond dicht hebt. en dan kan ie niet tegen je tanden aankomen. En voor m'n werk (in een disco..jaaa dan moet ie wel uit natuurlijk ) heb ik hem altijd uit, en je ziet het echt amper. zeker het gaatje bovenop je lip niet. ik heb hem nu een paar maanden, maar ik moet hem dan 's nachts altijd weer een beetje doorprikken groeit best snel dicht dus. en eten en drinken was de eerste paar dagen wel ff wennen, maar nu totaal geen problemen meer mee
Oud 13-12-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:

blitzz is bagger

ik kwam daar om de balletjes aan te laten draaien van mijn rookpiercing (passion for piercing was dicht) en ze hadden die piercing nog nooit gezien omg

ik zou naar passion gaan als ik jou was, zit vlakbij blitzz en heeft tenminste een afgesloten ruimte om de piercing te laten zetten
Oud 13-12-2004, 15:54
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Piercingshop Blitz (oid) in Groningen
Moet je niet naar gaan,
Heeft een iets van slechte reputatie dat ik weet...

(en zoals de rest het ook zegt )
Oud 13-12-2004, 16:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 13-12-2004 @ 08:23 :
Ghehe nee niet erin, maar door metaal kun je niet bijten en dan verliest je tand.

Ik kan even geen beter plaatje vinden, maar dit bedoel ik dus; [afbeelding] Metaal met acryl.
oooh die kende ik nog niet, ziet er handig uit
Oud 13-12-2004, 16:34
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-12-2004 @ 17:03 :
Is gewoon een retainer
Je hebt er verschillende,
Maar dat is een optie ervan
Oud 13-12-2004, 16:54
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:

Hij moest niet schaterlachen natuurlijk,
Maar een eskimo piercing is niet een juiste naam...
Hij is zoals waarschijnlijk gewoonlijk weer eens vernoemd door andere mensen,
Zodat hij op het laatst zo heet.

Want wat is het eigenlijk?
Oud 13-12-2004, 17:01
Gadje
Gadje is offline
een lippiercing half door je lip
een vertical

of heb ik t nou mis?
Oud 13-12-2004, 17:04
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-12-2004 @ 17:03 :
Mij ook, beter dan 'gewoon' plastic. Maar schijn kan heel erg bedriegen natuurlijk.
Oud 13-12-2004, 17:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 13-12-2004 @ 18:01 :
een lippiercing half door je lip
een vertical
[afbeelding]
of heb ik t nou mis?
helemaal goed en een schuine is een offcentre
Oud 13-12-2004, 17:24
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-12-2004 @ 18:22 :
helemaal goed en een schuine is een offcentre
zo een maar dan schuin of een schuine labret?
mijn vriendje gaat er dan zo 1 nemen en ik vind t een reuze goed idee
Oud 13-12-2004, 17:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 13-12-2004 @ 18:24 :
zo een maar dan schuin of een schuine labret?
mijn vriendje gaat er dan zo 1 nemen en ik vind t een reuze goed idee
een schuine labret heet volgens mij weer anders, maar een schuin ringetje is iig een offcentre maar daar kan dus ook wel een knopje in.
oh bla ik weet het ook niet meer.
Oud 13-12-2004, 17:31
Verwijderd
ja het heet eskimo of op z'n engels vertical labret. bij passion for piercing weten ze wel wat het is, ook als je eskimo zegt, daar heb ik hem laten zetten.

mijne:

edit: godverrrr mn foto doet het nie

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 19:12.
Oud 13-12-2004, 17:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 12-12-2004 @ 20:22 :
waar woon je dan? en hoeveel wil je ervoor hebben

Spijkenisse. En, eh, niks.
Oud 13-12-2004, 17:41
Verwijderd
waarom doet m'n foto het niet
Oud 13-12-2004, 17:42
iebke*
iebke* is offline
Heeft iemand er ervaring mee ? Wil graag een paar gaatjes bij, maar heb geen zin om ervoor te betalen. Hoe doe je dit nu net ? Ik heb gehoord iets met een appel, maar weet dit niet zeker. Weet iemand hoe het moet en heeft er iemand ervaring mee --> daarmee bedoel ik : deed het veel pijn? onstekingen ? ect.

Alvast bedankt

kusjes
Oud 13-12-2004, 17:45
JJ13
JJ13 is offline
ok, dit is waarschijnlijk al ontzettend vaak gevraagd, maar nu ben ik eindelijk zo ver dat ik morgen een tepelpiercing durf te laten zetten. ik wil het al een hele tijd, maar ben een beetje bang voor de pijn , maar morgen ga ik echt. nou wilde ik even weten of het erg pijn doet en of je er nog lang last van hebt.
Oud 13-12-2004, 18:01
Reinheitsgebot
Reinheitsgebot is offline
Citaat:
Bibi-Beatles schreef op 05-12-2004 @ 00:16 :
Het onmogelijke is toch echt gebeurd!
Ik mag eindelijk een neuspiercing! sinterklaascadeautje
Kheb der al best wat over gelezen qua verzorging, maar zijn hier mensen die een bepaalde voorkeur hebben voor piercers in Nijmegen.. ?
Ik zag dat je bij AmericanX kan laten doen of bij Skin-a-Matic, maar ook gewoon bij de Lellebel ...
alvast bedankt!
AmericanX is erg prettig.
Oud 13-12-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
iebke* schreef op 13-12-2004 @ 18:42 :
Heeft iemand er ervaring mee ? Wil graag een paar gaatjes bij, maar heb geen zin om ervoor te betalen. Hoe doe je dit nu net ? Ik heb gehoord iets met een appel, maar weet dit niet zeker. Weet iemand hoe het moet en heeft er iemand ervaring mee --> daarmee bedoel ik : deed het veel pijn? onstekingen ? ect.

Alvast bedankt

kusjes
kurk en naald en aansteker. doet een vriend van me de hele tijd. gewoon naald verhitten en door je oor rammen en die kurk erachter zodat je kracht kan zetten.
verder gewoon goed ontsmetten enzo en dan komt t wel goed, ram er wel iets van titanium of zilver in, dat geneest beter volgens mij
Oud 13-12-2004, 18:25
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:

Alvast bedankt

kusjes
De pijn valt juist wel mee, tenmniste dat is mijn ervaring. Omdat je het zelf meer onder controle hebt. Je moet wel oppassen dat je niet scheef prikt, dat heb ik zelf ook nog niet onder de knie
Oud 13-12-2004, 19:06
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:

Alvast bedankt

kusjes
een chick die ik ken heeft ookhaar eigen gaatjes gedaan en zij doet het zoals koekjes zegt maar ze verdooft ook eerst met ijs
Oud 13-12-2004, 19:08
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Urm schreef op 13-12-2004 @ 18:31 :
ja het het eskimo of op z'n engels vertical labret.
Thnx

Weer iets bijgeleerd dan.
Ik noem het altijd vertical labret.

Regels voor berichten