Advertentie | |
|
![]() |
|
I don't wanna miss a thing van Aerosmith...daar krijgen we af en toe allebei nog tranen van in onze ogen..omdat hij in september in scheveningen gaat wonen en we elkaar dan minder vaak kunnen zien..
![]()
Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 19:09. |
![]() |
|
![]() |
Ex:
Acda & de Munnik - Als je bij me weggaat Acda & de Munnik - Lopen tot de zon komt Robbie Williams - Eternity Ex: Queen - It's a beautiful day (kweet niet offie echt zo heet.. is dat liedje van die reclame met dat zeehondje) Joe - I wanna know Vriendje: Moulin Rouge - Your song Enrique Iglesias - Hero Gigi D'Agostino - Super |
![]() |
|
wij zijn twee vriendjes (bracelance)
jij en ik (highlight) wij zijn twee vriendjes (bracelance) jij en ik( highlight) wij houden altijd van elkaar (bracelance) al is het meer dan duizend jaar (highlight) wij zijn twee vriendjes (bracelance) jij en ik (samen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zooooooow...fout, maarja... tis gewoon zow:
DEF RHYMZ ![]() ![]() ![]() en BOYZONE met 'no matter what...' ook fout, maar zoow mooi. En voor de rest... geen id meer ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() XXX KaNeeLePeeL
|
Verwijderd
|
Incubus - A Certain Shade Of Green omdat ik tijdens dat nummer, toen hij daar stond (het was nog niks) me besefte dat ik hem écht leuk vond, en we alle concerten van Incubus samen hebben meegemaakt.. dat nummer hebben gehoord
![]() En ja, alle nummers van zijn band toch owk.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
naar lyrics.com of songteksten.nl gaan en een search doen op 'liefde' 'hou van je' enz enz doen. Dan vervolgens kijken welke artiesten bij de gevonden nummers horen, en die in de gevangenis gooien en de singles en albums vernietigen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en trouwens de liedjes blijven waarschijnlijk nog steeds wel 'hun'liedje ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben dat ook bij Escape van Enrique Eglesias. Hij woont in Breda, ik in Zuid-Limburg. Dus afscheid nemen is best moeilijk... Dat liedje werd toen eens op de radio gedraaid toen we naar de trein reden. Wel speciaal ja!
|
![]() |
Ons liedje is: Total Eclipse of the heart! van Bonnie Tyler .
Toen we voor de eerste keer 3 maanden ongeveer verkering hadden gehad..ging het om zo'n onwijs stomme reden uit..een vergissing,we hadden elkaar helemaal verkeerd begrepen,over iets..waardoor toen ruzie onstond en t uitraakte..terwijl het allemaal zo goed ging.. toen draaide ze dit nr..en dat heb ik toen op cd gekocht, en heb ik zovaak gedraaid..totdat we het weer kans gaven..en hebben we samen nog heel lang en vaak naar dit nr geluisterd..en als t fftjes wat minder gaat tussen ons..dan zet ik dit nr weer op..en dan weet ik dat t toch wel weer goed komt!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Liedjes gezocht (piano + zang) yvette<3 | 3 | 23-05-2013 23:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Liedjes voor filmpje gastje123 | 2 | 04-02-2009 19:18 | |
Liefde & Relatie |
wat is 'jullie' liedje? cenerentola | 50 | 28-08-2008 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |