Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik had het over feestdagen, hoe jullie die invullen das weer iets anders, voor mij is het yule, maar ik doe wel mee aan de kerst, ik heb ook geen problemen met die dagen, ik hou ervan cadeautjes te geven en te krijgen en het lekkere eten is ook welkom. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
es kijken. kerst. gisteren was ik stomdronken. Vandaag nuchter.
Ik ga nog de stad in zometeen. oud en nieuw komen er veel mensen hier. als het er net zoveel als vorig jaar worden kom ik uit op 50 tot 60 mensen. we hebben de hele week een lan party hier (woensdag t/m woensdag) en gaan veel blowen en bier drinken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vrijdag en zaterdag op kosten van mn ouders aardig veel hertog gedronken aan tafel en daarna in de kroeg door wezen zuipen en blowen
![]() |
![]() |
|
afgelopennacht eenofander gala, redelijk wat wiet + bier + sterker drank + sigaren. Tweede deel van de vakantie zijn wat meer mensen thuis, lekker bij iemand crashen en helemaal wasted worden. maybe wat nieuws uitproberen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wacht, hiermee troost ik je natuurlijk niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hmja, dat wijf van de shop heeft echt horrorverhalen zitten vertellen. Uit de categorie "Ik ben hier de uberpiercer en je hoeft niet naar me te luisteren maarrrrr dan valt je tong er wel af ![]() ![]() En neen, je troost me niet. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn vriendje en ik wouden voor oud en nieuw paddo's doen, maar nadat we met een goede vriend hadden gepraat die wat meer over drugs weet dan ons hadden we maar spontaan besloten het op diezelfde avond dus te doen.
Wij om 1 uur 's nachts nog een keer aan de paddo's en ik ben dan wel niet gaan hallicuneren maar ik heb me kostelijk vermaakt. ![]() Toch wel tot half 8 's ochtends me vermaakt, godzijdank hadden we nog ephedra anders trok ik die avond oud en nieuw vieren niet meer. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|