Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2004, 09:57
Verwijderd
Vertel het eens aan Muutje, hoe zijn de vooruitzichten voor de feestdagen.
Hier is het iig vanavond en dan 2 volle dagen, een samenloop van alle fantastisch lekkere en goeie wijnen uit de kelder. En laten we de port niet vergeten en voor mij de tussendoorse wodka niet.
Derde kerstdag is er iets in Vrieskist te doen, dus dat zal wel neerkomen op wat blowen want ik moet rijden en heb tot nog toe geen slaapplek.
Met Oud op Nieuw komt iedereen naar mij toe om zich uit te leven en zodat ik niet hoef te rijden of te vervoeren + ik heb slaapplek genoeg. De asociale hoeveelheid alcohol is al aangelegd, ik heb nog 2 koekjes en zowat iedereen die komt heeft altijd allerlei soorten wiet in overvloed.

Maar goeie wijn is toch altijd wel gaaf.

*blaat* ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2004, 10:04
qghp
qghp is offline
gewoon veel bier

Godverdomme ik heb me met mn stomme kop laten inroosteren voor mn werk deze maandag moet om 6 uur sochtends begonnen haha hoe kut is dat
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:09
Footprint
Footprint is offline
bier will do @ kerstdagen
bier + blowen + cake met de jaarwisseling
Oud 24-12-2004, 10:14
little nemo
little nemo is offline
helemaal niets met kerst, ik ga vooral werken. nouja, 2e kerstdag ga ik savonds wel uit denk ik...

en met oud en nieuw...tja, geen idee...zal wel veel alcohol worden
Oud 24-12-2004, 11:01
coopergirl
coopergirl is offline
Ik mag gelukkig beide kerstdagen werken! Zodra ik vrij ben wordt ik min of meer vrijwillig verplicht geacht allerlei all-joy-and-happiness familiebezoekjes af te leggen waarbij het glazuur van je tanden d'r af knapt... Ja, een flinke borrel heb ik at least nodig.. Au fond heb ik sowieso een tomeloze arversie tegen de commerciele feestdagen, laat bij ons vandaag nu al 'eerste kerstdag' zijn begonnen omdat we anders niet alle fam bij langs kunnen... Ohw, wat heb ik het met mijzelf te doen! Je zou van narigheid aan de pep gaan
Oud 24-12-2004, 11:06
Verwijderd
Eigenlijk alleen op nieuwjaar actief blowen + drinken.

Tijdens kerst is het bij allemaal ooms en tantes op bezoek, dus ik hou me dan wijselijk in.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:27
Verwijderd
met kerst wat blowen en misschien brengt kerst nog iets leuks als in xtc ofzo. Met de jaarwisseling denk ik keta
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:41
zeehond23
zeehond23 is offline
ik doe niet aan kerst

oud en nieuw is een heidens feest, dus daar doek wel aan mee, alleen weet ik nog niet wat
Oud 24-12-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-12-2004 @ 12:41 :
ik doe niet aan kerst

oud en nieuw is een heidens feest, dus daar doek wel aan mee, alleen weet ik nog niet wat
Het heidense oud op nieuw is anders al 2 maanden voorbij

Maar ik had het over feestdagen, hoe jullie die invullen das weer iets anders, voor mij is het yule, maar ik doe wel mee aan de kerst, ik heb ook geen problemen met die dagen, ik hou ervan cadeautjes te geven en te krijgen en het lekkere eten is ook welkom.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 12:54
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-12-2004 @ 13:42 :
Het heidense oud op nieuw is anders al 2 maanden voorbij
ik doel zeg maar op de osterse traditie op op de langste nacht van het jaar de kwade geesten te verdrijven met veel lawaai
Oud 24-12-2004, 13:00
Verwijderd
En het chinese nieuwjaar valt weer 1-2? maanden later
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 13:35
zeehond23
zeehond23 is offline
het gaat nogsteeds om de langste nacht
Oud 24-12-2004, 13:39
Verwijderd
Wijn is fijn
Wijn en wiet waarschijnlijk gewoon normaal.

De langste nacht is yule en dat is nu, het lichtfeest, onze kerst.

Om me ook maar even te moeien.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 14:20
Type
Type is offline
Voor mij is Kerst 'gezellig samenzijn'. (hoe hypocriet het ook is)
Rijkelijk eten, en dat is alles...
Mja, ik zal misschien een pilsje pakken bij het eten, maar daar blijft het bij.

Dan heb ik de 29e een feest, waar ik dus wel redelijk offworld ga raken, in de trein al als het even kan. (alcohol, a party-time necessity )
En dan eenmaal binnen bij de DNBA zal er nog wel wat groens naar achteraan gaan stronken dnb-feesten zijn vet namelijk.

En tja, met nieuwjaar zie ik wel, van iemand meesmoken of op de lan meesmoken waarschijnlijk...
Ik zie wel.

En dan alweer meeting
Oud 24-12-2004, 15:43
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
kerst.. niet veel misschien 2e kerstdag wat lsd als ik naar een feest ga.
en anders alleen wiet.

oud en nieuw van alles
Oud 24-12-2004, 16:17
Wammus
Wammus is offline
Morgen alleen alcohol. Ik ben bij m'n ma dus ik hou me maar in . En 2e kerstdag weet ik nog niet. Zien we dan wel weer. Met oud en nieuw geef ik een feestje en dus veel zuipen en om 12 uur de straat op en vuurwerk afsteken met een joint . En daarna de meeting met ongetwijfeld wiet en een drankje hier en daar .
Oud 24-12-2004, 17:50
Dith
Dith is offline
Vandaag t/m maandag blijft het bij alcohol aangezien ik al die dagen met een boel familie zit opgescheept, op zich vind ik het niet heel erg omdat ik me waarschijnlijk toch wel redelijk vermaak.
Tijdens oud&nieuw waarschijnlijk wel veel drinken en blowen maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Oud 24-12-2004, 18:44
Verwijderd
bier, wijn, wiet

maar niet per se in die volgorde
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 19:50
paco
paco is offline
Veel dure wijn
Port
Wiskey
Veel blowen
CHIL!! de feestdagen

en met oud en nieuwe... space olie bollen... SUPER lekker
Super leip
Oud 24-12-2004, 21:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Met Oud op Nieuw komt iedereen naar mij toe om zich uit te leven en zodat ik niet hoef te rijden of te vervoeren + ik heb slaapplek genoeg. De asociale hoeveelheid alcohol is al aangelegd, ik heb nog 2 koekjes en zowat iedereen die komt heeft altijd allerlei soorten wiet in overvloed.
Zo vier ik oud en nieuw ook ongeveer. Iedereen mag komen, neem drank mee en eige vuurwerk, ik zorg voor eten en oliebollen, is wel een goede manier want zo kan ik zowel entreem veel alcohol drinken met vrienden, als met mijn familie nieuw jaar vieren
kerst is gay, maar mijn opa is 1e kerstdag jarig dus vier ik dat inplaats kerst, en mijn opa heeft een zeer goede biersmaak dus wordt waarschijnlijk westmalle tripple
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 21:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
niet meer of minder dan anders....
Oud 24-12-2004, 21:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-12-2004 @ 14:35 :
het gaat nogsteeds om de langste nacht
die is hier al geweest
Oud 25-12-2004, 04:35
Verwijderd
pils + rookwaar.

En een hasjmelkje @ nieuwjaar, eventueel.

Laatst gewijzigd op 25-12-2004 om 04:37.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 11:22
Verwijderd
Ik plan neit zo ver vooruit. Maar ik denk voornamelijk na ut eten op kerstavond lekke GTAA 2 player mode spelen met me broer. Flink rampagen en smoken.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 17:12
Verwijderd
Zometeen naar finding neverland
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2004, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 25-12-2004 @ 18:12 :
Zometeen naar finding neverland
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 00:37
JCG
JCG is offline
Vooral drank. Het begon al goed de eerste kerstdag. De hele avond bij me oom gezeten met een heerlijk whiskey en een lekker sigaar. Wat kan het leven toch mooi zijn.

Nog prettige festdagen allemaal
Oud 26-12-2004, 07:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
dus wordt waarschijnlijk westmalle tripple
is toch hetog jan geworden
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 21:26
Verwijderd
es kijken. kerst. gisteren was ik stomdronken. Vandaag nuchter.
Ik ga nog de stad in zometeen.

oud en nieuw komen er veel mensen hier. als het er net zoveel als vorig jaar worden kom ik uit op 50 tot 60 mensen. we hebben de hele week een lan party hier (woensdag t/m woensdag) en gaan veel blowen en bier drinken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 01:15
Verwijderd
vrijdag en zaterdag op kosten van mn ouders aardig veel hertog gedronken aan tafel en daarna in de kroeg door wezen zuipen en blowen vandaag pizza gebeld met een biertje er bij en daarna bij een maat wezen smoken en wat biertjes drinken. niet veel anders dan normaal dus behalve dat m,n ouders opeens veel bier dokte ghehe
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 22:10
Sartre
Sartre is offline
Met oud en nieuw veel alcohol (vooral bier) en ikm trakteer mezelf weer eens op een pakje sossa. Voor deze keer kan het wel weer eens.
Oud 30-12-2004, 23:10
Type
Type is offline
Op kosten van mijn pa morgen 1,5 liter Martini Asti
Oud 31-12-2004, 08:10
Verwijderd
Vanavond:
champie thuis
vuurwerk
champie bij buren
En eventueel: met buurjongen drankkast ouders leeghalen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 10:39
Verwijderd
vanavond:
xtc
en keta
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 10:54
Verwijderd
champagne en bier vanavond
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 16:14
MikeyMo
MikeyMo is offline
afgelopennacht eenofander gala, redelijk wat wiet + bier + sterker drank + sigaren. Tweede deel van de vakantie zijn wat meer mensen thuis, lekker bij iemand crashen en helemaal wasted worden. maybe wat nieuws uitproberen ofzo.
Oud 01-01-2005, 16:36
Verwijderd
die spacecake gisteren was een wat minder slim idee
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 16:39
Verwijderd
Ja, godver.

Mag ik voor de verandering legaal de drankkast van den ouders plunderen, aangezien je volgens de goede Russische traditie niet nuchter het nieuwe jaar in kan.. Heb ik een tongpiercing en mag ik 6 weken niet drinken.

Troost me.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 01-01-2005 @ 17:39 :
Ja, godver.

Mag ik voor de verandering legaal de drankkast van den ouders plunderen, aangezien je volgens de goede Russische traditie niet nuchter het nieuwe jaar in kan.. Heb ik een tongpiercing en mag ik 6 weken niet drinken.

Troost me.
omfg heb je serieus niet gezopen vanwege je piercing? dat is zo'n bullshit gewoon. toen ik de mijne heb laten zetten heb ik geloof ik de zelfde dag nog alles gedaan, behalve behalve beffen geloof ik, wat ze me verboden hadden en hij is prima geheeld hoor dus je had gewoon kunnen zuipen.

wacht, hiermee troost ik je natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-01-2005 @ 18:28 :
omfg heb je serieus niet gezopen vanwege je piercing? dat is zo'n bullshit gewoon. toen ik de mijne heb laten zetten heb ik geloof ik de zelfde dag nog alles gedaan, behalve behalve beffen geloof ik, wat ze me verboden hadden en hij is prima geheeld hoor dus je had gewoon kunnen zuipen.

wacht, hiermee troost ik je natuurlijk niet
Mja, sm0ken de gexte (a)

En hmja, dat wijf van de shop heeft echt horrorverhalen zitten vertellen. Uit de categorie "Ik ben hier de uberpiercer en je hoeft niet naar me te luisteren maarrrrr dan valt je tong er wel af " ..bij wijze van. Dus ja, ik nam dat wel serieus

En neen, je troost me niet. Maar je kan het goed maken door me antwoord te geven op de volgende vraag, en dat kun je, aangezien je ook een tongpiercing hebt. Dat je tong opzwelt tot gigantische proporties is normaal, heb ik begrepen. Maar mijn staafje is te kort of mijn tong te dik, want nou zakt het bovenste balletje d'r steeds verder in. Komt dat nog goed of moet ik me voorbereiden op het wegrotten van m'n tong enzo?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:12
Verwijderd
t komt als t goed is gewoon in orde maar ga voor de zekerheid ff bij de piercer langs die kan je misschien een langer staafje geven. mijhn tong werd 2 cm dik en dat paste nog maar net.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:40
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
nou kheb missch wel wat teveel gebruikt.
ben een btje gaar
Oud 08-01-2005, 17:22
A*
A* is offline
Mijn vriendje en ik wouden voor oud en nieuw paddo's doen, maar nadat we met een goede vriend hadden gepraat die wat meer over drugs weet dan ons hadden we maar spontaan besloten het op diezelfde avond dus te doen.

Wij om 1 uur 's nachts nog een keer aan de paddo's en ik ben dan wel niet gaan hallicuneren maar ik heb me kostelijk vermaakt.
Toch wel tot half 8 's ochtends me vermaakt, godzijdank hadden we nog ephedra anders trok ik die avond oud en nieuw vieren niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten