Advertentie | |
|
![]() |
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else?
strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? ik vind het wel leuk om te kopen, ook al is et nie nodig - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? nee niet zoveel, - Waar koop je het liefst je ondergoed? maakt niet zo veel uit.... - Koop je vaak setjes? nee - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. nee niet echt - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. string moet er ook leuk uitzien en een bh vooral gewoon goed passen - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? met beugel
|
Vragenlijstje voor de mannen:
- Draag je herenslips/boxers/something else? Boxers (soms als ik door mijn boxers geen ben een gewone onderbroek) - Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? Is eigenlijk het enige kledingstuk dat ik niet zelf koop. Heb ooit eens een goed merk gevonden (Bon Giorno ofzo) en als ik nieuwe nodig heb neemt mijn moeder die altijd mee - Besteed je veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? Alleen hetgeen dat nodig is - In welke winkels koop je je ondergoed? Moet je aan mijn moeder vragen, maar volgens mij de Makro - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Toen ik een relatie had deed ik dat niet... wat voor "andere" dingen zijn er dan zoal voor mannen?? Tanga's?? Gadverdamme, nee dank je - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ) Plain old white... |
![]() |
|
![]() |
- Draag je herenslips/boxers/something else? - Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? - Besteed je veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? - In welke winkels koop je je ondergoed? - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ) - boxers - soms zelfs, meestal me moeder >:] - barweinig. Hoeveel? Hoe duur is zown ding? eurootje of 5? - hema + aanverwante winkels - neuh, met of zonder boxer, evengeil ![]() - uh.. gewoon grijs/blauw ofzo. Ik wil dureentje met de japanse vlag voorop *evil grin* [edit] shanli, leef je uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
vooral het het tweede blokje,vijfde streeptje in interessant ![]()
|
![]() |
Vragenlijstje voor de vrouwen:
- Draag je slips/strings/boxers/something else? strings/strakke boxers - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Vind het leuk, vooral om verschillende kleurtjes en streepjes e.d. te hebben - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Neuh, niet echt. Hoeveel precies weet ik niet. - Waar koop je het liefst je ondergoed? Hunkemoller, H&M, Bijenkorf - Koop je vaak setjes? Ja, meestal wel - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Nee, niet echt. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Allerlei kleurtjes en streepjes. Kant kan ook mooi zijn. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Meestal beugel )[/b]
|
![]() |
Ik draag strings, ben gek op lingerie kopen, alleen ik moet wel snel slagen (Ga geen hele middag uittrekken om hét setje te vinden zeg maar).
Mwa, ik koop geen '3 strings voor 5 euro' om het zo maar te zeggen ![]() H&M heeft leuke dingen! Alleen setjes eigenlijk, maar dan per bh 3 bijpassende strings ofzo. Ik ben geen andere dingen gaan dragen, maar je krijgt dan wel meer zin nieuwe dingen te kopen. Niet teveel kant, liever simpel met een klein bijzonder detail. Ik draag beugel bhs, voorgevormd en 'normaal', transparante bandjes (met roze gestikte bloemetjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het liefst een gewoon onderbroekje maar soms eens een string (denk strakke rokken...) - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ik vind het wel leuk, maar ik koop niet zo ontzettend vaak ondergoed... gewoon af en toe eens een leuk ietsje als ik het zie... - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Niet echt... zo'n. eeh.. 10 euro per maand ofzo? mja,... niet echt meer nee... - Waar koop je het liefst je ondergoed? H&M Divided afdeling, En soms HEMA. - Koop je vaak setjes? Nee. Eigelijk niet. - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Hmm... tsja.. Je kiest je spinnewebonderbroekje boven je altijd-heerlijke zwarte Sloggi maar daar houd het wel zo'n beetje bij op... - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Zwart zwart zwart. H&M had eerst GE-WEL-DI-GE zwarte kleine spinnewebshortjes en daar heb ik een stapeltje van ingeslagen ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Ik draag geen BH's omdat ik amper borsten heb... Als vervanging draag ik haltertopjes van bikini's *leve bikini's!*
|
*denkt aan zwart-roze gestreepte string met doodskop die ze vorige week in amsterdam zag hangen....*
20 euro! je moet tegenwoordig 20 euro betalen om een piratenmeisje te zijn!!!! *yohohoo and a bottle of rum*
|
![]() |
- Draag je slips/strings/boxers/something else? alles - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? leuk - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? neuh - Waar koop je het liefst je ondergoed? denemarken - Koop je vaak setjes? neuh - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. tijger - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? alles Vragenlijstje voor de mannen: - Draag je herenslips/boxers/something else? boxers - Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? koop ze af en toe - Besteed je veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? neuh - In welke winkels koop je je ondergoed? hema roeleert ![]() ![]() - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag meestal strings, behalve als ik ongesteld ben. Dan vind ik het prettiger om slips te dragen. - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ik koop ontzettend graag ondergoed. Niet omdat ik ondergoed op zich nou zo cool vind maar omdat ik kleding kopen gewoon erg leuk vind en ondergoed daar nu eenmaal bij hoort. - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Meestal koop ik lekker goedkoop spul. Voor strings maakt een de kwaliteit me niet zo vreselijk veel uit en die koop ik dus altijd goedkoop. Beha's zijn wat duurder omdat ik daarbij een goede pasvorm erg belangrijk vind en daarom hogere kwaliteit meestal nodig is. - Waar koop je het liefst je ondergoed? Ik heb geen vaste adressen, ik kijk gewoon overal waar ik verwacht dat ik grappig en apart ondergoed kan vinden. - Koop je vaak setjes? Nee ![]() - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Ook niet. Mijn vriendje heeft dezelfde smaak als ik (lekker vrolijk met veel kleurtjes) en ook als hij bijvoorbeeld van kant had gehouden was ik dat niet gaan dragen, want dat vind ik niet bij mij passen. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Ik hou van vrolijke knalkleurtjes, lekker licht en vrolijk (mijn favoriet is een knalroze string met gele randjes 2 gele ananassen erop geprint, heel Hawaii-achtig ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Ik kies mijn beha's niet daarop uit, maar ik merk wel vaak dat ik met een beugel erg prettig vind omdat ik een redelijk grote maat heb en het anders snel nogal genant is als je met een strak shirtje rondloopt *wiebel wiebel* |
![]() |
|
![]() |
slips, strings, wijde boxers - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? koop alleen iets nieuws als ik het echt nodig heb - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? ik let niet echt op de prijs, maar niet te duur - Waar koop je het liefst je ondergoed? H&M, Hema, Livera - Koop je vaak setjes? nee ![]() - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. kben vrijgezel, maar toen ik een vriend had ging ik niet echt wat anders aantrekken ofzo - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. zwart of wit, gewoon effen. heb eigenlijk nog nooit kant gedragen, maar lijkt me niet echt lekker zitten - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.) beugel bh's met bandjes
|
Verwijderd
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else? slips - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? vind het leuk koop het ook best wel vaak ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? niet zoveel koop alles bij de h&m daar is het niet zo duur - Waar koop je het liefst je ondergoed? koop dus bij de h&m ergens anders heb ik mijn maat nog niet gevonden, en anders moet bij de kinderen kijken en daar begin ik niet aan - Koop je vaak setjes? ja best wel vaak, maar alleen als het beide goed zit anders koop ik de helft - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. nee - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. kant rulesssss, verder heb ik zwart en soms een gekke buii en koop ik een roze ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? vooral push-up zit lekker en staat mooier |
![]() |
|
![]() |
[b] - Draag je slips/strings/boxers/something else? ligt eraan wat ik draag, meestal strings, soms gewone onderbroeken en ik heb een boxershort van de kinderafdeling waar het teken van superman opstaat ![]() - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)?ik vind het heel leuk om te kopen, kheb het zelfs zover gekregen dat ik van mijn moeder geen ondergoed meer mag kopen omdat ik te veel had ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? nee valt wel mee, ik koop geen merkondergoed ofzow, en mijn moeder betaalt mijn ondergoed ( daarom ook dat verbod) de rest moet ik van mijn kleedgeld betalen - Waar koop je het liefst je ondergoed? bij de H&m daar vind ik het ondergoed toch wel het leukst - Koop je vaak setjes? ja meestal wel maar soms vind ik een string gewoon leuk maar de bh niet en koop ik alleen de string - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. nee ik kocht eigenlijk al daarvoor van allerlei ondergoed, ik kijk wel meer wat ik aanheb als ik bij mn vriend ben, of het leuk staat enzo - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. ik hou van van alles maar ik vind kleurtjes het leukst, ik heb ook twee bikini broekjes als ondergoed omdat ik de printjes zo leuk vond kant vind ik over het algemeen niet zo lekker zitten - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? alleen maar beugelbh's zonder beugel geven niet genoeg steun, dat zit niet lekker..
|
![]() |
Slips en boxers - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Vind het wel leuk om te kopen maar ik koop net zolief een nieuw broek ofzo.. - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Nee niet zoveel - Waar koop je het liefst je ondergoed? H&M - Koop je vaak setjes? Nee,combineren is het woord - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Vriend...uhuh...did I miss something ![]() - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Veel kleurtjes - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Ik heb een hekel aan Bh's,liever gewoon strakke hempjes |
![]() |
|
strings en slips en heeeel heeeel soms een boxer - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? de laatste tijd vind ik het wel leuk en koop ik het ook wel wat vaker - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? ach het is maar wat je veel geld vind.... je betaalt voor een set toch vaak al 30 euro.. en ik heb soms wel duurdere maar dat is maar net of ze er goed uitzien!! - Waar koop je het liefst je ondergoed? ik koop het in veel verschillende winkels: de duurdere lingeriewinkels, maar ook wel livera en hema - Koop je vaak setjes? eigenlijk niet vaak.. neem meestal wel lingerie wat je met elkaar kunt combineren - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. heel simpel: nee!!! - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. ik vind simpel wit of lichtblauw nog het mooiste..... een kleine print vind ik wel leuk maar ik houd niet van die hele ' drukke' dingen.. kant is soms mooi maar ik draag het niet!! - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? beugel en meestal strapless... staat mooier.... ik vind het namelijk ergerlijk dat mensen die topjes met spaghettibandjes aanhebben zo'n bh met bandjes eronder aanhebben... dat ziet er niet uit naar mijn mening... adieu, diamonde |
![]() |
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else? Strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ik vind het altijd leuk om ondergoed te kopen en koop het net zo goed als ik het helemaal niet nodig heb - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Ja vrij veel, ik denk voor een setje gem. 40 euro of meer - Waar koop je het liefst je ondergoed? Bijenkorf - Koop je vaak setjes? Eigenlijk altijd, ik vind het ook niks om bijv. een rode bh aan te hebben met een blauwe string. - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Nee mijn smaak is hetzelfde gebleven - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Ik hou van kleuren, printjes en kant maar ook net zo goed van sportieve elastische stofjes. Het valt me wel op dat het grootste deel van mn ondergoed rood/roze/paars tinten heeft. Verder heb ik ook veel ondergoed van gaas met van die motiefjes erin geborduurd ofzo (alslajemedood ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Beugel, soms met bandjes soms zonder, soms met een bandje in mn nek of met gekruisde bandjes. Ligt aan waar ik het onder draag. |
![]() |
|
Meestal strings, soms boxers en heel soms slips - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ik vind het wel leuk, maar geef er niet veel geld aan uit ofzo, meestal koop ik van mn kleedgeld eerst andere kleding en dan pas ondergoed - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Niet echt, meestal koop ik ondergoed bij Hunkemöller ofzo, is niet superduur - Waar koop je het liefst je ondergoed? Hunkemöller, Livera, H&M, en soms Hema - Koop je vaak setjes? Nee - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Heb geen relatie, en ben toch nog nooit zo ver gegeaan met een jongen dat ie mn ondergoed zou zien, en heb dus ook geen speciaal ondergoed gekocht - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Ik heb vanalles: wit, zwart, blauw, wit met bloemetjes, roze, roze met snoopy, rood, huidskleur - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Altijd met beugels, heb 1 bh zonder bandjes, en 1 waar je de bandjes af kan halen/ als halter kan dragen enz. |
![]() |
|
![]() |
Strings en slips. - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken) oh yeah... jammer dat ik niet meer geld heb om dat te kopen, ik denk dat ik meer ondergoed dan gewne kleding zou hebben... ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Meestal niet veel... (financiele toestand he) ![]() - Waar koop je het liefst je ondergoed? Meestal bij Hema, Honkemuller, inno... - Koop je vaak setjes? bijna nooit, omdat die meestal te duur zijn... - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. zeker wel... Mijn moeder was dan ook tegen alles wat niet "natuurlijk" was: beugelbh's, strings, noem maar op... Mijn vriend was dan ook heel blij toen ik mijn eerste string kocht... ![]() - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Kant hou ik niet zo van omdat het meestal nogal jeukt... Maar voor de rest: dat "easy" ondergoed van hema zit geweldig (met lycra, geloof ik) en dan gewoon katoen met allerlei grappige printjes op, doorzichtig ondergoed (alleen broekjes dan), streepjes... - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Altijd beugel, tenzij ik een andere mooiezie die toevallig zonder beugel is. Ook zonder bandjes (als het nodig is, anders vind ik die niet zo geweldig zitten, ze zijn meestal op bepaalde plaatsen ook te groot). En als het zonder bandjes moet, dan opgevuld...
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zal 't ook maar es invullen *bored* - Draag je slips/strings/boxers/something else? Meestal slipjuhs, maar ook wel strings. - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Heel erg leuk! En ik heb een dure smaak ![]() ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Ik koop elke maand wel wat, soms een setje van 30 euro ofsow.. - Waar koop je het liefst je ondergoed? Hünkemoller, H&M - Koop je vaak setjes? Mwuah.. Lukt soms niet. Geen goede BH maat :/ Vooral het geval bij de H&M ![]() - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Ik ben meer strings gaan dragen juh. ![]() - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Veel paars en zwart. H&M heeft hele koele printjuhs ![]() ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Beugel.
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else? slips - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Niet zo, maar de laatste tijd niet veel - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? redelijk, ik wil wel goede setjes hebben. Als het goed past dan heb ik er wel wat voor over... 20 euro wil ik wel geven voor een BH, - Waar koop je het liefst je ondergoed? Hunkemöller - Koop je vaak setjes? Nee, maar meestal wel meer in 1 keer. - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. niet echt, Ja ik draag nu geen sportbh's meer als ik niet sport. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. gewoon Basic.. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.) Sport- of BeugelBh's
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -ik koop altijd de onderbroeken, plezier heb ik er niet in. Want ik kom nooit echt leuke tegen. Best frusti. Maar ik heb wel altijd plezier om de rare ondergoed die er bij de h&m hangt, glitter boxers, rode leren strings ![]() ![]() -nee niet zoveel, toch niemand die ze ziet. Ik betaal denk ik maximaal 15 euro aan een boxer. -h&m -ff meestal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
meestal strings, maar ik heb ook heel veel strakke broeken... - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? ik vind het wel leuk, maar ik heb vorig jaar zoveel gekocht, dat ik het afgelopen halfjaar geen ondergoed meer heb gekocht... - Besteed je veel geld aan ondergoed? Hoeveel dan? ja, maar vrouwen-ondergoed is gewoon belachelijk duur. Behalve dat heb ik ook nog 's een idiote bh-maat (65 C/D), en als ik die dan al 's vind, is het vreselijk duur. Ik denk dat ik voor een setje soms wel 60,- uitgeef! ![]() - Waar koop je het liefst je ondergoed? hunkemoller of H&M - Koop je vaak setjes? 't liefst wel, maar niet alleen sexy setjes, ook voor sport heb ik het liefst een setje aan. ![]() - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. nee ![]() ![]() - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. liefst gewoon wit, zonder print en dingen etc. of blauw. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? stevig. M'n borsten zijn vergeleken bij mezelf namelijk groot, en als ik een beetje een lief behaatje draag, gaan m'n borsten pijn doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? - Waar koop je het liefst je ondergoed? - Koop je vaak setjes? - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? 1) Slips en strings, waar ik op dat moment zin in heb 2) Ik vind het leuk om het te kopen, je voelt je er vrouwelijk bij 3) Ik besteed weinig geld aan ondergoed. 4) Livera en Hunkemoller 5) Nee, ik koop alles apart 6) Nee, ik ben niet veranderd 7) Felgekleurde dingen. Paarse BH's, knalroze strings, groene onderbroeken. 8) Altijd met beugel, al mijn BH's kunnen strapless en als halter gedragen worden.
|
- Draag je herenslips/boxers/something else? Boxer - Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? Ik koop nooit uit mezelf ondergoed - Besteed je veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? Weet ik veel, niet veel denk ik gewoon Snoopy e.d. gevallen - In welke winkels koop je je ondergoed? Hema of V&D - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Nee - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ![]() Snoopy en Loony Tunes rules ![]()
|
![]() |
- Draag je herenslips/boxers/something else?
Vooral boxers, als deze in de was zijn slips. - Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? Ik laat men moeder ze kopen. - Besteed ze veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? neuh denk et niet, al weet ik niet hoeveel die boxers kosten, maar ze gaan iig vrij lang mee - In welke winkels koop ze je ondergoed? Hmmz GID - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? neuh draag al tijden boxers. - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ) Gewoon effen: wit of grijs. |
![]() |
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else? slips/strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? hiep hoi ondergoed kopen!!! ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? niet heel veel, weet ik ech nie precies - Waar koop je het liefst je ondergoed? h&m, hema - Koop je vaak setjes? soms, en als ik dat doe draag ik het toch nooit tegelijk - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. niet van toepassing ![]() - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. kleurtjes vinnik wel leuk ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? beugel, altijd met bandjes
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else? Strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ja, vind het erg leuk om te kopen, beetje lingerie verslaafd ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Verschillend, van H&M tot duurdere lingerie merken - Waar koop je het liefst je ondergoed? H&M, Bijenkkorf (dkny, CK,Cacharel, etc.) - Koop je vaak setjes? Ja meestal alleen maar setjes. - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Nee niet echt. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. leuke kleurtjes, donker/licht blauw, roze, nouja alle kleurtjes ![]() satijn, kant etc. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? beugel |
![]() |
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else? slips en strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? ik vind het leuk! ![]() ![]() - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? ik probeer het zo goedkoop mogelijk te krijgen, hoeveel dat is? weet ik niet ![]() ![]() - Waar koop je het liefst je ondergoed? [/B]in bijv. livera als er korting is, en anders hema, ter stal....iets goedkopere winkels dus ![]() - Koop je vaak setjes? jawel, maar vooral om de reden dat ik (vooral dit jaar en afgelopen jaar) overal uitgegroeit ben - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. beetje romantisch-achtig ![]() - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? beugel bh's |
![]() |
|
![]() |
Strings en af en toe boxershorts - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ik vind het wel leuk om verschillende dingetjes te kopen, maar het passen vind ik toch wel minder. Ik vind (lingerie) passen in te kleine, zwetige hokjes ver-schrikkelijk[/COLOR] - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Ong. 20 a 30 euro in de maand - Waar koop je het liefst je ondergoed? H&M, V&D, Hunkemoller, en af en toe bij mooie speciaalzaakjes - Koop je vaak setjes? Nee, ik heb van alles bij elkaar altijd aan. ( ja het moet wel een beetje passen, niet zwart met wit ![]() - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Uhm, nee. Voordat ik een vriend kreeg besteedde ik ook al best veel aandacht aan mijn ondergoed. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Donkerpaars, zwart, bordeauxrood, roze. Niet teveel kant, gewoon een randje is wel mooi. Maar die doorschijnende dingen vind ik maar niets. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Gewone beugel-bh's met bandjes.
|
-Draag je slips/strings/boxers/something else?
Strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? Ik vind het altijd fijn om een paar mooie en fijne setjes te hebben en ook om ze te kopen. - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Niet erg veel, ik koop niet al te duur ondergoed. Hunkemoller en HM vooral - Waar koop je het liefst je ondergoed? zie vorige vraag - Koop je vaak setjes? Ja, ik heb bij elke BH wel een broekje. Ik draag het alleen nooit passend want de kleur van mn broekje hangt af van mn broek en mn bh van mn shirt (i.v.m. doorschijnen, draag veel wit) - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. n.v.t. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. Allerlei kleurtje, geen printjes en best veel kant. - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Beugel met 2 bandjes. |
![]() |
|
- Draag je slips/strings/boxers/something else?.... overdag altijd strings, snachts soms slips/boxers - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)?.... Vind het niet echt bijzonder. - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan?... Soms, 75 euro voor een bh.... - Waar koop je het liefst je ondergoed?.... geen idee - Koop je vaak setjes? .... bijna altijd - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. .... niet echt, hij heeft me hooguit op het idee gebracht om een andere kleur meer te dragen, waar ik daarvoor nooit aan had gedacht.. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. .... Niet te hoerig, geen rood of zwart, liefst beetje zachte kleurtjes, roze/lichtblauw/mintgroen - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)?.... gewoon met beugels en bandjes |
![]() |
|
![]() |
- Draag je slips/strings/boxers/something else? stings/slips - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? het laatste maar dan wel bij wijze van spreken(ik benadruk dat maar even) - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? Niks, betaalt mn moeder ![]() - Waar koop je het liefst je ondergoed? Maakt niet uit - Koop je vaak setjes? nee - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. Nee - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. zwart en rood verder geen voorkeur - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? Zonder beugel met bandjes
|
- Draag je herenslips/boxers/something else? Strakke boxers
- Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? plezier en soms brengt moeder ze mee als de centen weer eens op zijn. - Besteed je veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? ik besteed een eurootje of 15 per maand aan ondergoed - In welke winkels koop je je ondergoed? V&D, Bijenkorf - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Als ik een relatie zou hebben zou ik mijn oude votjes wel uit de collectie vissen. - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ) Gewoon CK |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vragenlijstje voor de mannen:
- Draag je herenslips/boxers/something else? *als het maar zwart is - Plezier in het ondergoed kopen? Of laat je je moeder ze kopen? *ik koop het iig nooit zelf ![]() - Besteed je veel geld aan je ondergoed? Hoeveel dan? *echt niet, geen hond die het ziet toch ![]() - In welke winkels koop je je ondergoed? *weet ik veel, me ma gaat die dingen kopen - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? *nope - Wat voor smaak heb je? (tijgerprint, of bert & ernie ![]() *just zwart
|
*slips en strings - Vind je ondergoed kopen leuk of koop je 't alleen als de rafels erbij hangen (bij wijze van spreken)? *mwah ik zal nie snel gewoon ondergoed gaan kijken als ik het nie nodig heb maar als ik eenmaal aant snuffelen ben vind ik het wel leuk jah... - Besteed je veel geld uit aan ondergoed? Hoeveel dan? *neej ik denk nie zo veel, vind ik al snel zonde... - Waar koop je het liefst je ondergoed? *hema, hunkemoller, v&d heeft oowk wel leuke dingen - Koop je vaak setjes? *ik koop dingen vaak als setje jah maar ik draag het nie altijd samen - Voor degene met een vriend(in): ben je andere dingen gaan dragen dan voordat je een relásiej kreeg? Meer sexy dingen bv. *heb nou geen vriendje maar goed, neej ik koop wel dezelfde dingen alleen let ik dr misschien iets meer op dat ik vaker een setje aan doe ofzow.. - Wat is je smaak? Welke kleuren, printjes. Hou je bv. van kant ofsow. *ik hou van simpel, kleuren mag alles, graag een beetje fel, blauw groen paars rood maakt allemaal nie uit maar zonder figuurtjes ofzow en geen kante frutsels ofzow... beetje sportief... - Wat voor soorten Bh's draag je vooral (beugel, zonder bandjes enz.)? gewoon simpele met beugels met bandjes.. gewoon normaal...
|
![]() |
|
|