|
|
|
Verwijderd
Je vriend is blijkbaar een ontrouwe hond, maar (net) niet alle jongens zijn zo hoor.
|
|
|
|
Verwijderd
wat een *****
sla hem en dump hem
|
|
|
|
Cybersex is voor losers en helemaal als je een vriend(in) hebt. Dumpen dus!
|
|
|
|
Verwijderd
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:27 :
ik zat op zijn computer en ik kwam pr ongelijk in een van zijn chatlogs terecht van een weekje geleden, ik wilde eigenlijk mijn chatlog openen. degenen die het stuk willen lezen moeten me maar even mailen
|
|
|
|
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:27 :
ik zat op zijn computer en ik kwam pr ongelijk in een van zijn chatlogs terecht van een weekje geleden, ik wilde eigenlijk mijn chatlog openen. degenen die het stuk willen lezen moeten me maar even mailen
|
|
|
|
Verwijderd
Dumpen, en je zeker niet laten gebruiken door zo'n loser!
|
|
|
|
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:37 :
jah het is ook erg... wat ie allemaal zegt tegen haar..en dat ie van haar houd en weet ik veel wat allemaal... ik voekl me er gewoon kut over en dat wil ik tegen hem zeggen, maar ik weet gewoon niet hoe...hoe kan ik hem er nou mee confronteren? please help |
|
|
|
Verwijderd
Aep <3 schreef op 16-12-2004 @ 12:40 :
Chatlogs uitprinten, aan hem geven met de volgende woorden bij: " Nou liefje, wat vind je hiervan?" hmm heb wel zo'n idee dat het niet goed komt, je kan het er met hem over praten waarom hij het deed, maar ja.......meestal doen ze dat als ze iets missen in hun relatie.....het is toch een manier van vreemdgaa nvind ik
|
|
|
|
Verwijderd
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:43 :
owjah, btw, hij vind het geen vorm van vreemdgaan en hij wilde er wel mee doorgaan..nou daar bn ik het niet mee eens: quote: 22:20:35] "ZIJ: zijn we nou cybersex aan t hebben [22:21:07] HIJ: apparently vind je het erg? [22:21:45] "ZIJ: neehoor [22:22:01] "ZIJ: ga je nu vreemdover internet :$ [22:22:41] HIJ>: hmmm... ik vind van niet [22:23:24] HIJ>: wil je nog verder gaan? |
|
|
|
Verwijderd
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:48 :
jah dat wil ik ooook maar hoe moet ik dat dan zeggen en hoe moet ik er over beginnen? hel me daarmee alsjeblieft Doe het trouwens bij hem mocht het je toch te veel worden dan kan je weggaan en blijft hij niet als een aap op je kamer hangen omdat hij niet door heeft hoeveel pijn het doet. En tsjah........het tijdstip er voor liever nu dan straks, nodig hem dus gewoon uit en gewoonweg confronteren. Er bestaaat geen lieve manier om dit te doen. sterkte en een knuffel |
|
|
|
Verwijderd
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:53 :
thnx... ik ben nu bij hem thuis, maar hij licht nog te slapen, ik denk dat ik het gewoon zo ga zeggen/vragen, maar ik weet niet preies wat ik dan moet zeggen...van hey, ik opende net perongeluk je logfile en toen zag ik dat je cybersexte met meisjes als ik er niet ben? klinkt ook een beetje stom... of moet ik vragen van wat hij vind van cybersexen als je al een relatie hebt en of ie dat vreemdgaan vind? maar da vraagt ie weer van hoe ik daar bij kwam...bluh ik weet het niet hmmm vragen hoe hij over cybersex denkt kan later wel. Je moet eerst hem ermee confronteren dat je weet dat hij het doet. Hoewel je kan het ook eerst vragen en kijken hoe hij reageert, beetej een valstrikvraag maja..... je weet meteen of hij het normaal vindt en dus daarom doet |
|
|
|
Verwijderd
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:58 :
jah kan...ik kan zowieo niet echt goed met hem praten, en van van mezelf uit ook niet...dus das nogal kut dan...hij is ook niet zo'n prater, zeker niet over dat soort dingen... bluh ik weet het niet meer
|
|
|
|
Verwijderd
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:58 :
jah kan...ik kan zowieo niet echt goed met hem praten, en van van mezelf uit ook niet...dus das nogal kut dan...hij is ook niet zo'n prater, zeker niet over dat soort dingen... bluh ik weet het niet meer Uit jouw beschrijving lijkt hij een echte faler, dus dump hem.
|
|
|
|
Verwijderd
Aep <3 schreef op 16-12-2004 @ 12:40 :
Chatlogs uitprinten, aan hem geven met de volgende woorden bij: " Nou liefje, wat vind je hiervan?" |
|
|
|
het klinkt idd wel een beetje vaag....die gast is best een lul zeg maar
![]() ik zou hem er gewoon hard mee confronteren en dumpen....dat ook
|
|
|
|
meer chatlogs!
|
|
|
|
ratlovertjuh! schreef op 16-12-2004 @ 12:14 :
waarom zijn jongens toch allemaal het zelfde... ![]() Zoiets moet je eens net iets verdraaien, dan staat de hele wereld op zijn kop Waarom zijn alle Marokkanen toch allemaal hetzelfde...
|
|
|
|
alle mannen zijn gewoon ransapen
vet lullig wat die doet ik zou hem gewoon dumpen |
|
|
|
bracelance schreef op 16-12-2004 @ 15:15 :
kleed je voor hem uit en roep dan:"dit ga jij missen LUL" en dan uitmaken
|
|
bracelance schreef op 16-12-2004 @ 15:15 :
kleed je voor hem uit en roep dan:"dit ga jij missen LUL" en dan uitmaken
|
|
maar uhm, issie al wakker?
|
|
leucomelas schreef op 16-12-2004 @ 16:11 :
of nog beter: als je dan uitgekleed bent, kruip sensueel over hem heen, werp hem een geile blik toe, knoop zn broek los en... BIJT! "je weet wel waarom, houdoe he!"
|
|
|
|
Rieno schreef op 16-12-2004 @ 16:24 :
auw.....ik heb geloof ik medelijden met je vriend als ie ooit zoiets van plan is dan moet ie zoiets doms ook maar niet in zijn hoofd halen
|
|
leucomelas schreef op 16-12-2004 @ 16:30 :
och jah.. dan moet ie zoiets doms ook maar niet in zijn hoofd halen maar toch hè....
|
|
|
|
En natuurlijk zijn alle Mannen weer hetzelfde. Loze crapopmerking
|
|
|
|
Verwijderd
lotjesnotje schreef op 16-12-2004 @ 15:20 :
alle mannen zijn gewoon ransapen vet lullig wat die doet ik zou hem gewoon dumpen
|
|
|
|
dumpen?
|
|
|
|
Mannen zijn klootzakken. Wen er maar vast aan.
|
|
|
|
Verwijderd
Machiavelli schreef op 16-12-2004 @ 18:05 :
Mannen zijn klootzakken. Wen er maar vast aan. vrouwen kunnen net zo erg zijn en er zijn nog altijd de 'goede'
|