Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat heeft niets met de macht van de ouders et maken. Dus ik ben ook wel benieuwd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
edit: maar voor een jong iemand is dat natuurlijk wel mooi kut ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met je laatste zin ben ik het dan wel eens "Denk na.", inderdaad, zolang het weloverwogen keuzes zijn, kan er amper iets misgaan. Maar ouders maken ook fouten, pubers hebben evengoed goede en intelligente ideeën. Iedereen heeft recht op vrije meningsuiting, dus moet je met je ouders over dergelijke dingen kunnen praten. Als de TS een andere oplossing heeft dan een opname, en een arts vindt die niet verkeerd, kunnen haar ouders er toch niets aan doen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar bij gedwongen opname is het maar tot 12 dat ouders echt veel invloed hebben, daarna niet meer dus zelfs dan nog niet. ohw, bij handlichting, het niet betalen van schoolgeld of aan uithuiswonende kinderen kan de wet ook nog wel een rol spelen maar dan heb je t wel ongeveer gehad
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Algemeen topic voor televisieprogramma's zonder eigen topic Verwijderd | 284 | 26-09-2011 10:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de macht van ouders een dichter | 36 | 01-09-2004 22:15 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |