Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]plem-plem schreef op 05-11-2004 @ 11:14 :
[B] vrouw Leeftijd: 18 Opleidingsniveau: MBO (SPW) 1 Heeft u/jij wel eens van Creatieve Therapie gehoord voordat u/jij deze enquête kreeg? JA 2 Heeft u/jij wel eens gebruik gemaakt van Creatieve Therapie? JA 3 Welk soort Creatieve Therapie heeft u/jij gebruikt? CREATIEVE THERAPIE (teken/knutselvorm) 4 Waarom heeft u/jij deze therapie gebruikt? Wat waren uw/jouw klachten? VERSTOORDE PERSOONLIJKHEIDSONTWIKKELING ICM DYSTHEMIE 5 Heeft de Creatieve Therapie u/jou geholpen te ‘genezen’?(u/jij bent klaar met de enquête bedankt voor u/jou medewerking) NIET DIRECT, HET GAF WEL ONTSPANNING EN EEN ZEKERE RUST Succes met jullie werkstuk; als je meer wilt weten kun je mailten hoor: cscherpenisse@hotmail.com Grtjs!
||
Citaat:
Man/vrouw: vrouw Leeftijd: 19 Opleidingsniveau: mbo4 (2e jaar) 1 Heeft u/jij wel eens van Creatieve Therapie gehoord voordat u/jij deze enquête kreeg? ja ik ken een meisje dat die opleiding doet. 2 Heeft u/jij wel eens gebruik gemaakt van Creatieve Therapie? Ja/nee(ga naar vraag 6) nee 6 zou u/jij wel eens gebruik willen maken van Creatieve Therapie? En bij welke klachten? zelf schilder ik wel eens, dat geeft mij ook wel rust...maar ik zou zelf niet in therapie gaan denk ik 7 Gelooft u/jij dat creatieve therapie werkt? Zo ja waarom zo neen waarom niet? Ja, ik denk dat het goed kan zijn voor mensen die er moeite mee hebben om zichzelf te uiten en ze kunnen daar rust in vinden, lijkt mij.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Plus ik neem aan dat in die opleiding meer aan bod komt dan alleen de beeldende kant, b.v ook de muziek en drama, aangezien je het hebt over een opleiding creatieve therapie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehm nee, als je voor het medium beeldend kiest heb je ook echt alleen beeldend. (ik doe muziek en weet zeg maar niks van beeldend en drama) |
![]() |
||
Citaat:
Wat maakt het volgens jou een therapie? Daar ben ik dan eigenlijk weer wel benieuwd naar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De client zal hopelijk komen tot zelfinzicht en de therapeut kan door het observeren van de resultaten vervolgopdrachten bedenken voor de client, met als doel het erkennen van zijn/haar probleem en vooruitgang te boeken in het genezingsproces. En natuurlijk ook met als doel het uiten van gevoelens die niet door 'reguliere' wijze kan. Een therapeut is een professional, iemand met een duidelijk doel voor ogen. In een knutselklasje gaat het erom dat er iets moois en leuks wordt gemaakt, daar is beeldend (of muziek/drama) het doel. In therapie is het slechts het middel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PS: voor een vragenlijstje erg kort hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het bovenstaande heb ik het over creatieve therapie, en beeldend in het bijzonder. Dus ik zie je punt niet helemaal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Creatieve Therapie richting Drama Amersfoort Yvieliefie | 3 | 17-03-2011 22:54 | |
Studeren |
Creatieve Therapie richting Drama Yvieliefie | 0 | 17-03-2011 22:48 | |
Studeren |
Creatieve Therapie. Moow17 | 0 | 09-01-2010 15:02 | |
Studeren |
pabo, creatieve therapie of sph? sweetblondgirl | 21 | 19-07-2005 23:21 | |
Psychologie |
Creatieve therapie girlsetsfire! | 4 | 06-02-2005 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
Opleiding Creatieve Therapie Black Bird | 17 | 01-12-2002 19:36 |