Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2004, 23:37
Verwijderd
Misschien wil ik helemaal niet weten hoe de planten in je tuin groeien, wat voor winterdepressie je moeder heeft, wat voor onzin je vriendinnen uitkramen en hoe je jezelf blijft ophemelen met je grote fantasie.
Advertentie
Oud 22-12-2004, 23:44
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-12-2004 @ 00:39 :
Alleen als je meezingt natuurlijk. Maar niet zoveel chatten in dit topic.
Inderdaad, daar is msn voor. *hint* *hint*
Oud 23-12-2004, 00:29
Verwijderd
ik wil dat de pijn ophoud
ik wil meer weten over wat mijn huiarts tegen mijn moeder heeft gezegd over een pleeggezig en dat mn moeder dat niet achterhoud
en ik wil nu mijn witte trui niet onder t bloed hebben
ranzige shit

Sisters of Mercy - Cry Little Sister (Theme From The Lost Boys).mp3

nouja ik heb een fotoboek
Oud 23-12-2004, 02:33
WolterB
WolterB is offline
Ik heb een geweldige avond gehad
Oud 23-12-2004, 03:16
Verwijderd
Ben wakker omdat ik niet kon slapen. Heb al in meer dan 2 jaar niets meer met iemand van de andere sekse gehad en lag nogal te piekeren daarover
Oud 23-12-2004, 07:11
cyntha
cyntha is offline
Wat een ontzettende bagger nacht. Zo slecht geslapen.. Mja, straks naar de fysio mischien dat die iets kan doen.
Oud 23-12-2004, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 23-12-2004 @ 01:29 :
ik wil dat de pijn ophoud
ik wil meer weten over wat mijn huiarts tegen mijn moeder heeft gezegd over een pleeggezig en dat mn moeder dat niet achterhoud
en ik wil nu mijn witte trui niet onder t bloed hebben
ranzige shit

Sisters of Mercy - Cry Little Sister (Theme From The Lost Boys).mp3

nouja ik heb een fotoboek
Leuk dat je een fotoboek hebt!
*reactie schrijft*
Oud 23-12-2004, 07:57
Verwijderd
kotsen, ziekig, maar moet nog wel presentatie doen vandaag
Oud 23-12-2004, 09:05
WolterB
WolterB is offline
5½ uur geslapen, maar ik voel me top geloof ik

de klap komt ws nog...
Oud 23-12-2004, 10:00
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
zus schreef op 22-12-2004 @ 22:19 :
R wil het misschien wel uitmaken als het zo doorgaat. R is alles voor me, als hij het uitmaakt dan is er ook geen nut meer om te leven, eerlijk. Ik bedoel, dan heb ik niemand meer. Ik leef eigenlijk nu voor R, als hij het uitmaakt, waarom zou ik dan nog leven? Het klinkt dramatisch, maar zo voel ik het wel..

Ik doe zo mijn best, maar ik doe het nog niet goed. Ik bel niet, ik wil wel bellen maar ik ben bang dat het van zijn vader niet mag. Ik kom niet spontaan langs, maar ja heb amper tijd.

Ik weet het niet meer, niks zit me meer mee..

Ik ben gewoon stom..

[edit] Oh, nu zegt hij dat het wel weer de goede richting op gaat[/edit]
Als je merkt dat je alleen voor hem leeft zoek dan ook andere mensen. Een meisje dat ooit vriendin was dacht ook zo, terwijl wij vriendinnen waren. Haar vriendje maakte het uit en zij werd depresief. Nee, fijn voor je vriendinnen. Je leeft niet alleen voor hem, en als je dat denkt zoek dan ook andere mensen zodat je anders denkt.

Het is vandaag zo ver, ik ben hartstikke druk en kwaad. Mijn God, 2 jaar. Het lijkt zo lang en zo kort.

I didn't get around to kiss you, goodbey on the hand.
I wish that I can see you again, I know that I can't.
I hope you can hear me, I remember it clearly,
The day you slipped away, was the day I found it won't be the same.
Oud 23-12-2004, 12:26
el manuel
el manuel is offline
het gaat behoorlijk klote
Oud 23-12-2004, 13:51
*Ster*
*Ster* is offline
*BOOS*
Waarom doet ze zo tegen me? Mijn moeder 'zoekt' gewoon ruzie!
Ik had gisteren gezegt dat ik geen trek had in sperziebonen en dat ik ze de volgende dag (vandaag dus) wel zou opeten. Nu wil ik om 14.30 uur een boterham voor mezelf maken, maar wat krijg ik te horen: EET je die sperziebonen nu ineens niet meer?? NOU, dan kan ik ze wel WEGGOOIEN!! Je houd je ook NOOIT aan je afspraken... !! (en dit gaat zo maar door) Ik ben eerst verbaasd, wie heeft gezegt dat ik die sperziebonen niet eet? Ik leg de link niet tussen die boterham in de middag (lunch, ja.. daar heeft mijn moeder nog nooit van gehoord) en het klaarmaken van die sperziebonen met rijst. Ik word op een gegeven moment zó geïrriteerd dat ik niet meer rustig kan antwoorden (volgens mij neem je de houding van een ander over als je in gesprek bent, als iemand je kwetst is de kans groot dat jij die persoon terug gaat kwetsen... ), ik zeg: Wat maakt jou het uit of ik die sperziebonen op ga eten of niet...? Dat is toch niet JOUW probleem! En later krijg ik natuurlijk te horen dat ik de hele dag op bed lig etc. Oh... ik snap het al... het gaat eigenlijk héél ergens anders over. Ja, ik lig de hele dag op bed. Ik heb gedoucht, ben aangekleed, maar voel me mega-kut! En ja, ik doe niks overdag, ... en wat doet mijn moeder vervolgens... zeggen dat ze op bed gaat liggen, dat ze moe is!! Neej, lekker duidelijk allemaal hoor... Pfff... wat een #@%$&*@%^&^@ -SITUATIE

Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 13:53.
Oud 23-12-2004, 14:00
leucomelas
leucomelas is offline
kan ie dan niet gewoon meteen zeggen wat ie denk? nee er is niks! nee, geen probleem! *zucht* jeej, heb ik hem ook al niet 60 keer uitgelegd ofsow... wanneer leert ie het nou?
Oud 23-12-2004, 15:50
zus
zus is offline
Heerlijk, vakantie! Was ik erg aan toe zeg..

Vandaag vreemde dag, eerst gewoon les, daarna gingen we met de hele klas en de 2 mentoren in de stad ergens wat drinken. Was hele dag misselijk dus alleen een kopje thee genomen. Daarna zouden we les hebben alleen die vent liet alleen de echo zien van zijn vrouw die zwanger is. Daarna gingen we met een les verstoppertje doen.. En daarna moesten we appel raspen en toen mochten we gaan..Oke..

M. was er niet, had keelontsteking en was wel lekker. Niet opletten met wat ik zeg enzo. En mijn mentor is niet naar me toegekomen, maar goed..Was ook duizelig, heel erg. G gelijk: moet je maar eten..
Oud 23-12-2004, 15:53
PristineAngel
PristineAngel is offline
leuke sig trouwens zus
Oud 23-12-2004, 15:55
zus
zus is offline
Citaat:
PristineAngel schreef op 23-12-2004 @ 16:53 :
leuke sig trouwens zus
dank je
Oud 23-12-2004, 15:57
waves
waves is offline
waarom voel ik me zo kut? er is geen enkele reden voor... het gaat goed op school en thuis, ik heb een lief vriendje waar ik veel van hou en geweldige vrienden, ik heb net een appeltaart gemaakt die nu in de oven staat en heerlijk ruikt, morgen moet ik nog naar school maar 's middags heb ik vakantie.
Ja ik ben ongesteld, maar daar heb ik anders nooit last van (en dan bedoel ik ook echt nooit)...

ik heb gewoon zin om eens heerlijk te keer te gaan tegen iemand, onredelijk te zijn maar dat kan niet omdat ik dan mensen kwets terwijl ik van mezelf weet dat dat niet hoeft. T liefst zou ik nu bij mijn vriendje zijn en hard gaan zitten huilen..
Oud 23-12-2004, 16:25
Gothic
Gothic is offline
Ik heb een 9 voor m'n laatste tentamen, 50% telde hij

Blij .

M'n schoonmoeder stelde voor dat ik kerstavond ozu komen, zodat ik ook kon mee ontbijten, omdat ze 2e kerstdag op vakantie gaan (zonder mij )... maar ja, m'n vriend was lekker sjago toen, dus ziet er naar uit dat ik hem pas weer zie als hij terug is, in het nieuwe jaar en dat we met kerst niet bij elkaar zijn ... Mannen
Oud 23-12-2004, 16:29
away
away is offline
Ik voel me raar en ik doe raar. Kkom net bij m'n psych vandaan en zij dacht dat ik stoned was, maar dat ben ik niet en ik heb ook geen druppel alcohol op.
Het voelt alleen wel zo. Ik kan niet helder denken en ik kan mezelf echt niet onder controle houden.
Aan de ene kant is dit gevoel wel 'leuk' enzo; ik ben enorm giechelig en alle kutdingen doen er weinig toe. Ik ben alleen bang dat ik domme dingen ga doen en die doe ik nu ook al....

Tralalalalalala, whieeee, auw.
Oud 23-12-2004, 17:20
Verwijderd
En iedereen vind zichzelf maar zielig. En iedereen heeft het zo zwaar. En ik ben het helemaal zat om iedereens rotzooi aan te horen. Alsof ik het allemaal maar makkelijk vind. Alsof het godverdomme niet vreselijk moeilijk is allemaal. Al die klotegevoelens die maar door elkaar heen lopen. Ik weet het niet meer, echt niet. Wat ik voel, voor wie, waarom, wanneer, hoe. Ik denk af en toe wel eens dat ik helemaal stapelgek ben. Ik snap mezelf niet meer. Ik kan het zo gezellig hebben met iedereen, maar er is er dan eentje die niet in het plaatje past. En dan gaat het verkeerd. En nu zit ik straks 2 weken thuis, wat heel erg prettig is. Maar wat moet ik met al die tijd? Ik heb verdorie niets te doen. Ik weet het niet meer. Het loopt weer es allemaal goed door elkaar heen. Ik word wanhopig
schietmeaf

I never forgot it, confusing as it was
No fun with no guilt feelings

We all had our reasons to be there
We all had a thing or two to learn
Oud 23-12-2004, 17:40
Verwijderd
8 voor presentatie. kan nu alleen niet meer
Oud 23-12-2004, 17:52
Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet niet zo goed hoe ik me voel nu, 't wisselt elkaar allemaal zo snel af, maar op dit moment gaat het iig wel lekker. Heb eigenlijk best zin in het jaarslot morgen (lekker sieraden & tatoeages maken en oliebollen eten) en in de rest van de vakantie ook wel. Ik heb veel afgesproken met vriendinnen en ga gewoon een hoop leuke dingen doen! Kerst is misschien wat minder, maar ach dat overleef ik wel.. En ik ben iig ook erg verliefd! Vandaag toch wel goede dag gehad! Leuke dag op school, lekker los en niemand had er meer zin in 't Is eventjes gewoon helemaal geweldig allemaal!

*Maybe she isn't near me,
But in my heart, she will always have,
her place..*

Mja, ben ineens heel positief!
Oud 23-12-2004, 18:34
Nona
Nona is offline
Ik heb hem gehaald!!!!!
(Tentamen).
Oud 23-12-2004, 19:24
Nijn*
Nijn* is offline
*Geeft Kruimel een dikke knuffel* Goed zo meissie!
Oud 23-12-2004, 19:29
snoopy
snoopy is offline
VA-KAN-TIE!!!!!!
Nu moet m'n vriendje nog komen en dan ben ik happy
Oud 23-12-2004, 19:36
Ruudje
Ruudje is offline
Onze printer was tamelijk defect... mag ook wel na 8 jaar
Ne krijgen we een nieuwe, reeds besteld... een Canon IP5000
En we hebben ineens een digicam... maar hopen dat ik die mee kan nemen op de meeting
Oud 23-12-2004, 19:37
WolterB
WolterB is offline
Gaarheid de hele dag, wat ook wel te verwachten was

Vanavond boodschappen gedaan en gekookt.
Zometeen neit al te laat mn bed in denk ik en hopen dat ik morgen helder genoeg ben voor college... Als ik door mn wekker slaap heb ik pech gehad...
Oud 23-12-2004, 19:45
metallica
metallica is offline
Ik word gek van mezelf .....
Oud 23-12-2004, 20:17
marrel
marrel is offline
op feestdagen vragen ze of kerst niet hypocriet is... nou ik zal je vertellen wat hypocriet is de hele dag elkaars hersens hier thuis inslaan en dan zeker morgen gezellig cadeautjes uitpakken met z'n allen

pff k dacht eindleijk dat het wat beter ging thuis
Oud 23-12-2004, 21:35
OceanEye
OceanEye is offline
Kruimel gefeliciteerd

Wat een gezeik hier in huis zeg.
Oud 23-12-2004, 21:44
Verwijderd
Ik voel me een bitch.. en terecht.. ik ben het ook. Maarja, ergens geef ik mezelf wel gelijk
Oud 23-12-2004, 21:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
metallica schreef op 23-12-2004 @ 20:45 :
Ik word gek van mezelf .....
ik was al gek maar geloof dat het alleen maar erger wordt
Oud 23-12-2004, 22:01
zus
zus is offline
Ik ben het leven zat..

Helemaal zat, met mezelf gaat het niet goed, thuis ook niet en met mijn vriend ook niet. Vandaag 16 maand verkering, nou yeah, doe ik mijn best, is hij er weer niet bij..
Oud 23-12-2004, 22:02
OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
zus schreef op 23-12-2004 @ 23:01 :
Ik ben het leven zat..

Helemaal zat, met mezelf gaat het niet goed, thuis ook niet en met mijn vriend ook niet. Vandaag 16 maand verkering, nou yeah, doe ik mijn best, is hij er weer niet bij..
*Knuffel*
Oud 23-12-2004, 22:18
Miracle
Miracle is offline
Mijn oogleden beginnen zwaar te worden. Wat is deze avond omgevlogen zeg.
Oud 23-12-2004, 22:41
Sinqi
Sinqi is offline
Blah.. Om kwart over zeven naar werk; half acht te horen gekregen dat de vrachtwagen er nog niet is; iedereen gaat spiegelen op z'n eigen gang; kwart over acht: "de vrachtwagen komt om negen uur"; kwart over negen, we kunnen gaan vullen; elf uur, klaar!

*zucht* -_-;;
Oud 23-12-2004, 22:47
Verwijderd
Ik heb alles af hoor!
Maar waarom heb ik alles zo lang uitgesteld zodat ik alles nog op het laatste moment moet doen...?
*zucht* neemt zich voor voortaan eerder te beginnen.
Oud 23-12-2004, 23:51
bradio8
bradio8 is offline
ik mis haar, alweer, 3 maanden non stop eigenlijk. waarom? waarom nou toch? als ik dat gevoel niet had zou ik het nu gewoon geweldig vinden ookal is er niks boeiends aan mn leven. dan heb ik in ieder geval dat negatieve niet. elke dag weer ik word er echt gek van. en het erge is zij niet. het is zo moeilijk met iemand te praten die al 2 maanden over je heen is en jij bent nog geen zak opgeschoten if only... mja onmogelijke dingen kunnen niet. ik heb in ieder geval leuke herrineringen voor kerstmis, en een heel erg kut gevoel. sja okee leuk. eigenlijk niet. alles is zo leeg en betekenisloos en eenzaam. en ik zou alles opgeven voor haar maar zij haat me. en verder heb ik niemand. maar yes het is kerstmis, we hebben in ieder geval een boom.
Oud 24-12-2004, 00:08
edvis
edvis is offline
mijn schouder doet pijn en mijn lenzen irriteren. en ik pieker teveel.
Oud 24-12-2004, 00:14
rare kwast
rare kwast is offline
ik haat je
Oud 24-12-2004, 08:49
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 23-12-2004 @ 16:50 :
G gelijk: moet je maar eten..
En daar zou geen kern van waarheid in kunnen zitten?

Ontopic: Ik ben moe en ziek. En er komen nog twee erg drukke dagen... En daarna nog oud en nieuw ed en nog verjaardagen...maar gelukkig na oud en nieuw in ieder geval nog wel een weekje vrij, dat is wel fijn. En daarna dan hopelijk eindelijk weer een stageplaats...hopelijk voel ik me dan weer een stuk beter (van het ziek zijn, maar ook algemeen).
Oud 24-12-2004, 10:38
Sitia
Sitia is offline
Voel me kut.. tis nog geen week over tussen ons, stond ie gister ewer met een ander meisje te kussen..
Oud 24-12-2004, 10:42
JackieZ
JackieZ is offline
Het gaat wel goed met mij. ik voel me best wel rustig.

morgen kerst, dat is gezellig, hoewel er verder niemand komt.

mja, de komende weken zijn wel aangenaam gok ik.
Oud 24-12-2004, 11:02
zus
zus is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 23-12-2004 @ 23:02 :
*Knuffel*
Dank je (})

Citaat:
Leonoor schreef op 24-12-2004 @ 09:49 :
En daar zou geen kern van waarheid in kunnen zitten?
Ja, misschien wel, maar ik had net ervoor aan haar verteld dat ik moeite had met eten en gelijk zo'n opmerking

Net mailtje gehad van mijn vriend. Hij voelt zich niet meer op z'n gemak bij mij.. Hij vraagt zich af wanneer we voor het laatst echt hebben gelachen enzo. Gisteravond ging ook helemaal niet goed. De kerkdienst duurde twee uur i.p.v. 1 uur. Daardoor hadden we amper nog tijd samen. Ook ging ik op normale tijd bij hem weg, omdat ik was vergeten dat ik vandaag vrij heb. Daardoor dacht hij weer dat ik graag naar huis wou, ga zo maar door. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld als deze twee maanden. Het gaat echt en het blijft maar dalen...
Oud 24-12-2004, 11:04
JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
zus schreef op 24-12-2004 @ 12:02 :
Dank je (})

Ja, misschien wel, maar ik had net ervoor aan haar verteld dat ik moeite had met eten en gelijk zo'n opmerking

Net mailtje gehad van mijn vriend. Hij voelt zich niet meer op z'n gemak bij mij.. Hij vraagt zich af wanneer we voor het laatst echt hebben gelachen enzo. Gisteravond ging ook helemaal niet goed. De kerkdienst duurde twee uur i.p.v. 1 uur. Daardoor hadden we amper nog tijd samen. Ook ging ik op normale tijd bij hem weg, omdat ik was vergeten dat ik vandaag vrij heb. Daardoor dacht hij weer dat ik graag naar huis wou, ga zo maar door. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld als deze twee maanden. Het gaat echt en het blijft maar dalen...
het is in ieder geval wel fijn dat hij niet het opkropt en er met je over durft te praten (ook al is het via mail). wees gewoon eerlijk en open tegen elkaar, en dan komt alles goed (wat ook de afloop is). sterkte
Oud 24-12-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 23-12-2004 @ 21:17 :
op feestdagen vragen ze of kerst niet hypocriet is... nou ik zal je vertellen wat hypocriet is de hele dag elkaars hersens hier thuis inslaan en dan zeker morgen gezellig cadeautjes uitpakken met z'n allen

pff k dacht eindleijk dat het wat beter ging thuis
*knuffelt stevig*

@zus: *knuffelt*
Oud 24-12-2004, 13:20
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
sonho schreef op 23-12-2004 @ 23:47 :
Ik heb alles af hoor!
Maar waarom heb ik alles zo lang uitgesteld zodat ik alles nog op het laatste moment moet doen...?
*zucht* neemt zich voor voortaan eerder te beginnen.
Sinds wanneer graaf jij in mijn hoofd?

OT: VAKANTIE!! Vandaag alles afgesloten, schoolwerk ingeleverd, jaarslot gehad, afscheid genomen, ga zo maar door.. Zal mijn wens toch nog uitkomen? 't Is de laatste week wel opvallend gezellig en rustig thuis. Misschien krijgen we dit jaar wel een leuke kerst!! Hypocriet kutgedoe En nu ga ik eens even rustig tot mezelf komen, deze vakantie ga ik gewoon alles doen wat ik leuk vind en wat ik zelf wil! Lekker met vriendinnen afspreken, gewoon een dag voor mezelf nemen, aan m'n collage werken, gedichten en verhalen afmaken, sporten, heerlijk! Eindelijk rust.
Oud 24-12-2004, 13:58
Xonzo
Xonzo is offline
dit wordt echt een kutkerst!
Oud 24-12-2004, 16:04
Miracle
Miracle is offline
Het waren toch wel zware weken. Vandaag niet eens zo hard/lang hoeven werken, maar ik ben echt op. Vage lichamelijke klachten. De vakantie had echt niet langer op zich moeten laten wachten...

Strakjes lekker eten enzo, wordt hopelijk een gezellige avond. Morgen saai en zondag wel leuk hopelijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten