![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iemand die ik vertrouw en er altijd voor me zal zijn. En nee ik heb niemand op het oog... |
![]() |
||
Citaat:
![]() mensen zeggen altijd ik ben er voor je, je kan me vertrouwen maar waar zijn ze op het moment dat ik ze zo hard nodig heb
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je niet open genoeg bent, hoe kan je dan van je vrienden verwachten dat ze er zijn als je ze nodig hebt.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik voel precies aan wanneer een vriendin me nodig heeft of niet..en daar hoeft ze niets voor te zeggen
Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 23:37. |
![]() |
||
Citaat:
Om het maar eens plat te verwoorden "je kan het niet ruiken als iemand soms extra aandacht nodig heeft". En dan kan je wel komen met die utopische waanideeen dat echte vrienden weten wanneer je elkaar nodig hebt, maar met zo'n uitspraak hou je alleen jezelf voor de gek, want er moet wel een indicatie zijn dat er iets niet goed zit ofzo... En ik ga slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Als je niet open genoeg bent, hoe kan je dan van je vrienden verwachten dat ze er zijn als je ze nodig hebt...." is iets anders als "Als je niet open genoeg bent, hoe kan je dan van je vrienden verwachten dat ze weten dat je ze nodig hebt...." ![]() ![]() Slaap lekker. Ik ga ook slapen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Het WhatPulse-topic WolterB | 141 | 19-02-2019 22:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Wat mis jij op het moment het ergst? -SoloWolf- | 500 | 05-08-2005 23:12 | |
Psychologie |
seksueel misbruik door kinderen Andora | 113 | 07-06-2005 22:48 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 |