Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die zien er niet uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mja, als je 't doet moet je waarschijnlijk meer dan 1 keer blonderen, zwart laat zich niet makkelijk pakken - helemaal niet als je 't echt wit wil hebben. Als je sowieso al kapot haar hebt kan dat flauw uitpakken. Plukken haar die, mm, erg breekbaar worden enzo (a) Overigens raad ik je aan om 't daarna met grijze/witte haarverf (voor oude lui) te verven. Genoeg van te vinden in de winkels. Je hebt 't zelfs met een enigszins blauwe of roze gloed. Handig, want dan heb je dat vies-gele van standaard geblondeerd haar er veel minder in. :] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maargoed, aangezien t een duffe foto was, hier kun je t kapsel iets beter op zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil dat nml ook |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel je trouwens ook nephaar aan je hoofdhuid kunt laten vastsmelten. Ziet eruit als echt haar, voelt over het algemeen ook zo, en verkrijgbaar in de kleur die je wenst. Maar wel duur. En het lijkt me ook nog 'ns vrij pijnlijk, eigenlijk. Ik zou 't dus gewoon blonderen. Gewoon 1 bleekding kopen, omdat je maar een plukje doet heb je niet alles gelijk nodig. (Hoewel ik geen idee heb hoe je 't dan 't beste zou moeten bewaren tot de volgende bleekbeurt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De mogelijkheden zijn practisch eindeloos ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb zoiets van als je over je hele hoofd witte plukjes gaat laten zetten dat het dan natuurlijk lijkt.. Of je écht wit aant worden bent. Ik vind het juist mooi als er één zo'n witte pluk in zit, ook al kost het zoveel moeite. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind één zo'n witte pluk ook leuker, hoor. |
![]() |
|
![]() haar thijs Hmm ik vraag me af of je die plaatjes kunt zien, maarja. Ik heb me haar nu al een tijdje zo zitten en ik heb geen zin om het kort te knippen ofzo maar heeft iemand misschien een leuk idee voor hoe ik me haar moet doen ? ![]() |
![]() |
|
Niet dus, zo dan nog is proberen http://www.jwvanleeuwen.demon.nl/DSCI0002.JPG
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb me haar vandaag los lkkr wild ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
punt is UPPEN IS LOOS EN IRRITANT EN JE HEBT GEEN FUCK TE MELDEN DUS UP HET NIET OF OPEN IETS NIEUWS |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @koekjes: ik vind je een schijtwijf ![]()
||
Citaat:
ik heb een matje en hij krult nog ook en als ik niet lang haar krijg snel ga ik mensen slachten '
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Lifestyle |
galakapsel EkiaM | 18 | 25-03-2005 12:06 | |
Lifestyle |
kapsel? Verwijderd | 5 | 06-02-2005 20:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |