![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 15:28. |
![]() |
|
![]() |
WOWWWWWW Ik heb een kei handige site gevonden!
http://www.gastronomique.org/ Goede aanvulling op www.fitday.com. Kun je op fitday.com je dagelijkse inname bijhouden, en voor nauwkeurigere voedings-analyze naar deze site. Want alles staat hier in 100 grammen dat is echt handig als je je eten weegt. |
![]() |
||
Citaat:
avondeten honderd?? ben je gek ofzo? Ik eet gewone porties. verschilt tussen de 500 en 800 cal denk ik. wat leonoor zei. (eerst avondeten en daarna alleen maar wat fruit). ik bedoelde inderdaad dat ik niet te veel opschep ik was iets van 2 weken goed bezig en toen 2 weken niet en nu ging ik weer hoopvol beginnen. was 3 kilo afgevallen maar ik blijf nu steken @Leonoor. Ik eet ook veel fruit, mandarijnen bijvoorbeeld en daar zit ook veel in ![]() maar misschien moet ik inderdaad maar gaan meten in de zin van omvang, dit is niet leuk meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is sowieso beter om 's ochtends dan wat meer te eten. Dan je heel de dag zowat uit te hongeren en 1 grote maaltijd te houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Thee helpt ook goed tegen de kou. En even de trappen op en af lopen ook of springen of wild dansen. Ook gelijk goed voor je lijn. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 20:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je deze topic doorleest zie je nog (veel) meer mensen die dingen best weten, maar het toch (om wat voor reden dan ook) niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja dat kan na 3 of 4 dagen. Maar als je dat doet, krijg je het zodra je weer gaat eten in no-time weer terug. En misschien een beetje extra. ![]() Ik had een keer bijna een hele dag niet gegeten. Alleen 's ochtends een handje all-bran plus. En die avond had ik KOPPIJN en ik voelde me echt kut. Ik dacht ik eet even wat misschien voel ik me dan beter. Ik moest allemaal gillen janken en kotsen jonge zo ziek was ik geworden. ![]() ![]() Verhongeren = slecht. Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 21:24. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast duurt dat wel wat langer, kijk maar eens bij Expeditie Robinson... En het leuk is, daarna word je nog dikker/zwaarder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan nog 1 vraagje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet, maar die spiercellen worden dan dus omgezet in vet toch. Als je stopt met sporten, maar zijn dat dan geen spiercellen die je krijgt door zwemmen? Ik bedoel je bouwt toch geen bot aan dan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alles ligt aan de mate waarin je het doet...als iemand op jonge leeftijd achterlijk veel gaat trainen dan is dat niet goed, of dat nu zwemmen of turnen is. Denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien dat je bij je schouders als je zwemt heel veel spieren kweekt, dat 't heel lang duurt voordat ze verdwijnen. En misschien verander je je bouw wel door die vele spieren die je gekweekt hebt, ik zou 't eigenlijk niet weten. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb overigens nog wel altijd mijn armspieren van het zwemmen over maar mijn brede schouders had ik daarvoor al.
||
![]() |
Citaat:
Ook handig als je een weegschaaltje aanschaft om je eten te wegen. Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 14:35. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen lingua | 3 | 29-06-2003 19:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |