Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2004, 21:23
marrel
marrel is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-12-2004 @ 22:16 :
Auw, keelpijn. Gewoon niet normaal, net nu ik kerstvakantie heb... Mag ik dan nooit eens even gewoon lekker vrij???

*zucht* Nouja... Als het morgen over is ben ik tevreden, dan kan ik lekker de stad in. Volgende week kan ik 2 dagen werken (toch op zoek naar iets vasts), van het weekend kerst en als A beter wordt (iedereen is ziek geloof ik) kunnen we naar de film.
Bluh. Maar misschien...? In de supermarkt van de vader van M. solliciteren. Zou toch mooi zijn als ik daar gewoon kon werken! (Hoophoop...)
heel doosje potters opeten, en de hele dag (en nacht) met sjaal rondlopen Bij mij helpt het
Oud 21-12-2004, 21:30
Nona
Nona is offline
Citaat:
marrel schreef op 21-12-2004 @ 22:23 :
heel doosje potters opeten, en de hele dag (en nacht) met sjaal rondlopen Bij mij helpt het
Potters...?
Oud 21-12-2004, 21:31
Verwijderd
Godverdomme.
Had het me gewoon verteld.
Oud 21-12-2004, 21:31
Verwijderd
Je weet wel, die hele kleine dropdingetjes in zo'n plat doosje.
Oud 21-12-2004, 21:43
WolterB
WolterB is offline
Ik hoor nu ontspannen te zijn, maar door de kou en de krampen die ik 5 minuten voor t einde kreeg, is dat niet supergoed gelukt.
Naja, ik voel me fijn en mn hoofd is wat leeg geloof ik
Oud 21-12-2004, 21:58
*ABC*
*ABC* is offline
Het lukt niet echt met school en shit.

Ik zit volgens mij helemaal in het verkeerde profiel, natuurkunde en scheikunde zijn veel te moeilijk. Ik ga haast janken van de stress.

Dingen zijn gewoon heel frustrerend
Oud 21-12-2004, 22:13
zus
zus is offline
Net hele mooie ring van mijn vriend gehad. Van Esprit, een zilvere met witte steentjes. Hij is echt geweldig..<3 en lief van hem natuurlijk!

Vandaag was k*t. R en M deden schijnheilig, ze deden dom over mij. Daardoor was ik stiller en gingen ze daar weer opmerkingen over maken. En ze bleven maar zeuren: Wat ben je stil, saai hoor! Bah, ik weet echt niet meer hoe ze nu echt zijn. Zijn ze werkelijk zo schijnheilig?
Oud 21-12-2004, 23:10
Eend
Eend is offline
Ik snap t niet

Ik snapte alleen 1 sommetje niet van wiskunde en ik kreeg een gigantische paniek aanval. Ik moest mezelf constant rustig blijven houden dmv op de juiste manier ademhalen en zo. Heel vreemd.

majah, zal wel zijn, omdat ik een beetje aan het einde van mn latijn aan het raken ben. Elke stap die ik zet kost me zoveel moeite
Oud 21-12-2004, 23:35
Chaucus
Chaucus is offline
Gezellige avond...wel een lange dag...
Morgen beoordelingsgesprek ...hopen dat t n beetje goed gaat...ik heb niet echt een idee, maar soms rare visioenen erover....bah...nouja nog 2 dagen en dan heb ik vakantie ...lekker even tijd voor mezelf
Oud 22-12-2004, 06:58
Miracle
Miracle is offline
Waarom zijn mp3 spelers zo ingewikkeld.
Nog twee dagen flink er tegenaan en dan vakantie. *zucht* Als ik maar niks vergeet in te leveren/te doen.
Oud 22-12-2004, 08:15
Verwijderd
Hihi, mijn broer heeft om half 11 tentamen en ik ben bloednerveus..
Oud 22-12-2004, 09:00
Verwijderd
*streept misschien door, kruist nee aan* ik heb mezelf weer voor de gek gehouden.. niets tot en met zondag..
Oud 22-12-2004, 09:18
Verwijderd
Ik wil dit niet meer, kan dit niet meer..

Wil zo graag alles over een andere boeg gooien, maar kan er het lef niet voor vinden...
Oud 22-12-2004, 09:26
Marcade
Marcade is offline
*zingt*

It feels like paradise all right
I've got my G' and the summer breeze oh yeah
It feels so good to be alive
Don't wanna waste it
I've gotta taste it
I'm gonna have a boom boom good time

Oud 22-12-2004, 09:31
leucomelas
leucomelas is offline
heb vandaag ht eerste uur scheikunde.. dan een kw uur.. dan vallen er twee lessen uit, en daarna heb ik nog engels... 3 onnutiige uren op school, bah... laat me dan lekker thuisblijven ofsow... en straks gymen blegh en daarna nog werken
AAARGHHH!!! naja, morgen trouwens ook...
Oud 22-12-2004, 09:59
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
AAARGHHHG. ik heb mijn toets verpest..

wie komt mij troosten?
Oud 22-12-2004, 10:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 22-12-2004 @ 00:10 :
Ik snap t niet

Ik snapte alleen 1 sommetje niet van wiskunde en ik kreeg een gigantische paniek aanval. Ik moest mezelf constant rustig blijven houden dmv op de juiste manier ademhalen en zo. Heel vreemd.

majah, zal wel zijn, omdat ik een beetje aan het einde van mn latijn aan het raken ben. Elke stap die ik zet kost me zoveel moeite
en je hebt kiespijn en ik weet niet of de combinatie medicijnen wel zo goed bij elkaar is?
Oud 22-12-2004, 10:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-12-2004 @ 10:00 :
ik heb mezelf weer voor de gek gehouden..
Oud 22-12-2004, 10:12
Redhair
Redhair is offline
Nog 1 dag. de klokt tikt de minuten weg. Dan is het zijn sterfdag, mijn zwarte dag. een lichtpuntje in deze rotzooi, ik mag bijna alle vakken op school laten vallen. ze hebben het door dat ik het niet meer aankan. geen wiskunde, geen natuurkunde, geen scheikunde, allemaal niet meer. alleen nederlands, engels, frans, maatschappijleer, geschiedenis en biologie. 14 uur per week naar school. 3 per dag. eindelijk wat meer rust. 6 januarie moet ik naar die emdr therapie. ik vind het verschrikkelijk. ik ga het afbellen als ik me zo blijf voelen. ik kan het niet herbeleven, snapt ze dat niet? wil ze dat ik weer zo kapot ga als toen? ik wil verdomme snijden, maar dat kan ook weer niet vanwege die kut accupunctuur die ik misschien moet. ik heb geen zin in gezeik dan. oja, nog een lichtpuntje. mama heeft het atellier gehuurd, straks de sleutel, morgen naar de ikea, alle spullen halen en inrichten. mn ouders vinden het goed dat ik nu dat doe in plaats van naar school, ik hoef deze week niet meer, ik hoef pas als ik mijn aangepaste rooster krijg. zo, lang verhaal, maar ik heb nmu niemand om te praten.
Oud 22-12-2004, 14:18
el manuel
el manuel is offline
veeeeeeet.

wat een coole dag vandaag, alleen straks ga ik wel moe zijn, maar verder alles gaaf
Oud 22-12-2004, 15:18
WolterB
WolterB is offline
Zometeen kerstdiner in de flat

Ik heb er zó veel zin in
Oud 22-12-2004, 15:29
rare kwast
rare kwast is offline
aaahh ik wil zeggen wat er nou is maar ik kan het niet
dan maar gewoon kil doen tegen haar

ben ik toch weer gemeen en slecht

Laatst gewijzigd op 22-12-2004 om 15:52.
Oud 22-12-2004, 16:27
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-12-2004 @ 16:29 :
aaahh ik wil zeggen wat er nou is maar ik kan het niet
dan maar gewoon kil doen tegen haar

ben ik toch weer gemeen en slecht
Ik weet niet wat er precies is maar misschien een idee om een brief aan 'haar' te schrijven en het daar in te zetten? Je moet je niet slecht om zoiets voelen.

Knuf
Oud 22-12-2004, 16:28
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-12-2004 @ 10:59 :

wie komt mij troosten?
Hé zeg, wat leuk, ik gá morgen mijn toets verpesten
*troost ~~dolce~~*

OT: Ik ben zo erg toe aan vakantie!! Al die toesten, presentaties en practicumverslagen die je moet inleveren en geven, pff veel te druk voor mij. En dan echt het leukste van alles: ik ben bijna al mijn documenten (inclusief de documenten voor mijn presentatie) kwijtgeraakt gisteren omdat ik een virus op m'n pc kreeg. En het was zo veel werk, en dat kan ik nu gewoon weer allemaal overnieuw doen En ik kan me gewoon niet meer concentreren, gewoon omdat ik weet dat ik iemand echt voorgoed kwijt ben..
Oud 22-12-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 22-12-2004 @ 17:28 :
OT: Ik ben zo erg toe aan vakantie!! Al die toesten, presentaties en practicumverslagen die je moet inleveren en geven, pff veel te druk voor mij.
Hmm ja me too.

*knuff*
Oud 22-12-2004, 16:37
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-12-2004 @ 10:59 :

wie komt mij troosten?
wanneer kan ik komen troosten?

*zin in meeting heeft*
Oud 22-12-2004, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
*zucht* zal dit einde vriendschap worden.. ik kan er niet tegen dat ik er zoo veel tijd in steek maar bijna niets terug krijg
ze ruilt me volgens mij gewoon in..
ff snel, we hadden afgesproken elkaar te smsen als we niet konden slapen, nou heb nog nooit een smsje van haar gehad terwijl de andere vriendin iedere avond met haar ligt te smsen
ja nou dan weet ik het ook niet meer, het lijkt wel als of ik er voor haar niet mag zijn
Oud 22-12-2004, 17:42
Gothic
Gothic is offline
wow ik heb echt een superrelaxt rooster volgend semester ...

ma en di hoorcollege, wo 2 werkgroepen en do (op 3 coachgroepen na) en vr vrij...
Oud 22-12-2004, 17:49
Verwijderd
ga eens fietsen allemaal, zeg. ik doe het niet meer. ik weiger het nu nog om steeds maar op te draven als het anderen uitkomt. opgerot. wegwezen. mag het mij eens uitkomen. nou heb je je reden dus. ik doe er niet meer aan. sterf maar. sorry, ik ben heel pissig nu. misschien op niets, maar ik zit me hier te verkneukelen.
en ik ben zo slap als een vaatdoek, bah. ik heb weer teveel gegeten, voelt als eenb aksteen op mn maag. terwijl het volgens mij heus meevalt. maar goed. ik heb maar 1 woord voor je vandaag: opgerot.
Oud 22-12-2004, 19:07
Verwijderd
Ik ben moe. Ik voel me ziek. Ik ben misselijk. Ik heb geen zin meer. Het voelt of mijn hoofd uit elkaar knalt. En ik ben eerder van dansen weggegaan. Hoeveel slechter kan het nog? Veel slechter Charlotte, niet zeuren. Het gaat weer fout heb ik het idee. Gewoon, omdat ik vol zit. En moest ik daarnet ook nog door de zeikende regen fietsen naar dat klotedansen. Ik ben het zat. Ik ga maar emigreren geloof ik. Schijtweer, schijtnederland. Schijtalles. En morgen gvd nog 2 keer dat nummer zingen. En ik voel me beroerd. En dat nummer heeft te veel herinneringen. Ik kan het even gewoon niet meer.

Maar ik ben wel een Satanzusje geworden vandaag. En ik heb er 2 broers bij gekregen. Dat is in ieder geval iets.

It made me miss you oh so bad 'cause
dreams last so long.
Even after you're gone

Same old story, not much to say
Hearts are broken, everyday.
Oud 22-12-2004, 19:09
zus
zus is offline
Vandaag zijn twee vriendinnen naar mijn mentor gegaan, en ik weet zeker om mij, want ze zeiden niks tegen me, deden geheimzinnig en keken me telkens aan als ze weer even weggingen. Ook deden ze na dat gesprek heel aardig tegen mij, overdreven zeg maar..Maar goed..

Wel goede indruk op lerares gemaakt Iedereen ging na toneelstuk naar huis, zonder op te ruimen, terwijl dat wel moest. Van de 80 waren er nog 12, waaronder ik

Morgen neemt G. gebak mee omdat ze vrijdag jarig is, maar dan zijn we vrij. Ik zie er tegenop..
Oud 22-12-2004, 19:33
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
tik.
tik.tik.tik.

(mijn vingers op het glas)
Oud 22-12-2004, 19:40
Verwijderd
Ik moet veel te veel doen, en ik doe niks.
Oud 22-12-2004, 19:55
Nebel
Nebel is offline
ik word continu door irritante mensen uit mn klas ondervraagd of ik me weleens met mode bezich hou, waarom dan niet, want mn truitje is al 3 jaar uit de mode.. waarom ik er zo slecht uitzie, waarom ik niet vrolijk ben, waarom ik nooit uitga...

en ik ben ziek geweest waardoor ik een week niet heb kunnen sporten.. en daardoor ben ik een beetje aangekomen en is mn conditie achteruit gegaan.. nu ga ik op vakantie en moet ik dus veel eten en weer niet sporten.. sport ik dus twee weken niet .. kan ik weer opnieuw beginnen met opbouwen en zal ik vet varken worden
Oud 22-12-2004, 19:58
marrel
marrel is offline
dat kind kan me gewoon door alleen al haar mond open te trekken zo kwaad maken

en waarom doe ik niks terwijl er zo veel balangrijke dingen op me wachten en waarom vergeet ik alles en ik laat er nog andere mensen voor opdraaien ook... wat een kutwijf ben ik
Oud 22-12-2004, 20:22
robbie5
robbie5 is offline
Vandaag Po gejat van me uit postvakje van leraar waaraan ik meer dan 14 uur heb gewerkt, en gisteren tot 3.00 's nachts heb afgemaakt.

Kerel die 2x zo breed is - heb ik ruzie mee morgen vechten

Kutwijf wie het niks kan schelen dat me po gejat is

geen zekerheid van me relatie

kortom kut kerstdagen
Oud 22-12-2004, 20:31
Verwijderd
Collega's van me gaan over mij zeiken bij de baas. Ik zou 2x op pauze zijn geweest... Toch lastig, om het even bij mij na te vragen, want ik vrees dat ik blaasontsteking heb, en dan moet je vaker naar de wc, en die is bij de kantine.
Gaan ze meteen klagen bij de baas, die mij opt matje roept. Terwijl ze zelf met zn 2tjes minstens 6x pauze houden, lekker makkelijk, werken op de bovenverdieping als niemand je in de gaten houdt!

Ben echt zoooo boos! Achterbakse *peip*wijven!
Oud 22-12-2004, 20:45
Nona
Nona is offline
Zo, hele dag iedereen de oren van de kop gezeurd, nu is mijn keelpijn voor een groot gedeelte over. Ben nog niet helemaal de oude (en ik klink nog als een vastgeroest tuinhek), maar ik kan me nu iig weer een beetje vrolijk voelen.
Pap heeft van alles gedaan: koffie gezet, meer dan de helft van het werk voor het eten, naar de supermarkt... Normaal gesproken is hij er niet zo van gediend, maar hij was wel heel lief vandaag.

Als de telefoon het nou deed zou ik helemaal gelukkig zijn.
Oud 22-12-2004, 21:19
zus
zus is offline
R wil het misschien wel uitmaken als het zo doorgaat. R is alles voor me, als hij het uitmaakt dan is er ook geen nut meer om te leven, eerlijk. Ik bedoel, dan heb ik niemand meer. Ik leef eigenlijk nu voor R, als hij het uitmaakt, waarom zou ik dan nog leven? Het klinkt dramatisch, maar zo voel ik het wel..

Ik doe zo mijn best, maar ik doe het nog niet goed. Ik bel niet, ik wil wel bellen maar ik ben bang dat het van zijn vader niet mag. Ik kom niet spontaan langs, maar ja heb amper tijd.

Ik weet het niet meer, niks zit me meer mee..

Ik ben gewoon stom..

[edit] Oh, nu zegt hij dat het wel weer de goede richting op gaat[/edit]
Oud 22-12-2004, 21:19
bradio8
bradio8 is offline
i dunno. goed en slecht. waarom overheerst dat slechte dan? dat voelt kut net ging het nog goed en toen ping. waarom gebeurd dat nou toch de hele tijd? elke week in en uit. is ze nou aardig of niet? haat ze me nou? ik kan het gewoon niet weggooien. auw.
Oud 22-12-2004, 21:38
Verwijderd
Ik word zo gauw zenuwachtig.
Oud 22-12-2004, 22:18
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-12-2004 @ 10:26 :
*zingt*

Don't wanna waste it
I've gotta taste it

Ik wil jou wel eens horen zingen...
Oud 22-12-2004, 22:30
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 22-12-2004 @ 23:18 :
Ik wil jou wel eens horen zingen...
De mening delen wij niet

Ik heb bij marcade echt zo'n idee van een type die absoluut niet kan zingen, maar zelf denkt dat hij het wel kan *sorry jongen haha *
Oud 22-12-2004, 22:41
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-12-2004 @ 23:30 :
De mening delen wij niet

Ik heb bij marcade echt zo'n idee van een type die absoluut niet kan zingen, maar zelf denkt dat hij het wel kan *sorry jongen haha *
Ik denk dat hij best weet dat hij niet kan zingen (hoewel ik 't hem nooit heb zien doen) en het daarom ook niet gaat doen waar anderen bij zijn.
Oeh, ik ga met kerst vragen of hij wil gaan zingen.
Oud 22-12-2004, 22:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
Neem ff op, wil je? Stiekem met een recorder
Oud 22-12-2004, 22:52
Sinqi
Sinqi is offline
Neuj, bel 'm op en vraag zelf of hij voor je wilt zingen.
Oud 22-12-2004, 22:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik heb zijn nummer niet.
Oud 22-12-2004, 22:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-12-2004 @ 23:30 :
Hoezo kan ik niet zingen? T'is dat ik een klote microfoon heb, want anders ..

Don't wanna waste it
I've gotta taste it

Oud 22-12-2004, 23:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
HAHAHA dude! Dat klonk niet eens zo slecht haha maar het was wel lachwekkend hahaha
Oud 22-12-2004, 23:04
Sinqi
Sinqi is offline
OMG!! Ga je dat zaterdag ook doen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten