Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat doe jij als je vriend(in) bij jou haar/zijn gsm, portefeuille, enzo vergeet?
Ik geef het hem/haar terug zonder erin te kijken 54 52.94%
Ik kijk erin, omdat ik nieuwsgierig ben 44 43.14%
Ik kijk erin, omdat ik vind dat ik het 'recht' heb als vriend(in) zijnde 4 3.92%
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 20:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nu heb ik geen relatie, maar ik lees gerust de smsjes van mijn zusje of vriendinnen of zo, en dat zou ik ook in een relatie doen, denk ik. Ik ben nu eenmaal nieuwsgierig

Dagboeken zou ik denk ik niet speciaal gaan zoeken, maar je moet ze niet gewoon open voor me neerleggen of zo
En volgens mij is dat niet triest, dat is gewoon nieuwsgierigheid die ik niet kan bedwingen.

Ach, iedereen heeft zo zijn minpunten Ik persoonlijk vind het ook niet erg als mijn vriendinnen mijn smsjes e.d. zouden lezen. Als je elkaar toch vertrouwt, weet je toch sowieso alles van elkaar?
Oud 23-12-2004, 20:09
Lorelei
Lorelei is offline
Sweet Princess: Je doorzoekt z'n kamer? Als m'n vriend m'n smsjes of mail zou lezen dan zou ik dat nog wel okay vinden.. hoewel ik liever heb dat hij het gewoon vraagt, maar goed.. maar als-ie m'n kamer gaat doorzoeken.. bah. Ik heb in m'n kamer niets wat hij niet mag zien maar het idee zou me totaal niet aanstaan.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:51
SwEEt PrInsEsjE
SwEEt PrInsEsjE is offline
Tja..ik ben er ook niet echt trots op..maar ik ben nogal jaloers en zoek altijd manieren om hem ergens op te betrappen...niet echt goed natuurlijk..aangezien een relatie toch wel op vertrouwen is gebaseerd..
Oud 24-12-2004, 11:17
JackieZ
JackieZ is offline
Ik vind dat het gedeeld moet kunnen worden (dat wil zeggen het zou mij verder niet boeien als iemand in mijn spullen keek...) maar als een ander dat niet wil moet je dat gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
SwEEt PrInsEsjE schreef op 24-12-2004 @ 11:51 :
Tja..ik ben er ook niet echt trots op..maar ik ben nogal jaloers en zoek altijd manieren om hem ergens op te betrappen...niet echt goed natuurlijk..aangezien een relatie toch wel op vertrouwen is gebaseerd..
Ik zou je ZO ontzettend dumpen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 19:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-12-2004 @ 21:08 :
Nu heb ik geen relatie, maar ik lees gerust de smsjes van mijn zusje of vriendinnen of zo, en dat zou ik ook in een relatie doen, denk ik. Ik ben nu eenmaal nieuwsgierig

Dagboeken zou ik denk ik niet speciaal gaan zoeken, maar je moet ze niet gewoon open voor me neerleggen of zo
En volgens mij is dat niet triest, dat is gewoon nieuwsgierigheid die ik niet kan bedwingen.

Ach, iedereen heeft zo zijn minpunten Ik persoonlijk vind het ook niet erg als mijn vriendinnen mijn smsjes e.d. zouden lezen. Als je elkaar toch vertrouwt, weet je toch sowieso alles van elkaar?
dat is nogal makkelijk; ik ben nou eenmaal nieuwsgierig. hoe kom je er op zeg . ff blij dat ik je zusje niet ben .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 19:31
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
hij zou best m'n mobiel of mail mogen bekijken. niet dat ik het andersom zou doen. of iig niet waar hij niet bij is. waarom zou ik er belang bij hebben?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 23:12
Poepkind
Poepkind is offline
Ik ben zn vriendin dus dan mag ik tog zn smjes lezen, k zie het probleem niet. K lees het altijd en hij weet dat ik het lees. Hij mag die van mij ook lezen maar het grootste gedeelte van mn inbox is van hem afkomstig heb ook wel eens in zn porto gekeken, was benieuwd wat er allemaal inzat eerlijk gezegd niet zo boeiend. K schoon wel eens zn porto als die overvol zit, dan haal ik alle overtollige bonnetjes en frutsels eruit omdat het ding echt te vol zit.
Oud 26-12-2004, 15:03
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
wat politiek correct allemaal zeg

ik kijk soms wel, omdat ik nieuwsgierig ben. eigenlijk bijna nooit omdat het niet in me opkomt, maar het houd me niet tegen dat het "privebezit" is. Ik ken m nu al zo lang, heb daar schijt aan hoor.
Oud 26-12-2004, 15:05
JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 26-12-2004 @ 16:03 :
wat politiek correct allemaal zeg

ik kijk soms wel, omdat ik nieuwsgierig ben. eigenlijk bijna nooit omdat het niet in me opkomt, maar het houd me niet tegen dat het "privebezit" is. Ik ken m nu al zo lang, heb daar schijt aan hoor.
Hee ik ben het wel een beetje met je eens, van mij hoeft er ook niets privé te zijn denk ik in een relatie maar als die andere persoon het daarmee oneens is respecteer je dat maar beter wel...denk je ook niet?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 15:11
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 26-12-2004 @ 16:05 :
Hee ik ben het wel een beetje met je eens, van mij hoeft er ook niets privé te zijn denk ik in een relatie maar als die andere persoon het daarmee oneens is respecteer je dat maar beter wel...denk je ook niet?
ja dat zou ik respecteren
Oud 26-12-2004, 15:13
JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 26-12-2004 @ 16:11 :
ja dat zou ik respecteren
ok
het kwam op mij over alsof je zijn toestemming niet had maar blijkbaar dus wel!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 15:52
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
nee, ik bekijk niks
Oud 27-12-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 20-12-2004 @ 13:26 :
Ik zou niet kijken. Natuurlijk zou ik wel nieuwsgierig zijn maar ik vind dat ik me dan maar moet bedwingen. Ik zou het zelf namelijk heel vervelend vinden als iemand in mijn spullen zou snuffelen. Ik wil niet het gevoel hebben dat iemand me niet vertrouwt en me controleert.
Verder ga ik ervan uit dat als er iets is dat ik moet weten, ik dat vanzelf van hem hoor.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 11:29
Mucky
Mucky is offline
Ik kijk erin, omdat ik nieuwsgierig ben

Laatst vergat hij z'n portefeuille, en ik heb me proberen inhouden maar ja, uiteindelijk kon ik het toch niet laten om er even in te piepen.Gwn uit nieuwsgierigheid, niet omdat ik 'm niet vertrouw ofzow.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 11:40
Sitia
Sitia is offline
Ik kijk wel denk ik.. gewoon uit nieuwsgierigheid/verveling. Ik doe het niet om hem te controleren ofzo.
Ik zou het ook niet erg vinden als hij bij mij zou kijken, ik heb nou eenmaal niks voor hem te verbergen, en het zou ook goed kunnen zijn omdat hij op die manier weer dingen over mij te weten komt..
Reageren

Regels voor berichten