Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ARGH! Fuck dat is vanavond! Helemaal vergeten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ga ze vanavond voor de tweede keer zien in de effenaar. nog iemand die gaat trouwens ?
||
Citaat:
I Am Kloot vond ik niet al te gaaf, maar ik eerlijk bekennen dat het ook niet mijn smaak helemaal is. De zanger/gitarist klonk een beetje te overheersend, en deed me een beetje denken aan de grootheidswaanzin van de gebroeders uit Oasis. Mad respect voor de drummer en de bassist though, die zaten helemaal op te gaan in de muziek en speelde ook heel goed. Zeker omdat ik toevallig wist dat ze voor het concert enkele uren in de coffeeshop hadden doorgebracht. Maar des te vervelender was die zanger ![]()
||
dinsdag drums united in uden
vrijdag stijn in de w2 sukilove en anderen in effenaar 29 dec coparck + taxi to the ocean in den bosch zo 30 januari danko jones + peter pan speedrock + el guapo stuntteam (deze zijn wel heel erg leuk) in de 013, 3 maart downset 20 maart w2 Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 10:19. |
![]() |
||
Citaat:
Van een band met 4 drummers die al 20 jaar tourt mag je toch op zijn minst verwachten dat ze in de maat spelen toch? Blijkbaar denken ze daar bij SvK er anders over. Bovendien heeft iemand de arme Downertjes wijsgemaakt dat je volledige nummers kan maken in de mid-range van frequenties met alleen maar trommeltjes. Daarnaast spelen ze met zijn 4en wat je ook met twee drummers kan doen en ze hadden daarnaast nog een drumcomputer nodig ook. Wat een schijnvertoning. Gelukkig maakte Mambo Kurt de hele avond goed ![]()
||
Citaat:
Wat is Mambo Kurt?
||
Citaat:
Moet ik wel zeggen dat ze de lokatie tegen hadden, het is eigelijk iets voor een theater ofzo, niet een kleine intieme rockzaal. Mambo Kurt is een duitser in disco-outfit met een Heimorgel die de Ramones & Slayer covered ![]()
||
Citaat:
Ik had het inmiddels opgezocht. Heerlijk foute kerel. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
[QUOTE]Ilsetjuhh schreef op 27-11-2004 @ 16:05 :
Zeg het maar ![]() Naar after forever, zaterdag ![]() en 24 februari naar cradle of filth ![]() xx |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
[QUOTE]moord_poppetje schreef op 13-12-2004 @ 16:03 :
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
danko al 3 keer live gezien, kan er geen genoeg van krijgen ![]() laatste keer was op werchter, was gaaf, want we kregen mad props van de heer omdat we al om 11 voor het podium stonden, en de rest van die 'nietsnutten' nog in hun tent lagen te stinken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
9/2 -- ben christophers + the frames (paradiso, amsterdam)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 |