![]() |
|
Het loopt zo tegen het einde van het jaar aan, dus hierbij de vraag. Wat vonden jullie de beste films die in het jaar 2004 in Nederland zijn uitgebracht?
Voor een overzicht: http://www.vpro.nl/cinema/polls_film...site/index.jsp
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De hele film ging gewoon nergens over. Het is een actiefilm met een semi-literair sausje. Pretentieus gewauwel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Maar 't is wel een goede film voor plaats 25 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Trouwens : Nice Jack av. Laatst gewijzigd op 24-12-2004 om 15:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is wel jammer dat veel films die eigelijk wel goed zijn als slecht worden beschoud(of in ieder geval minder goed), puur omdat de andere films van de regiseur beter waren, en daardoor de verwachtingen erg hoog. |
![]() |
||
Citaat:
maar moet er gelijk bij zeggen dat ik wel een beetje een fan ben van M. Night Shyamalan(op the sixth sense na, die vond ik wat minder). Hoe vet is Signs, dat ze op een gegeven moment met die hoedjes van silver folie zitten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() The Sixth Sense is met afstand zijn beste film. Hoe kun je die nou wat minder vinden? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hij weet me echt niet te boeien, maa de laatste keer dat ik em zag(2e keer) was 2 jaar geleden, ga em denk ik deze vakantie nog wel effe kijken om te vergelijken met the village ![]() PS: waarom niemand in zijn lijstje 11:14 en Intermission ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|