Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 21:26
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-12-2004 @ 22:15 :
Dit heeft Derksen wel vaker gezegt, hij heeft het vaker fout dan goed dus ik moet het eerst zien.
je sig is iig

klopt.. maarja blijf toch wel stiekem hopen op een landzaat of een fatsoenlijke linksback of centrale verdediger
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 21:38.
Advertentie
Oud 13-12-2004, 21:26
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik gok op Hofs of niemand.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 13-12-2004, 21:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-12-2004 @ 22:26 :
Ik gok op Hofs of niemand.
Hm..Is ook niet gek bedacht idd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-12-2004, 21:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-12-2004 @ 22:26 :
Ik gok op Hofs of niemand.
Hofs zou niet echt logisch zijn, Kuyt en Castelen kunnen er spelen.

Feyenoord gaat een verdediger erbij kopen, ik heb alleen geen idee wie.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 21:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
masterdj schreef op 13-12-2004 @ 22:26 :
je sig is iig

klopt.. maarja blijf toch wel stiekem hopenen op een landzaat of een fatsoenlijke linksback of centrale verdediger

Thanks.


Landzaat zou voor geen goud weggaan dus denk het niet, al weet je het in de voetballerij natuurlijk nooit zeker.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-12-2004, 21:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ze halen Ferry de Haan terug
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 21:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
hmm Studio Sport meldde het net ook, t wordt erg angstig
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 21:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Landzaat wordt het zeker niet. Van Geel heeft aangegeven dat er niemand weg zal gaan bij AZ dit seizoen. Of Feyenoord moet een gigantisch bedrag op tafel hebben gelegd, maar dat geloof ik niet...

Ik denk dat het Bogarde wordt.
__________________
Zuur...
Oud 13-12-2004, 22:00
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Tv Gelderland meldt dat Hofs voor drie jaar tekent met een optie voor nog 2 jaar. Verder zegt men dat ie transfervrij weg gaat, dit zou betekenen dat hij pas na het seizoen weg gaat. Vitesse wil hem echter al meteen verpatsen.


zou zeer jammer zijn, ach dan kan Sillah komen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 22:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, alles wijst erop dat het inderdaad Hofs gaat worden...
Maar ik dacht dat bij Feyenoord de problemen achterin lagen?
Al is een speler als Hofs natuurlijk altijd wel bruikbaar.
__________________
Zuur...
Oud 14-12-2004, 09:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-12-2004 @ 22:15 :
Dit heeft Derksen wel vaker gezegt, hij heeft het vaker fout dan goed dus ik moet het eerst zien.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 09:06.
Oud 14-12-2004, 11:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-12-2004 @ 10:04 :
[afbeelding]
??
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-12-2004, 11:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het bericht over Hofs is bevestigd:
Citaat:
Nicky Hofs speelt het komend seizoen, mogelijk zelfs al vanaf januari, voor Feyenoord. De middenvelder van Vitesse (21) tekent een contract voor drie jaar bij de Rotterdammers.

Hofs kon aan het eind van dit seizoen transfervrij vertrekken bij Vitesse. Een nieuwe aanbieding van de club legde hij naast zich neer.
Bron: NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-12-2004, 11:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En Ajax is dicht bij het aantrekken van een nieuwe spits
Citaat:
Ajax hoopt binnenkort overeenstemming te bereikten met Angelos Charisteas, de Griekse spits die weg wil bij de Duitse kampioen Werder Bremen. Ajax is al een tijd op zoek naar een aanvaller die de naar Juventus vertrokken Ibrahimovic moet doen vergeten.
Bron: NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-12-2004, 11:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ja Feyenoord en PSV leiden beide geen talenten op, of ze durven de gok niet aan. Daarom nemen ze gewoon spelers van andere clubs over, jammer maar helaas.

Hopen dat Hofs nog 18 wedstrijden zn stinkende best gaat doen en zn Vitesse-tijdperk goed af sluit.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-12-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 14-12-2004 @ 12:48 :
Ja Feyenoord en PSV leiden beide geen talenten op, of ze durven de gok niet aan. Daarom nemen ze gewoon spelers van andere clubs over, jammer maar helaas.

Hopen dat Hofs nog 18 wedstrijden zn stinkende best gaat doen en zn Vitesse-tijdperk goed af sluit.
Feyenoord en PSV leiden wel talenten op: Van Persie en Buffel bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat goeie spelers naar een hoger niveau gaan, voor de ontwikkeling van Hofs zou het ook niet goed zijn om zijn hele carriére bij Vitesse te spelen (met alle respect).
Wel vraag ik me af waarom Feyenoord geen goeie back heeft aangetrokken, als er ergens problemen zijn is het in de verdediging en dan met name op de backposities.
Oud 14-12-2004, 12:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Marnix schreef op 14-12-2004 @ 13:20 :
Feyenoord en PSV leiden wel talenten op: Van Persie en Buffel bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat goeie spelers naar een hoger niveau gaan, voor de ontwikkeling van Hofs zou het ook niet goed zijn om zijn hele carriére bij Vitesse te spelen (met alle respect).
Wel vraag ik me af waarom Feyenoord geen goeie back heeft aangetrokken, als er ergens problemen zijn is het in de verdediging en dan met name op de backposities.
Feyenoord heeft alleen Buffel echtt opgeleid, Van Persie heeft nooit een eerlijke kans gehad. PSV had Huntelaar, die hebben ze laten gaan. Men koopt liever blijkbaar. Het aantal "eigen" jongens bij deze clubs is eigenlijk van een belachelijk laag niveau.

Maar idd wel logisch dat ze de betere jonge spelers kopen, maar het blijft jammer
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-12-2004, 12:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Welke club heeft tegenwoordig nog wel jeugdspelers spelen?

Ik kom niet verder (ben er ook niet echt van op de hoogte eigenlijk) dan Ajax, Groningen, Vitesse...
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-12-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-12-2004 @ 13:34 :
Welke club heeft tegenwoordig nog wel jeugdspelers spelen?

Ik kom niet verder (ben er ook niet echt van op de hoogte eigenlijk) dan Ajax, Groningen, Vitesse...
NAC:

Ronnie Stam
Benny Kerstens
Julian Jenner
Levi Risamasu
Oud 14-12-2004, 12:53
PiMpJuiCe
Avatar van PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-12-2004 @ 12:48 :
Ja Feyenoord en PSV leiden beide geen talenten op, of ze durven de gok niet aan. Daarom nemen ze gewoon spelers van andere clubs over, jammer maar helaas.

Hopen dat Hofs nog 18 wedstrijden zn stinkende best gaat doen en zn Vitesse-tijdperk goed af sluit.
dat slaat nergens op, ze leiden zeker wel talenten op, in hun jeugd
maar vaak zijn ze dan niet goed genoeg voor de top clubs zoals ajax, feyenoord, psv
en dat van persie geen kans heeft gehad slaat ook nergens op
als hij geen kans zou hebben gehad zou die nu niet bij arsenal spelen
moet jij eens kijken bij de kleinere clubs, hoeveel mensen er wel niet uit de jeugd van psv/ajax/feyenoord komen
Oud 14-12-2004, 12:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-12-2004 @ 13:34 :
Welke club heeft tegenwoordig nog wel jeugdspelers spelen?

Ik kom niet verder (ben er ook niet echt van op de hoogte eigenlijk) dan Ajax, Groningen, Vitesse...
Nee, als je wat beter had nagedacht... NEC bijvoorbeeld:
Gentenaar, Demouge, Prent, Worm, Kazlauskas, Leiwakabessy, Hendriks, Nalbantoglu en Paymans. Andere clubs hebben ook echt nog wel eigen spelers rondlopen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-12-2004, 13:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heubach!

Boschker, Zomer, Niemeyer, Cziommer

(als we het over spelers hebben die spelen en geen bankzitters zoals die van Gimme More Beer de meeste zijn)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-12-2004, 13:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jeugdspelers van AZ:

Tom Zoontjes
Arjan Wisse
Ron Vlaar
Haris Medunjanin
Christy Janga

Niet dat ze veel speelminuten krijgen, maar dat komt nog wel.
__________________
Zuur...
Oud 14-12-2004, 13:45
Verwijderd
Tussendoor nog een transferbericht :Glasgow Rangers in de markt voor Buffel

Uitgegeven: 14 december 2004 12:10
Laatst gewijzigd: 14 december 2004 12:16
AMSTERDAM - Glasgow Rangers is geinteresseerd in Feyenoorder Thomas Buffel. Dit heeft zijn zaakwaarnemer Dirk Degraen aan BBC Sport meegedeeld.

Het contract van de Belgische international, die door het goede spel van Salomon Kalou bij Feyenoord veelvuldig op de bank zit, loopt over 18 maanden af. Omdat Buffel te kennen heeft gegeven zijn contract niet te willen verlengen, verkoopt de Rotterdamse club hem het liefst. Klik hier !

Volgens zijn zaakwaarnemer is een transfer in januari het beste voor alle partijen. "Rangers is zeker een interessante club voor Thomas." Naast Glasgow Rangers zijn er nog een aantal andere clubs voor Buffel in de markt.
Oud 14-12-2004, 15:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-12-2004 @ 14:16 :


(als we het over spelers hebben die spelen en geen bankzitters zoals die van Gimme More Beer de meeste zijn)

Daar doelde ik dus eigenlijk ook op.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-12-2004, 15:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-12-2004 @ 14:16 :
(als we het over spelers hebben die spelen en geen bankzitters zoals die van Gimme More Beer de meeste zijn)
Bankzitters of niet, het zijn toch eerste elftal spelers? Daarnaast staan Demouge, Gentenaar, Nalbantoglu, Prent, Leiwakabessy en Kaslauskas nog regelmatig in de basis ook! Wat nou bankzitters?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 18:47.
Oud 14-12-2004, 18:39
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse wacht nog even met Ebrima Sillah

14/12/2004 10:22

Vitesse heeft serieuze belangstelling voor de Gambiaan Ebrima Sillah, maar wacht nog even met het officieel benaderen van de aanvaller.
De linksbuiten, die eerder speelde bij Club Brugge en twee jaar geleden bij RBC Roosendaal voetbalde, staat tegenwoordig onder contract bij het Russische Kazan Rubin, maar wil daar vertrekken.

Volgens Omroep Gelderland is Sillah's zaakwaarnemer Willy Hox op de hoogte van de Arnhemse interesse, maar is hij nog niet officieel benaderd. Vitesse hengelt eigenlijk al het gehele seizoen naar de diensten van Sillah.

Vitesse had eerder interesse in Daniël de Ridder, maar de Ajacied is voor de Arnhemse club te duur.
---------------------------------------------------------------------------

ach vitesse heeft een aanvaller nodig,zeker volgend seizoen, als dit het hoogst haalbare is dan is het helaas niet anders
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-12-2004, 18:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-12-2004 @ 13:47 :
Levi Risamasu
Huh, ik dacht dat die uit de jeugd van Feyenoord of Ajax kwam? Kan me uiteraard vergissen.

MVV heeft als "eigen kweek" Sjoerd Winkens, Danny Wintjens, Gökhan Balci, Joas Siahaya, Niels Bijloos (die zit wel weinig bij de eerste 18 dit seizoen maar heeft vorig seizoen een paar keer ingevallen) en Fabio Caracciolo.Toch nog 6 mensen, redelijk dus.

Ik hoorde trouwens dat Roda en Vloet na dit seizoen uit elkaar gaan? Mja, als er nog geen officieel bericht is, dat was wel te verwachten. Opvolger van Vloet? Van Marwijk, Vergoossen en Stevens lijken denk ik toch wel belangrijke kandidaten.

En verder nog een vervolg op het gerucht van gister:

MVV wil Brncic en Leonardo

[13/12/2004] In de jacht op versterking heeft MVV twee nieuwe namen uit de hoge hoed getoverd. De club wil zo snel mogelijk spelverdeler Drazen Brncic terughalen naar De Geusselt. De tweede kandidaat is Leonardo dos Santos (ex-Feyenoord, ADO en FC Groningen). Beide spelers trainen deze week op proef mee. De Maastrichtenaren willen mogelijk al voor dit weekeinde knopen doorhakken. De nummer zeventien van de eerste divisie snakt naar nieuwe spelers, nu de resultaten flink tegenvallen. Bovendien heeft de MVV-top een behoorlijke kater overgehouden aan de zaak-Van de Paar. De Belgische middenvelder werd twee weken geleden gelanceerd als de man die de haperende ploeg een impuls moet geven, samen met Tom van Bergen en Miel Mans. Zaterdag besloot Van de Paar echter, tot grote teleurstelling van MVV, geen contract te tekenen, om 'persoonlijke redenen'.

Coach Andries Jonker nam diezelfde dag nog contact op met Drazen Brncic. Opmerkelijk, want diezelfde speler weigerde deze zomer een aanbod. De 33-jarige Kroaat, die een half jaar eerder debuteerde in Maastricht, nam geen genoegen met het salaris en zat sindsdien werkloos thuis in Luik. MVV lijkt nu bereid water bij de wijn te doen, zeker nu de deal met Van de Paar is afgeketst. Jonker ziet zijn komst wel zitten. Brncic, ooit onder contract bij Inter en AC Milan, was vorig seizoen geregeld smaakmaker in De Geusselt. ,,Drazen zat dit seizoen vaker bij ons op de tribune. Ik heb het idee dat hij nu graag wil komen en wij kunnen hem wel gebruiken. Hij is in ieder geval redelijk fit, hoewel hij een paar maanden niet heeft gevoetbald.'' Ook Leonardo dos Santos, ook wel Leonardo II genoemd, is meer dan welkom. Maar dan zal hij deze week wel iets moeten laten zien. De 28-jarige rechtsbuiten uit Brazilië speelde dit seizoen slechts potjes bij de amateurs van Bennekom, na mislukte avonturen bij ADO en Feyenoord. Jonker: ,,Hij heeft de laatste jaren weinig gespeeld. Maar ik heb hem daarvoor vaker bij Groningen zien uitblinken. Daar was hij een van de creatiefste spelers.''

MVV hoopt dat sponsors bereid zijn om de versterkingen mede te financieren. Zelf zegt de club een potje van 50.000 euro te hebben gespaard voor investeringen in spelers. Eerder kwam de club rond met Tom van Bergen en Miel Mans. Van Bergen, weggestuurd bij VVV, zit al bij de selectie. Mans, die weg mag bij het ontketende AZ, wordt deze week medisch gekeurd.


Bron: www.mvvmaastricht.nl

Hm... het zou natuurlijk mooi zijn als we deze twee jongens bij de selectie kunnen hebben. Brncic kennen we nog, die speelde vorig seizoen een aantal goede wedstrijden. En Leonardo is niet voor niets ooit naar Feyenoord gehaald. Maja, heeft daar niet veel gespeeld uiteraard. Echter, ik vraag me af hoe we in godsnaam deze twee spelers (waarvan 1 van de 2 voor dit seizoen nog een te hoog salaris vroeg) kunnen betalen, zonder in financiële moeilijkheden te raken???
Misschien kan Emilio me wat meer vertellen wat hij vond van ex-Groningen voetballer Leonardo Dos Santos?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-12-2004, 20:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hij was publiekslieveling in Groningen.
Goeie speler voor de eerste divisie, als hij komt zul je veel plezier van zijn passeer en dribbelacties krijgen!
Voor de eredivisie komt hij eigenlijk net wat te kort maar voordat jullie daar weer spelen is hij al opa. Just kidding.
Zou het leuk vinden als hij weer een club heeft.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2004, 12:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Harald Wapenaar ziet Vitesse helemaal zitten

15/12/2004 9 :27

Harald Wapenaar draait er niet om heen. 'Ik wil graag naar Vitesse', aldus de reserve-doelman van het Engelse Portsmouth tegenover Omroep Gelderland.
De Rijnmonder reageert daarmee op de Arnhemse interesse voor de doelman, hoeveel Vitesse zich nog niet officieel bij hem heeft gemeld. Dat lijkt echter een kwestie van tijd, want die belangstelling is er.

'Ik wil graag naar Vitesse', aldus Wapenaar, 'ik ben hongerig om weer echte wedstrijden te voetballen. Nu speel ik alleen maar in het tweede team, dat is toch anders.'

Bij Vitesse gaan ze ervan uit dat Dragoslav Jevric in de winterstop vertrekt. 'Er is een buitenlandse club concreet geïnteresseerd. Er is een goede kans dat we Jevric in de winterstop kunnen verkopen', aldus manager voetbalzaken Jan Streuer.
Als Jevric echt weg gaat is dit de beste vervanger in mijn ogen, dus mag komen.

Citaat:
'Vitesse wil Ebi Smolarek van Feyenoord huren'

15/12/2004 10:04

Ebi Smolarek mag vertrekken bij Feyenoord, en Vitesse is geïnteresseerd in de Pools-Nederlandse aanvaller. Enige probleem: de Arnhemse eredivisionist kan Smolarek slechts op huurbasis in het Gelredome laten voetballen.
Manager voetbalzaken Jan Streurer was onlangs nog bij een wedstrijd van Jong Feyenoord, om Smolarek te bekijken, meldt Omroep Gelderland. Voor de Rotterdamse hoofdmacht komt de Poolse international nauwelijks nog in aanmerking.

Smolarek zelf staat niet onwelwillend tegenover een vertrek uit Rotterdam-Zuid. Stadgenoot Sparta heeft belangstelling getoond, maar de aanvaller wil het liefste op het hoogste niveau blijven spelen. Bij Vitesse zou dat kunnen.

Behalve in Smolarek, heeft Vitesse ook nog interesse in oud-RBC'er Ebrima Sillah. In tegenstelling tot de Gambiaan kan Smolarek echter op beide vleugels uit de voeten. Met het op handen zijn vertrek van Nicky Hofs (naar Feyenoord) een bijkomend voordeel.
Liever Smolarek dan Sillah, ik zeg kom ook maar naar Arnhem
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2004, 12:10
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Sillah is bagger... vind ik om eerlijk te zijn...
Oud 16-12-2004, 07:11
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Smolarek is zeer goeie voetballer
Oud 16-12-2004, 13:27
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Gronkjaer naar Atletico:


Transfer Jesper Grønkjær naar Atlético rond

16/12/2004 11:14

Jesper Grønkjær verhuist in de winterstop naar Atlético Madrid dat volgens de Spaanse media met succes de onderhandelingen over transfersom heeft afgerond. Voor de Deen komt zo een einde aan een teleurstellende verblijf bij Birmingham City.
In de zomer had Grønkjær de kans laten lopen in Spanje te gaan voetballen. Sevilla had interesse voor de bij Chelsea overbodige Deense international. Bij gebrek aan slagvaardigheid koos de oud-Ajacied voor een langer verblijf in het Premiership.

De keuze van Grønkjær voor Birmingham City bleek echter geen gelukkige. De Deense vleugelspits slaagde er niet in indruk te maken bij zijn nieuwe club. Manager Steve Bruce gaf daarom ook toestemming voor een transfer.

Begin december verschenen de berichten dat Grønkjær (27) al persoonlijk rond was met Atlético Madrid. Nu de clubs een akkoord hebben bereikt over de afkoopsom staat niets de overgang meer in de weg.

Birmingham City moet wel een verlies nemen. Met de transfer naar Atlético Madrid is naar verluidt een bedrag van twee miljoen gemoeid, terwijl Chelsea deze zomer nog drie miljoen incasseerde voor Grønkjær.


www.vi.nl
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 16-12-2004, 14:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Geweldige voetballer, echt jammer dat ie niet goed benut werd de laatste jaren
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-12-2004, 16:28
Verwijderd
Liverpool wil maar al te graag Fernando Morientes overnemen van Real Madrid, melden de grote Engelse kranten vandaag. De Engelse club zou achter de schermen druk bezig om binnenkort een bod van ongeveer elf miljoen euro neer te leggen bij de Spaanse club.

In Madrid kan Morientes niet rekenen op een vaste plaats, aangezien de Koninklijke ook Michael Owen, Ronaldo en Raul in de gelederen heeft. Vorig seizoen werd de Spanjaard al verhuurd aan AS Monaco.

De manager van Liverpool, Rafael Benitez, ziet in Morientes de ideale vervanger van de langdurig geblesseerde spits Djibril Cissé.

www.voetbalzone.nl
Oud 16-12-2004, 21:57
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ze denken nu dat Morientes opeens een spits is die echt goed is, hij is wel aardig maar het word nu overdreven, ik zie hem niet bepaald goed spelen in Engeland
Oud 17-12-2004, 13:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 16-12-2004 @ 22:57 :
Ze denken nu dat Morientes opeens een spits is die echt goed is, hij is wel aardig maar het word nu overdreven, ik zie hem niet bepaald goed spelen in Engeland
onder welke steen leef jij? Kom op man, Morientes is echt wel een topspits. Ik weet niet of je hem bij Monaco hebt zien spelen maar hij was met Drogba toch de beste spits van Frankrijk
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-12-2004, 16:08
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-12-2004 @ 14:54 :
onder welke steen leef jij? Kom op man, Morientes is echt wel een topspits. Ik weet niet of je hem bij Monaco hebt zien spelen maar hij was met Drogba toch de beste spits van Frankrijk
Hij is wel aardig, maar zo super vind ik hem niet, in de Franse competitie hoorde hij het gewoon goed te doen, kom op zeg de Franse compititie is niet veel beter dan de Nederlandse, overigens speelde die wel goed in Europa maar dat was ook eenmalig, verder zie ik hem gewoon niet goed gaan spelen in Engeland bij een club als Liverpool
Oud 17-12-2004, 17:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 17-12-2004 @ 17:08 :
Hij is wel aardig, maar zo super vind ik hem niet, in de Franse competitie hoorde hij het gewoon goed te doen, kom op zeg de Franse compititie is niet veel beter dan de Nederlandse, overigens speelde die wel goed in Europa maar dat was ook eenmalig, verder zie ik hem gewoon niet goed gaan spelen in Engeland bij een club als Liverpool
De Franse competitie is absoluut wel sterker dan de Nederlandse hoor, en noem 1 reden waarom het eenmalig was dat hij zo goed presteerde in de CL?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-12-2004, 17:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 17-12-2004 @ 17:08 :
kom op zeg de Franse compititie is niet veel beter dan de Nederlandse
Onderschat die Franse competitie niet hoor.
Al zou het natuurlijk mooi zijn als Liverpool er een spits bij krijgt want breed in de spitsen zitten ze momenteel niet.

Oh ja, en dan nog dit (Bron: www.mvvmaastricht.nl ):

MVV akkoord met Brncic voor 1,5 jaar

[17/12/2004] MVV heeft gisteren een mondeling akkoord bereikt met Drazen Brncic voor een contract van anderhalf jaar. De Kroatische middenvelder, die ook de Belgische nationaliteit heeft, wordt zo snel mogelijk medisch gekeurd. Als die geen problemen oplevert, tekent hij volgende week een contract.

Brncic traint sinds maandag mee op Klein Geusselt en is meteen dominant aanwezig. De 33-jarige speler voetbalde vorig seizoen een half jaar in Maastricht, maar stelde in de zomer te hoge salariseisen. Nu hebben beide partijen, volgens Brncic, een compromis gevonden. ,,Het ziet er goed uit. Ik kon ook naar wat clubs in België, maar ik kies voor MVV. Alleen al voor het enthousiasme van de fans.''Trainer Andries Jonker wil Brncic er graag zo snel mogelijk bij hebben. MVV, dat teleurstellend presteert, mist in de selectie een regisseur die de lijnen uitzet. Brncic wierp zich vorig seizoen op als spelmaker, hoewel hij zichtbaar moest wennen aan het werkvoetbal in de eerste divisie. Jonker: ,,Hij maakt een goede indruk. Je ziet dat die jongen het niveau omhoog krikt.''Toch houdt de coach een slag om de arm. MVV heeft een nare smaak overgehouden aan de zaak-Kurt van de Paar. Ook daar was een mondeling akkoord, maar op de valreep ging het mis. Officieel wegens 'persoonlijke redenen'. Maar ingewijden vermoeden dat de blessuregevoelige Belg niet door de medische keuring is gekomen. Jonker wil er verder niets over zeggen, maar heeft wel leergeld betaald. ,,Het is pas definitief als de handtekening is gezet.''

MVV heeft nog geen besluit genomen over Leonardo dos Santos, de tweede proefspeler op Klein Geusselt. De Braziliaan blijft voorlopig meetrainen.


Yes, zou echt mooi zijn. Heb hem vorig jaar aan het werk gezien en hij kan het elftal echt versterken, ook omdat we op de "10" iemand nodig hebben.
Maar ja, ik houd me van de andere kant toch ff in. Dadelijk loopt het net zo af als met Van de Paar... het is trouwens een mondeling akkoord en nog vóór de medische keuring, dat wil bij MVV nog niet veel zeggen. Maar al met al, wel goed nieuws (gerucht )!

BTW: Dadelijk (eindelijk weer eens) op naar De Geusselt, voor de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen onze vriendjes van Emmen. Jongens, hoye he!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-12-2004, 23:46
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-12-2004 @ 18:19 :
De Franse competitie is absoluut wel sterker dan de Nederlandse hoor, en noem 1 reden waarom het eenmalig was dat hij zo goed presteerde in de CL?
Als je goed leest zie je dat ik ook toegeef dat ze sterker zijn maar niet bepaald veel. Kijk naar de resultaten van Auxerre de laatste jaren tegen Nederlandse clubs...

Omdat hij bij Real Madrid nou niet bepaald super speelde vaak in de CL daarom
Oud 18-12-2004, 20:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 18-12-2004 @ 00:46 :
Als je goed leest zie je dat ik ook toegeef dat ze sterker zijn maar niet bepaald veel. Kijk naar de resultaten van Auxerre de laatste jaren tegen Nederlandse clubs...

Omdat hij bij Real Madrid nou niet bepaald super speelde vaak in de CL daarom
Mja, maar het Franse voetbal doet het over het algemeen wel beter in Europa de laatste jaren. Monaco haalde vorig jaar de finale van de CL en Lyon is in een poule met Manchester United groepswinnaar geworden dit seizoen.

Tja in over Morientes in Real Madrid: wat wil je als je mensen als Figo, Raul, Owen en Ronaldo voor je hebt staan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-12-2004, 20:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV geeft Leonardo een nieuwe kans

[18/12/2004] MVV heeft gisteren een mondelinge deal gesloten met Leonardo dos Santos. Als de Braziliaanse middenvelder/aanvaller door de medische keuring komt, zal hij een contract voor anderhalf jaar tekenen. Leonardo (28) maakte eerder furore bij FC Groningen, maar kende daarna magere jaren bij Feyenoord, ADO Den Haag en De Graafschap. Dit seizoen speelde hij bij de amateurs.

Bron: www.mvvmaastricht.nl

Mooi, ook Leonardo lijkt naar MVV te komen. In de winterstop gaan we nog zoeken naar een extra spits. Phoe 5 nieuwe mensen, hoe gaan we die in vredesnaam betalen! Maar met deze 4 mensen (Mans, Van Bergen, Brncic en Leonardo) erbij hebben we voor een Gouden Gids Divisie ploeg echt een goede selectie. Voetballend moet het dus wel beter worden,. Maar al met al moeten we toch veel meer punten halen na de winter dan uit de eerste seizoenshelft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-12-2004, 06:54
Verwijderd
Ronaldinho heeft tegenover de BBC bevestigd dat hij in de toekomst een vertrek naar Chelsea zal overwegen. De Braziliaanse ster geeft aan dat hij een aanbieding van The Blues heeft gehad afgelopen zomer, vlak voordat hij een nieuw contract bij FC Barcelona tekende.

“Elke speler zou voor zo’n sensationeel team willen spelen. Wat Chelsea doet is verbazingwekkend, Ik respecteer ze zeker en misschien zie ik mijzelf op een dag in Londen", aldus de baltovenaar.

De 24-jarige Ronaldinho vervolgt: “Mijn broer (tevens zaakwaarnemer, red.) is heeft het vaak gehad met mij over Chelsea. Alvorens ik naar Spanje vertrok, heb ik de kans gekregen naar de club te vertrekken, maar hoewel ze veel geld boden was ik toen niet geïnteresseerd.”

De international geeft aan dat hij een vertrek bij Barça niet uitsluit: “Ik ben gelukkig bij Barcelona, maar kan een vertrek naar een ander land in de toekomst niet uitsluiten. Het lijkt me geweldig ooit in Engeland te voetballen, om te laten zien dat technische spelers daar toch ook kunnen slagen."

De transferwaarde van Ronaldinho zou momenteel 145 miljoen euro zijn.

www.voetbalzone.nl

------------------------------
Het wordt op den duur gewoon niet leuk meer met al die transfers van Chelsea.
Oud 20-12-2004, 06:56
Verwijderd
Transfer Hofs naar Feyenoord definitief

19/12/2004 22:12

Nicky Hofs speelt, in ieder geval vanaf komende zomer, definitief voor Feyenoord. De aanvaller van Vitesse werd medisch goedgekeurd.
De kans bestaat overigens nog steeds dat Hofs al komende winter naar Rotterdam-Zuid vertrekt. Feyenoord moet er dan wel in slagen om Thomas Buffel te verkopen. Hofs tekende bij Feyenoord een driejarig contract.

Los daarvan dringt Feyenoord-coach Ruud Gullit op meerdere tussentijdse vesterkingen. Onmiddellijk na het verloren duel bij ADO Den Haag liet Gullit weten de clubleiding daarop aan te zullen spreken.

www.vi.nl
Oud 20-12-2004, 10:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
idd Edwin de Graaf die ze vorig jaar al gecontracteerd hadden en nu nog bij RBC is gestalt komt waarschijnlijk in de winterstop al over
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-12-2004, 15:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Hersi naar Vitesse volgens Omroep Gelderland.
hmm opmerkelijk, maar ik vind het niet heel erg (ondanks zn verleden)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-12-2004, 15:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-12-2004 @ 16:01 :
Hersi naar Vitesse volgens Omroep Gelderland.
Ah bah en die hebben we gisteren nog toegezongen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2004, 17:13
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 16:04 :
Ah bah en die hebben we gisteren nog toegezongen
en in de Gelderlander staat vandaag doodleuk dat Hersi wel terug wilt naar nek en dat ze een streepje voor hebben
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-12-2004, 17:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-12-2004 @ 18:13 :
en in de Gelderlander staat vandaag doodleuk dat Hersi wel terug wilt naar nek en dat ze een streepje voor hebben
Natuurlijk wil hij terug naar NEC, maar hij heeft nooit zo meegeleefd met dat anti-vitesse gevoel, dus opzich zou ik het niet opvallend vinden. Hij scoorde wel 2 keer vorig jaar in dat homohuis
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.