Advertentie | |
|
![]() |
|
LUH,
Mijn machtig torso vraagt inderdaad om een aantal uren waswerk ![]() Ik ben het in zekere zin eens met mijn voorgaande criticaster. Dat zijn ook de dingen die mij opvielen en me lichtelijk deden fronsen. Verder heb ik geen kritiek. Hoewel het een samenhang van idioterie is, vind ik het nog geen onsamenhangend idioot verhaal ![]() Het idee vind ik namelijk leuk. Een politieman die zonder reden mensen van straat plukt om ze dan te betrekken in zijn krankzinnige denkwijzen. Ik kon wel lachen om de uitingen van frustratie van Kafferij. Zo .. en nu mag je wel weer eens op een van mijn hersenspinsels reageren ![]() niam
|
![]() |
Sorry Luh, maar ik vind dit juist niet heel goed geschreven. Rommelig, lijnloos. Formuleringen die scherper kunnen. Ook weinig origneel. Her en der wel een leuke zin, maar zo snel geschreven allemaal. Ook ontdek ik veel nietszeggende woorden en zinnen. Waarvan ik denk: tja, als je het niet opschrijft - ook goed. Nee, zelfs beter.
Tenslotte: verwijzing naar Kafka? Je kunt de man in de kamer veel beter uitwerken. Hm sorry, ik ben niet zo positief. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan slechts incasseren en ja-knikken. Het stelt inderdaad weinig voor.
Ik ben wel al bezig met een goedmakertje en hopelijk komt die er vanavond op. Maar misschien ook later, want het probleem met dit verhaal was volgens mij dat ik het plaatste ongeveer drie kwartier nadat ik de eerste zin schreef in txt.txt. LUH-3417 |
![]() |
|
![]() |
Hoeft geen probleem te zijn.
Een meisje dat wilde schrijven voegde mij toe en wilde een opdracht. Ik vroeg haar een verhaal te schrijven over een man in een kamer zonder raam in 30 minuten van 1000 woorden. (opdracht voor mensen die willen!) Zij vroeg mij een verhaal te schrijven over een vrouw in een kerk. 500 woorden, in 15 minuten. NIet nagekeken plaats ik hem op dit forum. Geen idee met welk doel. Ik wil jullie meningen wel horen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
bizzkidz strategie? besuikerd | 9 | 26-01-2012 18:26 | |
Films, TV & Radio |
Die Hard 4: Live Free or Die Hard Carn | 33 | 05-04-2007 19:47 | |
Games |
World of Warcraft Part III iRoy | 500 | 22-07-2005 22:54 | |