Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 21:41
Verwijderd
Wie is er wel een bedrogen of had het vermoeden dat hij bedrogen werd? Hoe ben je er achter gekomen? Wat heb je gedaan? Ging het uit? Heb je hem ermnee geconfronteerd? nou vertel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 22:17
OceanEye
OceanEye is offline
Nou ik niet maar ben daar achter gekomen bij iemand anders. Is dat ook goed?
Oud 23-12-2004, 22:40
Charlottetje
Charlottetje is offline
voel me hooguit een beetje gebruikt.
6 maanden niet meer gezien inmiddels, eens zien hoe we reageren als we elkaar de 27e weer zien.
Oud 23-12-2004, 23:27
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
bertbart schreef op 23-12-2004 @ 22:41 :
Wie is er wel een bedrogen of had het vermoeden dat hij bedrogen werd? Hoe ben je er achter gekomen? Wat heb je gedaan? Ging het uit? Heb je hem ermnee geconfronteerd? nou vertel
Hehe, tekstueel gezien heb je het hierbij alleen over homo-relaties .

Maar ach, ik moet niet zeuren, mijn spelling is altijd kl**e.

Anyway, nee, ondanks dat ik haar maar ongeveer 4 keer in het jaar zie ... nooit bedrogen of het idee gehad dat ik door haar ben bedrogen .
Oud 24-12-2004, 08:30
CitroenVlinder
CitroenVlinder is offline
Nou, ik was een wiekend met een vriendin aan zee, toen mijn vriend (ex) zogezegt moest optreden met zijn bandje in Nederland. Ik geloofde het ergens wel, omdat ik toen op die moment nog vrij gek op hem was. Maar toen ie later beloofde om nogeens te telefoneren en dat niet deed, kreeg ik toch al een beetje een vermoeden (hij had in zijn vorige relatie ook bedrogen, maar was zo dom geweest, voor te denken dat het daarom bij mij niet moest gebeuren). Kwam terug van zee, beide heel raar doen tegen elkaar, ik vermoedde het al en vroeg het dan ook op de man af en hij zei natuurlijk nee. ondertussen kwam er op mijn toemalige homepage een meissie zien waarvan ik wist dat het zijn stijl was. dus bij volgend gesprek zei ik "nou was die michelle een mooie", hij kon er geen woord meer uitkrijgen. voor mij kon ie oprotten, ook al was ie tot nu toe misschien mijn grootste liefde... maar zoiets hoef ik niet te pikken....

dumpen die rotzooi
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 08:43
Samaris
Samaris is offline
Och, ja hoor...Maar ik haar ook, dus eigenlijk was het meer een open relatie dan dat er mensen bedrogen werden.
Oud 24-12-2004, 09:11
Verwijderd
Ik werd geestelijk bedrogen, en ik kreeg pas herkenning toen onze relatie 'eindelijk' ten einde kwam en hij 6 dagen later met haar verder ging.
Ach, het gebeurd.

Dus hij telt eigenlijk maar half.

Laatst gewijzigd op 24-12-2004 om 09:25.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 09:16
snoopy
snoopy is offline
Bij mijn weten ben ik nog nooit bedrogen.
Of nou ja... niet bij relaties die ik me wil herinneren
Oud 24-12-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 24-12-2004 @ 10:11 :
Ik werd geestelijk bedrogen, en ik kreeg pas herkenning toen onze relatie 'eindelijk' ten einde kwam en hij 6 dagen later met haar verder ging.
Ach, het gebeurd.

Dus hij telt eigenlijk maar half.
geestelijk bedrogen??????
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 13:13
Envy
Envy is offline
Nee.
Oud 24-12-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 24-12-2004 @ 14:10 :
geestelijk bedrogen??????
Ja, een half jaar openlijk op een ander meisje geilen, geen seks meer hebben met mij hebben en op wél haar in gaan
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 13:36
Sade
Sade is offline
Nee. Ik heb een keer het idee gehad dat een ex het uitmaakte omdat hij me bedroog. Maar dat bleek toch niet zo te zijn
Oud 24-12-2004, 14:00
filia dei
filia dei is offline
nee, ik ben nog nooit bedrogen, en ik heb ook nooit 't gevoel gehad

Tjah, dat dus... of ze kunnen het gigagoed verbergen
Oud 24-12-2004, 18:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 24-12-2004 @ 14:18 :
Ja, een half jaar openlijk op een ander meisje geilen, geen seks meer hebben met mij hebben en op wél haar in gaan
OHJEE!!

nee nog nooit, een ex is een x vreemdgegaan maar dat vond hij erger dan ik.
Oud 24-12-2004, 18:30
Verwijderd
Yup, exvriendje ging schijnbaar vreemd met zijn exvriendin, ik kreeg smsjes die niet voor mij waren bestemd. Ben er min of meer zelf achter gekomen. Hij ontkent na 3 jaar nog steeds. ik twijfel. maar we zijn goede vrienden, verleden is verleden
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 18:31
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 24-12-2004 @ 14:18 :
Hoeveel decennia waren jullie al getrouwd?
Oud 24-12-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 24-12-2004 @ 19:31 :
Hoeveel decennia waren jullie al getrouwd?
13
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 20:31
jet
jet is offline
ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een jaar geleden bedrogen ben..

hoe ik me voel? in shock nogal
Oud 24-12-2004, 21:27
Verwijderd
Nee, niet echt. Steeds keurig vantevoren gedumpt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 21:28
Mindfields
Mindfields is offline
2 relaties gehad, 2x vreemd gegaan
Oud 24-12-2004, 22:16
WolterB
WolterB is offline
Nee
Oud 24-12-2004, 22:25
Mennuz
Mennuz is offline
In elke relatie wel
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 23:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee , nog niet haha
Oud 24-12-2004, 23:14
blupp
blupp is offline
Ik ben soort van bedrogen, ik werd een jaar( ) door een irritant achterlijk k*tkind aan het lijntje gehouden, dat had ik toendertijd niet door omdat ik depressief was en vanalles, ik was blij dat ik iemand had die (soms) aandacht aan me besteedde. Ik sprak haar meer op msn dan dat ik haar zag, ze had nooit tijd om af te spreken bijna, ALS we afspraken kwam er 9 van de 10 keer wat tussen, waardoor ik nog depressiever werd...later toen het goed met me ging(nu dus ) snapte ik dat ze me gewoon gebruikte en me achteraf toch maar niet wilde zien omdat ze betere dingen te doen had...
Zo ging dat een jaar door ofzo, toen op een dag, het was vlak na de zomervakantie vorig jaar, werd ik toegevoegd door haar zus op msn, haar moeder zat achter de pc om te vertellen dat dat wijf met een jongen thuiszat. Hij had bij haar gelogeerd en zij bij hem(die gozer woont ergens aan de andere kant van nederland en je gaat niet STIEKEM bij een jongen logeren die zover woont gewoon als vriendjes...de kans is in ieder geval heel klein vooral voor zulke mensen )
Zoals ik al zei, was het niet echt bedriegen dus want van een echte relatie kon je niet spreken, ik zag haar immers vrijwel nooit
Na dat gedoe werd ik nogsteeds aan het lijntje gehouden door haar, ja ik was vreselijk blind , maar ik heb haar uiteindelijk gedumpt en vanaf toen ging alles beter
Dit verhaal lijkt een beetje op dat verhaal van -bambi- (topicnaam: ik heb er een puinhoop van gemaakt) Ik werd niet mishandeld of inelkaar gemept als ik met een meisje omging, dat wijf ging wel helemaal boos doen als ik maar naar een meid keek of er mee bevriend was dus, ze was gewoon bezitterig, als zij een man was geweest en ik een vrouw zat ik waarschijnlijk in PRECIES dezelfde situatie als bambi nu
Pfoe...ik ben wel goed in lange verhalen schrijven
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 23:57
Myuki
Myuki is offline
niet dat k weet
Oud 25-12-2004, 00:00
Verwijderd
In feite wordt elke man bedrogen op het moment dat ze een relatie beginnen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 00:10
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ben wel eens bedrogen, beetje triest ook...was toen op vakantie, en belde haar regelmatig..hoorde gelijk dat er wat was...(stem) maarja als ze niks zegt, dan wordt het moeilijk om er een definitieve conclusie uit te trekken. Kom je thuis blij om haar te zien, blijkt ze dus vreemdgegaan te zijn... , volgende neuk ik de boel plat , het was in iedergeval uitgegaan, maar dat was niet zozeer de aanleiding van dat incident, daar kom ik wel overheen, vind dat zo wie zo niet zo belangrijk...liefde overtreft meer dan seks...en seks houdt een relatie op peil
Oud 25-12-2004, 12:40
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-12-2004 @ 01:00 :
Mannen bedriegen vooral zichzelf
Oud 26-12-2004, 12:07
Aine
Aine is offline
Ik vind het triest ls je dat doet. Als je niks meer voor de ander voelt maak je het eerst gewoon uit en daarna mag je zoveel rotzooien als waar je zelf zin in hebt.
Ik zou het dus ook nooit doen.
Oud 26-12-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 25-12-2004 @ 00:14 :
Ik ben soort van bedrogen, ik werd een jaar( ) door een irritant achterlijk k*tkind aan het lijntje gehouden, dat had ik toendertijd niet door omdat ik depressief was en vanalles, ik was blij dat ik iemand had die (soms) aandacht aan me besteedde. Ik sprak haar meer op msn dan dat ik haar zag, ze had nooit tijd om af te spreken bijna, ALS we afspraken kwam er 9 van de 10 keer wat tussen, waardoor ik nog depressiever werd...later toen het goed met me ging(nu dus ) snapte ik dat ze me gewoon gebruikte en me achteraf toch maar niet wilde zien omdat ze betere dingen te doen had...
Zo ging dat een jaar door ofzo, toen op een dag, het was vlak na de zomervakantie vorig jaar, werd ik toegevoegd door haar zus op msn, haar moeder zat achter de pc om te vertellen dat dat wijf met een jongen thuiszat. Hij had bij haar gelogeerd en zij bij hem(die gozer woont ergens aan de andere kant van nederland en je gaat niet STIEKEM bij een jongen logeren die zover woont gewoon als vriendjes...de kans is in ieder geval heel klein vooral voor zulke mensen )
Zoals ik al zei, was het niet echt bedriegen dus want van een echte relatie kon je niet spreken, ik zag haar immers vrijwel nooit
Na dat gedoe werd ik nogsteeds aan het lijntje gehouden door haar, ja ik was vreselijk blind , maar ik heb haar uiteindelijk gedumpt en vanaf toen ging alles beter
Dit verhaal lijkt een beetje op dat verhaal van -bambi- (topicnaam: ik heb er een puinhoop van gemaakt) Ik werd niet mishandeld of inelkaar gemept als ik met een meisje omging, dat wijf ging wel helemaal boos doen als ik maar naar een meid keek of er mee bevriend was dus, ze was gewoon bezitterig, als zij een man was geweest en ik een vrouw zat ik waarschijnlijk in PRECIES dezelfde situatie als bambi nu
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 23:27
Apomes
Apomes is offline
Ik word constant bedrogen aangezien hij verkeerd met een meisje en ze niet weten dat hij bi (ho?) is en dat we op elkaar geilen. Het maakt me geen reet uit, ik ben soms wel jaloers op dat arme kind maarja ik amuseer me zo ook wel
Oud 28-12-2004, 10:08
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 23-12-2004 @ 23:17 :
Nou ik niet maar ben daar achter gekomen bij iemand anders. Is dat ook goed?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:57
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
blupp schreef op 25-12-2004 @ 00:14 :

En nog een heel groot verschil, ik was juist elke dag met mijn vriend.
Maarja.. jaloezie en bezitterigheid bezitterigheid
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 12:21
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 24-12-2004 @ 22:28 :
2 relaties gehad, 2x vreemd gegaan
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 12:58
Verwijderd
Ben 1x bedrogen.

Hij belde dat hij toch wel iets zooo vreselijks had gedaan.
Toen wist ik het al. Hij was vlak daarvoor bij een meisje op bezoek geweest waarop hij die zomer verliefd was. Nou ja, die hadden dus gezoend (misschien meer).

Ik heb het uit hem moeten trekken. Mja, het boeide me weinig eigenlijk. Er liep geloof ik één traantje. Mja, die jongen was gewoon fucked up, ik was gek op hem maar een relatie met hem was niet te doen. Het is vlak daarna wel uitgegaan, maar niet omdat ie vreemd was gegaan.

Nee, veel erger vond ik het toen een ranzige man aan mijn 'edele delen' ging zitten toen we een lekke band hadden en dat "vriendje" van mij niks deed. Ik heb die man zelf een klap verkocht en weggejaagd, en dat joch stond er maar een beetje bij. Lafaard, pf.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 16:37
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-12-2004 @ 01:00 :
Oud 29-12-2004, 20:25
Bo
Bo is offline
Ik heb ooit een vriendje gehad, waarvan ik vermoedde dat hij met een ander meisje omging.. die verkering was toen op sterven na dood.
Vlak daarna ging het uit, mede om die reden. Ik heb hem nooit meer aangekeken. Probleem opgelost.
Oud 29-12-2004, 20:48
Blondfun
Blondfun is offline
ik heb dat wel heel erg gehad.. mijn toemalig vriendje smste me in de vakantie (hij was op vakantie) dat hij met een meisje heel gezellig in de tent had gezeten.. maar ook wel dat hij me miste.

Ik kreeg dit soort smsjes wel vaker dan eens, hij zei omdat hij het erg zou vinden als ik zou denken dat het egt iets betekende als ik het eerder van zijn familie zou horen..

nouja.. net alsof ik hun eerder zou spreken dan hemzelf..

maar het was niet waar.. hoorde ik zelfs van zijn vakantiegasten, maar daarbij, als hij zegt van niet, vertrouw ik hem!
Oud 29-12-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 24-12-2004 @ 23:25 :
In elke relatie wel
Je ballon ging vreemd met een opblaashond?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-12-2004 @ 22:27 :
Nee, niet echt. Steeds keurig vantevoren gedumpt.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:15
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Fake schreef op 29-12-2004 @ 22:21 :
Je ballon ging vreemd met een opblaashond?
Erg bijdehand.
Nee ik heb gewoon exen die of vreemdgingen, of me dumpten voor een ander
Ballon is gewoon netjes geknapt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 23:42
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 24-12-2004 @ 23:25 :
In elke relatie wel
er zit uiteindelijk wel ergens een kern van waarheid in... naar mijn idee
Oud 31-12-2004, 00:13
whatever0000
whatever0000 is offline
als-ie je bedriegt : DUMPEN
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 15:48
barstje
barstje is offline
Heb op 2e kerstdag met een jongen gezoend die ik best leuk vond en waarvan ik weet dat hij mij ook leuk vond.., ja vond dus want die avond zoende hij emt nog een meisje..
Wat ie overigens niet verteld hoor.., het enige wat ie telkens smst is dat ie me lief en mooi vind
Oud 02-01-2005, 13:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben nooit bedrogen (voor zover ik weet dan..) en ik heb ook nooit iemand bedrogen.
En ja ik ben er trots op
Oud 02-01-2005, 14:28
Silvie
Silvie is offline
Ehm nee heb niet echt het gevoel gehad dat ik werd bedrogen eigenlijk. Wel dat er gewoon beetje met je gespeeld werd. En dat was .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:34
rodina
rodina is offline
Ja. Genoeg.
Oud 02-01-2005, 16:36
NoDoubt
NoDoubt is offline
ik nog nooit
gelukkig
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:45
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben nooit bedrogen, tenminste niet dat ik weet.
Zelf heb ik ook nooit iemand bedrogen, al heb ik wel een aantal keer een sms-sessie gehad met een jongen tijdens een relatie en dat was niet zo netjes vind ik zelf (achteraf)
Oud 03-01-2005, 10:27
Verwijderd
Ja, bij 1 vriendje. Hij was amper 1 weekje weg met school, beweerde voordat hij wegging dat hij voor altijd bij me wou blijven, dat hij nóóit vreemd zou gaan.. nou ja, hij kwam terug en was dus wel vreemdgegaan. Toen was het dus uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten