Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
me (l) castlevania series op de gba |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom komen veel games hier niet uit. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en hoe is ie?? mijn ds met mario komt 31 dec of 2 jan binnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mini-games zijn best vet. En kheb ze nog lang nie allemaal ( 8 pas ). het vage tekenachtige extra'tje is ook best vermakelijk. En @ Mr. post hierboven, die asphalt ziet er best dik uit idd. Ben alleen geen race fanaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dubbele gevoelens Hij is erg mooi gemaakt, als we het over nintendo hebben die zogenaamd altijd super artestiek is, XX/XY schopt mario 64 op dat punt helemaal verot. Tot nu toe( 2uur gespeeld) is het niet echt een dating game, maar een minigame game met een dating achtig verhaal op de achtergrond, dus niet echt een prominent verhaal, en ook geen hoofdgame, puur mini games alla wario ware, maar dan een kleinbeetje meer verhaal, ook ietsje boeiender dan wario ware omdat je wat makkelijker verder kan als je een bepaalde game niet goed kunt, en de mini games boeien stukke meer. de game lijkt me erg kort duren, weet ik dus nog niet zeker maar zal me niet verbasen als ik er over een week mee klaar ben(uitgaande van 1 uur gamen per dag, dus denk eigelijk dat ik overmorgen al klaar ben ![]() maar effe naar de punten die XX/XY tot een hele goede game maken 1) de game play is erg goed, je ergert je eigelijk geen moment aan de besturing, en in tegenstelling tot mario 64 geeft deze game wel het gevoel af te zijn. Daarintegen is de game play dus wel beperkt tot het spelen van mini games(erg goede mini games) 2) benut de ds optimaal, je gebruikt bijde scermen niet helemaal maar genoeg om te weten dat deze game echt gemaakt is voor de ds Minpunten zijn dus de waarschijnlijk zeer korte duur van de game en het feit van een ontbrekend verhaal. Nou zijn dat voor mij geen echte minpunten, want ik heb liever een zeer goede maar zeer korte game, dan een game waar je maanden zoet mee bent, maar waar je niet compleet in word opgezogen(ben namelijk als student wel meer te doen dan alleen gamen, en heb ook meer hobby's, dus voor mij gaat intensiteit boven qwantiteit(schrijf het volgens mij fout, maja ![]() Het feit dat er eigelijk niet echt een verhaal in zit weet me ook niet te storen, dus eigelijk ben ik erg te spreken over deze game, ook een pluspunt was dat ik geen invoerrechte hoefde te betalen, dus ik uiteindelijk maar 30 euro betaalde voor deze game, en dat is ie echt wel waard ![]() Mijn dubbele gevoelens komen omdat de game met play momenten tussen de mini games(dus dat je je door de freaky sega wereld moet begeven tussen de mini games) nog een stuk beter was geworden(denk ik). Maar ja, er zijn maar weinig games die echt het ultieme halen uit een game, want bij wario ware, donky konga en zelfs mario sunshine bekroop me dat gevoel dat de game ondanks de hoge kwaliteit echt nog beter had kunnen worden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|