Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een zonnestraal maakt blij vind ik mooier omdat he tsteeds 6 lettergrepen zijn
||
Citaat:
Het spijt me, maar ik vind het helemaal niks
||
Citaat:
Verder valt het niet erg op om er 'me' tussen te zetten. Nu lijkt het alsof een zonnestraal iedereen blij maakt, of alsof je gewoon een beetje gebrekkig spreekt/schrijft.
||
Citaat:
Krijg het idee dat het zomaar even in elkaar geflanst is, zo even wat losse zinnen bij elkaar sprokkelen. Meestal is het kort maar krachtig, dit is alleen kort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft de rijm en vorm, zie vorige replies. Verder zou ik clichés als zonnestraal en regen proberen te mijden, zeker in zo'n kort gedichtje over het grootste cliché allertijden. |
![]() |
||
Citaat:
om alle cliche's te bevestigen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onwerkelijkheid. Em. | 14 | 02-07-2010 15:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
BRIEF.. van Mohammed B AAN HIRSHI ALI IGRA | 36 | 08-11-2004 17:26 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |