Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 11:52
zus
zus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-12-2004 @ 12:41 :
Is die werkeloos of zitten jullie krap bij kas oid?
Hij is werkeloos, zit in de WAO en die gaan flink bezuinigen, me moeder werkt wel, maar part-time. Hij blijft maar geld uitgeven aan de meest onnozele dingen..

Mailtje gekregen van coordinator van de trainingen. Morgen begint de eerste training. Dan mis ik voortaan drama.. Best leuk vak..Ik moet gelijk een opdracht maken. Wat ik zou willen leren in deze training en hoe ik hier aan kan werken.

Ik wil leren: meer zelfvertrouwen krijgen, meer mezelf laten horen en m'n mening durven geven. Hoe moet ik hier in vredesnaam aan werken?
Oud 13-12-2004, 11:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus schreef op 13-12-2004 @ 12:52 :
Hij is werkeloos, zit in de WAO en die gaan flink bezuinigen, me moeder werkt wel, maar part-time. Hij blijft maar geld uitgeven aan de meest onnozele dingen..
Lastig ja; kan ik me idd. voorstellen dat je er zo over denkt.
Oud 13-12-2004, 12:19
bradio8
bradio8 is offline
bwah ik voelme nogsteeds kut. en alles blijft mis gaan. en toch wil ook niet zielig doen. maar hoe kan je niet zielig doen als je niks meer hebt? zij geeft niet
Oud 13-12-2004, 12:49
Verwijderd
Mijn beschouwing maken lukt niet
Maar mijn tante heeft een huis (appartement) en ik ben zo blij voor haar!!
Oud 13-12-2004, 13:36
Shitonya
Shitonya is offline
ik wil niet meer, vanaf morgen stop ik ermee, ik ben het zat ...
zucht...afkickverschijnselen here i come
Oud 13-12-2004, 13:43
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
zus schreef op 13-12-2004 @ 12:52 :
Ik wil leren: meer zelfvertrouwen krijgen, meer mezelf laten horen en m'n mening durven geven. Hoe moet ik hier in vredesnaam aan werken?
Assertiviteitscursus?
Oud 13-12-2004, 13:46
zus
zus is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 13-12-2004 @ 14:43 :
Assertiviteitscursus?
Ja, ik heb die opdracht omdat ik van school naar die cursus moet, begint morgen en voor morgen moet ik dus verzinnen hoe ik hieraan ga werken..
Oud 13-12-2004, 16:33
Gothic
Gothic is offline
yee, mn tentamen ging goed , maar helaas geen 9,5 want ik wist een vraag van 5 punten niet ...

nog 1 stom leer tentamen en dan vakantie vakantie vakantie ...
Oud 13-12-2004, 17:00
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb het echt goed verkloot, ik weet niet meer waar ik mee bezig ben. Ik heb d'r nodig, laat ik dat even centraal stellen, maar waarom verpest ik het dan iedere keer weer? En zeker nu, volgende week is de laatste keer, als ik dan al mag. Ik wil d'r ook eigenlijk nu niet meer lastig vallen, net voordat ze weggaat, maar ik kan dit niet meer alleen, ik weet niet hoelang ik dit nog op deze manier volhoud.. Wat moet ik nou doen, zal ik d'r mailen? Ze zei dat het mocht, maar dan ben ik dus wel weer zwak en val ik d'r toch weer lastig. Hoelang ga ik dit nog volhouden..
Oud 13-12-2004, 17:08
Xonzo
Xonzo is offline
*zucht* houdt het dan nooit op??
Oud 13-12-2004, 17:08
cyntha
cyntha is offline
Vandaag bij de fysio geweest. Hij heeft me veel au gedaan. Bleef maar duwen op de spieren van mijn nek. Nu maar hopen dat ik morgen een beetje verschil merk en dan goed verschil niet dat het erger is geworden. Denk het alleen niet, ben het vertrouwen in die man aan het kwijtraken en dat is niet goed. Moet morgen naar de huisarts op controle. Ben benieuwd wat die ervan gaat zeggen. Voor de rest was vandaag een rustige dag. Ben nog wel even naar de Ikea geweest, een nieuw vaasje voor mijn bamboescheut halen. De oude had ik laten vallen.
Oud 13-12-2004, 18:36
Verwijderd
ik voel me steeds slechter, vermoeider. mijn gedachten beginnen steeds meer in cirkeltjes te lopen. tijd om alle banden te verbreken, en met een schone lei te beginnen. jammer dat ik al deze verspilde jaren niet gewoon kan vergeten.
Oud 13-12-2004, 18:50
scarf
scarf is offline
Fuk het
Oud 13-12-2004, 18:52
zus
zus is offline
Het gaat helemaal niet goed, flinke terugval. M'n vriend denkt dat ik niks meer om hem geef, terwijl hij juist alles is voor me. Net weer iets gedaan wat ik had beloofd niet te doen. Ik voel me zo ontzettend rot, ik wil slapen en niet meer wakker worden.. Ik heb niemand, niemand die me nodig heeft..Eigenlijk heb ik me nog nooit zo gevoeld, flink teruggevallen en nog lager ook..

[EDIT] Net m'n vriend aan de telefoon gehad, het gesprek liep ongelooflijk stroef, het leek wel of ik met een volslagen vreemde praatte ofzo.. [/EDIT]

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 19:11.
Oud 13-12-2004, 19:07
el manuel
el manuel is offline
mwah laat maar hangen, boeit toch niet. eigenlijk vind ik dat heel erg. . we zien wel weer, net als de vorige keren...
Oud 13-12-2004, 19:13
rare kwast
rare kwast is offline
nu wil ze dat ik hulp ga zoeken alleen maar omdat ik me zorgen maak om een andere vriendin
ja vind je het heel raar...ze heeft hulp nodig en dat wist ik al veel langer
*dom dat ik niet eerder iets gezegd heb*
ja en het was vrijdag allemaal even te veel en nee ik hoef geen hulp....

denk ik
Oud 13-12-2004, 20:19
Verwijderd
Waarom word ik gek van die mooie praatjes van hem, maar komt er nooit iets van. Ergens geloof ik dat ik hem maar moet gaat haten, dit is echt niets.
Oud 13-12-2004, 20:27
saartje 88
saartje 88 is offline
mijn vader, hij schreeuwt, ik kan ER NIET MEER TEGEN, jezus, , help, ik kan er echt niet meer tegen, altijd weer hetzelfde..
Oud 13-12-2004, 20:31
saartje 88
saartje 88 is offline
God
Oud 13-12-2004, 20:32
marrel
marrel is offline
auw, t doet pijn...`zowel letterlijk van buiten, als vanbinnen waar ook alles huilt....
Oud 13-12-2004, 20:35
saartje 88
saartje 88 is offline
ik kan er niet meer tegen...
ik wil hier weg, het maakt me niet uit hoe, het moet, ik kan het niet meer hier, ik trek het echt niet meer, alles, maar vooral dit, het is zo vreselijk, IK TREK HET NIET MEER!!
Oud 13-12-2004, 20:35
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
marrel schreef op 13-12-2004 @ 21:32 :
auw, t doet pijn...`zowel letterlijk van buiten, als vanbinnen waar ook alles huilt....
Oud 13-12-2004, 20:44
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 13-12-2004 @ 21:31 :
God
bestond die maar hè?
Oud 13-12-2004, 20:50
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 13-12-2004 @ 21:44 :
bestond die maar hè?
benieuwd wat hij zou doen
Oud 13-12-2004, 20:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Al die mensen die mijn 11.000+ tellende verslag lezen op zowel fotoboek als op beleidszaken..mwuahah. Ik bereik iets Binnenkort deel 3,4 en het laatste deel, deel 5.
Oud 13-12-2004, 22:24
Lorelei
Lorelei is offline
Dom? Waarschijnlijk
Stom? Zeker
Te afhankelijk aan het worden? Meer dan zeker.

Godver!

Oud 13-12-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
saartje 88 schreef op 13-12-2004 @ 21:35 :
ik kan er niet meer tegen...
ik wil hier weg, het maakt me niet uit hoe, het moet, ik kan het niet meer hier, ik trek het echt niet meer, alles, maar vooral dit, het is zo vreselijk, IK TREK HET NIET MEER!!
precies zoals ik zo graag mijn post zou willen beschrijven..

*knuffel*
Oud 13-12-2004, 23:15
Party_P
Party_P is offline
ik een sukkel, want ik heb 't zaterdag/zondag verpest
Oud 14-12-2004, 06:59
Miracle
Miracle is offline
Dubbele afspraken, jeeej.
Oud 14-12-2004, 07:50
leucomelas
leucomelas is offline
ja, i know.. ik ben te laat.. en ja, dat heb je ook al 5 keer gezegd ofsow...fijn dat je dan nog gaat dreigen.. alsof ik al niet genoeg dingen aan me hoofd heb, dit kan er zeker ook nog wel bij...
fijn ja...
Oud 14-12-2004, 08:44
Verwijderd
*gilt*
Oud 14-12-2004, 10:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Party_P schreef op 14-12-2004 @ 00:15 :
ik ben een sukkel trut, want ik heb 't zaterdag/zondag verpest
me too alleen dan vrijdag/ zaterdag
Oud 14-12-2004, 10:59
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
er is een wachtlijst voor de universiteitspsychologen tot februari
Oud 14-12-2004, 11:06
Nona
Nona is offline
Bah, presentatie liep niet lekker. Het was blijkbaar niet zo duidelijk, want na afloop begon de tutor precies te vragen wat ik verteld had. Of had ze gewoon niet opgelet? Bah bah bah... Nou ja, ze zei dat het allemaal voldoendes zouden worden...
Oud 14-12-2004, 11:47
WolterB
WolterB is offline
Terugvalletje met gezondheid terwijl ik dacht helemaal beter te zijn
Blijkbaar toch te veel ondernomen afgelopen weekend en gisteren...
Oud 14-12-2004, 11:54
Stefanie
Stefanie is offline
Gisteravond was zooooo leuk

*huppelt rond*

Oud 14-12-2004, 12:41
Verwijderd
Juist, dit is wel weer een klotedag vandaag. Alles gaat verkeerd. En hij hoeft me niet te vertellen dat ik beter mijn best moet doen, want dat weet ik zelf ook wel. Lees mij verdorie niet de les. Stom project voor engels ook weer. Ik heb er geen zin meer in. Ik wil niet meer naar school. Ik wil gewoon weg, weg uit dit klote nederland. Weg uit deze baggeromgeving. Weg uit die cirkel, waar ik toch alleen nog maar dieper in verzeild raak en verder in afdrijf.

You let me go.
I don't mind anymore...
I'm stronger now I know, my heart of glass, turned to stone...

For the first time, this house is home
and I know that's a start
I'm not lonely, just alone..
Oud 14-12-2004, 13:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
M'n zus en ik hebben net flinke ruzie gehad. Een echte, heuse vechtpartij. Schoppen, slaan, krabben, bijten... We wilden elkaar finaal dood slaan, volgens mij. Ik heb een paar bulten en blauwe plekken, maar zij ook. En ach, het bloed is snel gestold.

Inmiddels zit ik heel erg met m'n ex in m'n hoofd. Echt verschrikkelijk. Sinds zondagmorgen is er geen uur voorbijgegaan of ik heb aan d'r gedacht. En ik krijg d'r toch niet meer terug.

Ow, en van die computer word ik al helemaal niet goed. Eens in de twee maanden krijgt dat ding kuren. Nu ook weer: alles zit scheef en fout en ik weet allemaal niet hoe ik het moet oplossen. Ik weet wel dat alles tergend langzaam gaat.

Ik word GEK hier.
Oud 14-12-2004, 15:29
Verwijderd
ik wil zohard schreeuwen
wil alle pijn wegschreeuwen
maarnee..
en nu begin ik abnormale kleuren te zien
want de lucht kan nooit zo'n kleur paars hebben als dat t nu
heeft

zucht
Oud 14-12-2004, 16:06
Mennuz
Mennuz is offline
Heel.Erg.Slecht
Oud 14-12-2004, 16:21
el manuel
el manuel is offline
how come?

dat zegt t wel. ik moet maar is actie ondernemen.
Oud 14-12-2004, 16:28
zus
zus is offline
Oke, die training was echt te erg voor woorden gewoon verschrikkelijk! De meeste luitjes die er zaten, zaten er omdat ze een te grote mond hebben en die er allemaal niet vrijwillig zaten dus iedereen was aan het klooien, en het was geen groep van 8 maar van 12. Nou, ik vond het verschrikkelijk. Iedereen kende wel iemand en ik zat daar in m'n eentje. Die vrouw van het gesprek zei dat ze het ook wel individueel wou behandelen, misschien ga ik dat wel vragen. Ik zie nu al tegen volgende week op en dat zal toch niet de bedoeling zijn.
Oud 14-12-2004, 16:50
Verwijderd
hmm allemaal problemen....... ik heb ze ook maar ja het lijtk alsof je hier tegen een muur aan zit te praten en zou daarom haast zeggen ga met z'n alleen wat leuks doen!
om te zorgen dat je er even niet aan denkt!
Oud 14-12-2004, 16:59
saartje 88
saartje 88 is offline
mijn ouders vinden mijn kamer zo'n zooi dat ze de boel gaan opruimen, en dat is niet iets positiefs bij mijn ouders. de vorige keer lag alles in de vuilnisbak.
Oud 14-12-2004, 17:00
saartje 88
saartje 88 is offline
maar er is ook nog goed nieuws, ik heb een nieuwe avatar!!
Oud 14-12-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
saartje 88 schreef op 14-12-2004 @ 17:59 :
mijn ouders vinden mijn kamer zo'n zooi dat ze de boel gaan opruimen, en dat is niet iets positiefs bij mijn ouders. de vorige keer lag alles in de vuilnisbak.
ruim dan zelf even op pak een doos en sorteer je spullen, spullen waar je niet zo gauw bij hoeft enzow
hoeven zij het ook niet meer te doen en dan zijn ze ook bly
Oud 14-12-2004, 17:12
marrel
marrel is offline
*blij rondhuppelt* mja k ben eigenlijk best wel blij k heb eindelijk na 4 jaartjes een galajurk gevonden die past en t ging op vanmorgen na allemaal gewoon goed
Oud 14-12-2004, 17:29
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
marrel schreef op 14-12-2004 @ 18:12 :
*blij rondhuppelt* mja k ben eigenlijk best wel blij k heb eindelijk na 4 jaartjes een galajurk gevonden die past en t ging op vanmorgen na allemaal gewoon goed
ben je al sinds je 12e op zoek naar een galajurk? en je bent in die 4 jaar hiet gegroeid natuurlijk?

maar goed, hij heeft rijles... voor zn rijbewijs wat IK ga betalen *zucht* en mag um afkomen halen opt station... "waar ben je dan om 20.15?" ja, jongen, gewoon thuis net als normaal... zeg dan meteen dak je moet komen ophalen.. jongens die proberen subtiele hints te geven.. whahaha...
jeej, tis net 4 minuten van me huis af.. durft ie niet alleen door het donker ofsow?
en dan ook nog een me gerbils... scarface heeft me vandaag gebeten... hij was aant vechten met een andere gerbil en toen wilde ik ze uit elkaar halen.. lukt normaal altijd heel redelijk, maar nu hing ie ineens aan me vinger... heel rustig was ik, alleen de gedachte "oh, joh, hij bijt" terwijl ik normaal over alle kleine dingetjes zo panisch doe... maargoed, bleef nog steeds hangen, beet wel 3 keer door, of iig, 3 keer extra zn tanden erin drukken, op dezelfde plek... jeej, wat stroomde het eruit zeg... binnen een minuut zat heel me hand onder het bloed... tja, draai je je om, wapper je teveel met je hand, zit het op de muur... yammie... *zucht* daarna zat ie gewoon heel lieflijk te doen in me hand.. hoop toch dat ie het niet in de gaten had dat ik het was hijs pookig namelijk...
en wrom moet me ma zoveel mogelijk beestjes hebben? volgens mij is ze eenzaam damnit

life is just a joke man
but I see nobody laughing

*huil*
Oud 14-12-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 14-12-2004 @ 18:29 :
ben je al sinds je 12e op zoek naar een galajurk? en je bent in die 4 jaar hiet gegroeid natuurlijk?

maar goed, hij heeft rijles... voor zn rijbewijs wat IK ga betalen *zucht* en mag um afkomen halen opt station... "waar ben je dan om 20.15?" ja, jongen, gewoon thuis net als normaal... zeg dan meteen dak je moet komen ophalen.. jongens die proberen subtiele hints te geven.. whahaha...
jeej, tis net 4 minuten van me huis af.. durft ie niet alleen door het donker ofsow?
en dan ook nog een me gerbils... scarface heeft me vandaag gebeten... hij was aant vechten met een andere gerbil en toen wilde ik ze uit elkaar halen.. lukt normaal altijd heel redelijk, maar nu hing ie ineens aan me vinger... heel rustig was ik, alleen de gedachte "oh, joh, hij bijt" terwijl ik normaal over alle kleine dingetjes zo panisch doe... maargoed, bleef nog steeds hangen, beet wel 3 keer door, of iig, 3 keer extra zn tanden erin drukken, op dezelfde plek... jeej, wat stroomde het eruit zeg... binnen een minuut zat heel me hand onder het bloed... tja, draai je je om, wapper je teveel met je hand, zit het op de muur... yammie... *zucht* daarna zat ie gewoon heel lieflijk te doen in me hand.. hoop toch dat ie het niet in de gaten had dat ik het was hijs pookig namelijk...
en wrom moet me ma zoveel mogelijk beestjes hebben? volgens mij is ze eenzaam damnit

life is just a joke man
but I see nobody laughing

*huil*
wat is pookig?
en tklinkt alsof je het niet met plezier doet...... (rijbewijs e.d. betalen)...enne anders ene keer met je mams over hebben?
Oud 14-12-2004, 18:09
metallica
metallica is offline
Wieeeeeeeeehieeeeeeeeeee
Waarcshijnlijk volgende week al uit huis

Regels voor berichten