|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
, als jij neukt alsof je leven er van af hangt, zal het ook bij mij geen fluit uithalen... doe je het rustig, langzaam komt het nog al eens goed meestal maak ik zelf wel een bepaalde beweging of pas ik me aan hem aan om te kunnen komen.. hoeft hij dus maar weinig voor te doen, komt nog eens bij dat ik denk dat het voor iedereen anders gaat/moet..kusje
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
verschilt gewoon per persoon |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan wel klaarkomen door penetratie, al kan ik beter zeggen dat het wel eens gebeurd is, zo vaak komt het niet voor... Wel heb ik vaak door penetratie een soort gevoel van tegen klaarkomen aanzitten, das dan wel weer erg aangenaam. Het echte klaarkomen lukt dan niet door alleen penetratie. Meestal laat ik mezelf klaarkomen, al weet ik eigenlijk niet waarom. Ik vind dat fijner, of dan kom ik makkelijker. Mijn vriend doet het ook wel eens, en eigenlijk kom ik dan lekkerder... |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Eerste keer gevingerd/gebeft Rommeltje | 72 | 27-10-2013 22:18 | |
| Seksualiteit |
Vriendin komt niet klaar bij seks! maximekeee | 17 | 18-03-2013 15:08 | |
| Seksualiteit |
Verstandig om als stel mee te doen aan een kwartet? Misschien iemand ervaring hierin? forumgebruiker | 102 | 14-07-2008 16:36 | |
| Seksualiteit |
plas gevoel tijdens sex en te hard mdavario | 2 | 21-03-2006 22:04 | |
| Seksualiteit |
waarom worden mannen zo moe? Magdalena | 47 | 20-07-2003 00:56 | |
| Seksualiteit |
voor de dames. hoe vaak komen jullie gemiddeld klaar GRRR | 23 | 18-03-2002 14:22 | |