Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 02:32
Verwijderd
Hmm...... hier komt dan het moeilijke en vage verhaal....

verleden maandag ben ik gedumpt door mijn vriendin. Als reden werd er gezegd; de afstand (2,5 uur met de trein). Ze zag me te weinig, het was een klap in mijn gezicht zomaar uit het niets was het uit!
Maar toen halverwege/einde van de week wilde ze me weer terug, maar nu was ik degene die de boot afhield.
De reden die ze aan gaf maakte me duidelijk dat ik er niet altijd kan zijn en niet de liefde kan geven die ze nodig heeft. Maar na uitvoerig praten, kwamen we er op uit dat ik nog tijd zou krijgen om na te denken wat ik nou precies wilde.
Nou ja er lagen nog wat spullen bij haar......en zou ik dus vrijdag langskomen. Dit leek me geen goed idee, omdat de gevoelens veel te vers waren.....maar moest wel want ik zou laf zijn en haar vader had op me gerekend met eten. Tegen die tijd zat ik nog steeds te twijfelen.....
De tijd die we daar alleen waren voelde goed aan, het leek alsof alles was zo als voorheen.
Ik zou ook niet bij haar slapen, omdat het mogelijk zou leiden tot seks..... uiteindelijk leidde het er hier toch naar........
Zo stom als ik was heb ik er aan toe gegeven terwijl ik wist dat het beter was om niet te doen.
Nog steeds voelde alles goed, totdat ik weer met de trein naar huis ging. des te verder weg ik van haar was des te meer ik het voelde alsof ze een gewoon een hele goede vriendin was en miste ik haar niet op de manier waarop het voorheen was.
Ik zou er nog even over nadenken om daarna aan te geven wat ik nou wilde..... en ik heb het uiteindellijk gezegd.
Als ik bij haar ben voelt het goed maar als ik niet ibj haar ben voelt het alsof ze een vriendin is. Maar nu dwingt ze me te kiezen om voor een relatie of niets.........terwijl ze vrijdag nog gezegd dat we hele goede vrienden zouden blijven ondanks wat er zou gebeuren.
Ik voel me verraden en ik voel me schuldig (want ze heeft een poging tot zelfverminking gedaan, gelukkig niet doorgezet want het deed te veel pijn).
Maar ik weet niet meer wat ik moet doen..... ik wil haar graag als vriendin houden, maar daar gelooft ze niet in (want ze zegt zelf dat ze geen vrienden heeft en op dat vlak wilt ze mij niet geloven). En ik kan haar niet de liefde geven die ze nodig heeft......ook al zou ik dat wel erg graag willen (we zagen elkaar 3x in het weeknd, 1 weekend naar ouders en af en toe kwam ik doordeweeks nog).
Ik ben radeloos......en voel me schuldig.
gr. van mij
Advertentie
Oud 12-12-2004, 02:54
Chimera
Chimera is offline
En je vraag is?
Oud 12-12-2004, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2004 @ 03:54 :
En je vraag is?
kweenie wat ik moet doen.....ik wil haar graag als goede vriendin hebben en ja ik geef/houd nog wel om/van haar maar niet zo veel meer als eerst.....
kwil haar graag als vriendin houde, dus tips e.d. zijn welkom en indruk van het verhaal vind ik ook wel belangrijk (zit er gewoon erg mee)
Oud 12-12-2004, 10:34
cagie
cagie is offline
Heb nu hetzelfde met mijn (ex)vriend. Het is sinds vrijdagavond uit. Toen dachten we dat dat het beste was. Een paar uur later wou hij me terug, maar ik hem niet. Maar vanaf zaterdag wil ik hem terug. Helaas nu wil hij niet meer, hij wil er ook rustig over nadenken. Ik zou gewoon zo snel mogelijk een beslissing nemen want je laat haar alleen maar in onzekerheid zitten. Als jij denkt dat het beter is als jullie vrienden blijven dan moet je dat doen. Ik denk dat haar uitspraak dat het of een relatie is of helemaal niks gewoon komt doordat ze zich zwaar kut voelt. Ik denk dat jullie op den duur wel een gewone vriendschap kunnen hebben, maar ik denk dat zij nu eerst gewoon afstand en tijd nodig heeft om alles te verwerken.
Oud 12-12-2004, 12:10
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Hmm... ik denk dat het beter is om gewoon afstand te houden. Zeker als je zo twijfeld. Het zal heus wel heel moeilijk worden.. maar als jij en zij er niet gelukkiger van worden (je doet zelfs poging tot zelfverminking) dan zou ik er zeker mee kappen. Want zeg nou zelf.. je wil toch niet iets met iemand hebben als dat tot rotgevoelens lijd? Het is wel goed van haar dat ze duidelijk is.. anders krijg je dat halve onduidelijke gevoel, en daar wordt je ook nit blij van.. geloof me.. heb ik ook gehad. Ik zou ook niet meer bij dr langs gaan.. gewoon nog een keer uitspreken via telefoon ofzo.. maar ja.. keus is aan jou. Hoop dat het beetje goedkomt
Oud 12-12-2004, 13:03
Blondfun
Blondfun is offline
ken ik.. hij maakte het uit, maar kwam er ook een uur later op terug.. toen heb ik um 3 dagen laten wachten.

maak een beslissing, anders is het voor haar alleen maar moeilijker..
Oud 12-12-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Blondfun schreef op 12-12-2004 @ 14:03 :
ken ik.. hij maakte het uit, maar kwam er ook een uur later op terug.. toen heb ik um 3 dagen laten wachten.

maak een beslissing, anders is het voor haar alleen maar moeilijker..
mja beslissing is gemaakt......moet het haar nog vertellen maar voel me alleen erg schuldig over de seks... twas wel fijn enzow maar twas niet de bedoeling...
Oud 12-12-2004, 14:39
Jules
Jules is offline
Citaat:
devilious schreef op 12-12-2004 @ 14:28 :
mja beslissing is gemaakt......moet het haar nog vertellen maar voel me alleen erg schuldig over de seks... twas wel fijn enzow maar twas niet de bedoeling...
zie het maar als afscheidsseks, dat schijnt heel normaal te zijn. Sowieso begrijp ik niet helemaal wat voor relatie je hebt als je het de ene dat uit wil maken en er 1 dag later alweer spijt van hebt.
Oud 12-12-2004, 14:53
Verwijderd
Gewoon doorgaan met afspreken en neuken maar geen wederzijdse verplichtingen op je nemen.
Oud 21-12-2004, 00:34
Shortiej
Shortiej is offline
Waarom deel je dit met iedereen??.....
Oud 21-12-2004, 08:19
Verwijderd
Probeer in ieder geval zo eerlijk mogelijk tegenover jezelf en tegenover haar te zijn. Je voelt niet genoeg, dat weet je nu. Raar genoeg weet je dat pas nadat zij het had uitgemaakt, maargoed, je bent er achtergekomen en dat is het belangrijkst.
Hoe lang hadden jullie trouwens een relatie, als ik vragen mag?

Blijkbaar voelt zij nog wel hartstikke veel voor je en had ze het er gewoon ontzettend moeilijk mee dat ze jou zo weinig kan zien. Je hoeft je in ieder geval niet schuldig te voelen. Als je minder bent gaan voelen dan kun je daar niets aan doen. Soms gebeurt zoiets gewoon. En dat ze ineens geen vrienden meer wilde zijn komt gewoon omdat ze nog teveel voelt en het nog te moeilijk is om dan vrienden te blijven. Toen ze dat die vrijdag zei dacht ze misschien dat jullie toch nog bij elkaar zouden blijven, omdat het weer zo vertrouwd voelde enzo.
Maar toen je het daarna dan toch uitmaakte zag ze in dat het veel te moeilijk voor haar was om nog vrienden te blijven. Het is logisch dat je je daardoor gekwetst voelt, maar ze bedoelt het vast niet slecht.

sterkte met alles en je kunt hier altijd even laten weten hoe het gaat, als je daar behoefte aan hebt.
Oud 21-12-2004, 10:33
Shortiej
Shortiej is offline
Het heeft precies 25 weken geduurd. En ik wil best vrienden blijven, maar ik moet eerst nog aan het idee wennen dat de relatie voorbij is. Dat besef ik nog niet helemaal. Daarna kunnen we best vrienden worden, als de ruzies minder/over zijn. Ik wil graag vrienden blijven met hem, want hij is nog steeds de liefste persoon die ik ken.
Oud 21-12-2004, 10:36
Verwijderd
Oh, jij bent het meisje uit het verhaal?
Sterkte iig met alles.
Oud 21-12-2004, 10:38
elledc
elledc is offline
Dus.
Zij maakt het uit omwille van de afstand en het is een klap in je gezicht.
Maar dan wil ze erop terugkomen en laat ze jou de beslissing over.
Dan begin je te beseffen dat je ze eigenlijk niet zo vaak mist en dat je ze meer ziet als een vriendin dan als 'je' vriendin.
En dan maak jij het uit.

Hier scheelt toch wel iets aan hoor.
Make up your mind.

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 10:42.
Oud 21-12-2004, 10:41
elledc
elledc is offline
Citaat:
devilious schreef op 12-12-2004 @ 14:28 :
Niet de bedoeling
Oud 21-12-2004, 12:54
Shortiej
Shortiej is offline
Nee er klopt ook geen reet van
Oud 21-12-2004, 13:44
blupp
blupp is offline
Zelfverminking? Als mijn ex zoiets zou zeggen was mijn beslissing in minder dan een seconde gemaakt, lekker uithouden..zoiets komt bij mij over als dreigen(als je mij niet terugneemt ga ik mezelf wat aan doen en wil ik niets meer met je te maken hebben)
Maar ik neem aan dat dat niet echt jouw bedoeling was
Oud 21-12-2004, 15:32
Shortiej
Shortiej is offline
Dreigen? Waar zie je me voor aan
Oud 21-12-2004, 17:25
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vind trouwens niet dat jullie elkaar weinig zagen. Mijn vriend en ik wonen ook ver uit elkaar, zo'n 2 uur reizen. Dat gaat al ruim 2 jaar goed. In het begin konden we elkaar maar eens in de drie weken zien. Nu is het zo ongeveer 1 keer in de week (het hele weekend), soms ook een weekendje niet, natuurlijk zou ik hem liever vaker zien, maar zo zijn de weekenden altijd extra fijn voor ons!

Het is trouwens goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Je moet de ander niet in twijfel laten zitten. Zal in het begin wel ff wennen zijn, veel sterkte beide in ieder geval!

(Trouwens wel vrij lullig dat je ex dat hier moet lezen )
Oud 21-12-2004, 19:35
blupp
blupp is offline
Citaat:
Shortiej schreef op 21-12-2004 @ 16:32 :
Dreigen? Waar zie je me voor aan
Ik zie je nergens voor aan, ik gebruik de informatie die ik lees hier
En zo zou het bij mij overkomen, maar ik ken je verder niet dus ik zei er ook duidelijk bij >>>>dat ik aanneem dat t jouw bedoeling vast niet was<<<<
Oud 21-12-2004, 19:45
Shortiej
Shortiej is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 21-12-2004 @ 18:25 :
Ik vind trouwens niet dat jullie elkaar weinig zagen.
(Trouwens wel vrij lullig dat je ex dat hier moet lezen )
Tja, dat soort dingen kom je altijd achter als het al te laat is...
Oud 22-12-2004, 13:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon eerlijk zeggen wat jij ervan vindt.
Oud 22-12-2004, 23:19
Shortiej
Shortiej is offline
Hebben we allebei gedaan maar we willen allebei iets anders... Schiet echt niet op..
Oud 23-12-2004, 06:34
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Mjah..

Ik denk dat stap 1 is een beetje volwassen worden is want op deze manier kan je met niemand een relatie hebben.

No offense.... maar dit zijn gewoon kinderlijke taferelen.
Oud 24-12-2004, 11:56
Sade
Sade is offline
Soms vraag ik me, gewoon, weleens af waarom mensen het zo snel uitmaken. Als ze vervolgens een dag of een paar dagen later weer seks hebben. Ik vind dat wel apart.
Oud 24-12-2004, 12:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sade schreef op 24-12-2004 @ 12:56 :
Soms vraag ik me, gewoon, weleens af waarom mensen het zo snel uitmaken. Als ze vervolgens een dag of een paar dagen later weer seks hebben. Ik vind dat wel apart.
Alsof je voor goeie seks perse een relatie moet hebben?
Oud 24-12-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-12-2004 @ 13:01 :
Inderdaad

En wanneer het uit gaat zijn niet meteen alle gevoelens patsboem ook weg..
Oud 24-12-2004, 12:56
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Tssk.. profiteurs !
Oud 24-12-2004, 13:06
elledc
elledc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-12-2004 @ 13:01 :
Neen, er bestaan inderdaad nog hoeren en bordelen
Oud 24-12-2004, 14:25
Luna
Luna is offline
chantage
Oud 24-12-2004, 14:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 24-12-2004 @ 14:06 :
Neen, er bestaan inderdaad nog hoeren en bordelen
Jemig, wat ben jij suf zeg, alsof je geen fijne seks kunt hebben met een gewoon iemand zonder een relatie te hebben.
Oud 24-04-2005, 22:40
Shortiej
Shortiej is offline
Och, hoe anders het toch allemaal kan lopen dan je zou denken hahahahahahahahahahahahahaha
Oud 24-04-2005, 22:45
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Shortiej schreef op 24-04-2005 @ 23:40 :
Och, hoe anders het toch allemaal kan lopen dan je zou denken hahahahahahahahahahahahahaha
vertel...ik heb de hele topic doorgelezen, nu wil ik het einde ook weten
Oud 24-04-2005, 23:22
Verwijderd
Beetje nutteloze up
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten