Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar zo gaat het tog niet op elke mbo school!? ik ga nog wel een kijkje nemen in rotterdam hoe het daar is en of ik daar wel aan genomen word en anders ga ik gewoon eerst ff me havo halen ![]() ![]() bedank voor de info he! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha ik vind dit wel grappig omdat ik deze opleiding doe en ik weet wie dit gezegd heeft. hehe. maargoed dat omdat die gene afgewezen is om dat ie voor theater ging is best logisch.. als je geen scw wilt.. ja.. dan kun je beter iets anders doen. omdat deze opleiding niet alleen theater is maar ook een gedeelte scw. en over die geen audities: wij doen projecten waarbij we dus moeten toneel spelen.. zouden ze dan iederee mongool aan kunnen nemen? nee.. want niet iedereen heeft talent.. dus auditie doen vind ik terecht. en dat van die tijd.. kan ieder mens gebeuren.en dat die leraar DAT precies gezegd heeft dat geloof ik niet.. ik weet dat ie eerlijk is maar dit zou hij nooit zeggen. maargoed.. zo heb ik me weer even verdedigd. want ik vind het een hele leuke opleiding.. en het is niet bagger.. de school is wel bagger ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar met een hbo opleiding kan je inderdaad veel meer kanten op in het werkveld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een hele goede school, en de leraar heeft nooit, en dan ook nooit gezegt dat dat meisje er was ter opvulling. *** Dat akkefietje met de brieven was een fout van de school, niet van de leraar. Derhalve was de leraar binnen een half uur op school, toen bekend werd dat er een fout was gemaakt. *** [edit] We houden het hier wel netjes, schelden is nergens voor nodig. PV Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 00:01. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO- orientatie HELP!! lara 19 | 6 | 17-03-2006 10:32 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe rek ik tijd?!? summer1986 | 9 | 30-11-2002 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
Frank sanders MusicalAkademie.....................WIE? HelpMePlease | 22 | 23-09-2002 16:03 | |
Algemene schoolzaken |
Kan je...? dropske | 3 | 03-05-2002 16:40 |