Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Soms heb ik een hele mooie broek ofzo gekocht die net iets te kort is of iets ingemaakt moet worden, dan vraag ik mn moeder of ze dat ff voor me wil doen.
Van broeken die ik al iets langer in mn kast heb liggen scheur ik meestal de onderkant los zodat die begint te rafelen, en ik verf kleding, maar niet nieuwe, dan ben ik bang dat ik de kleding verkloot ![]()
|
![]() |
ik sloop altijd alle lelijke grote emblemen van broeken af, omdat ik dat gewoonweg lelijk vind, bijvoorbeeld de broek die ik nu aanheb is gewoon netjes lichtgrijs gekleurd, maar toen ik m kocht zaten er wel een stuk of 5 grote rode labels streepjes etc. op, gewoon weg nutteloze frutsels. en daar houd ik niet zo van.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hm ik laat alles gewoon zoals t is, want ik heb t gekocht omdat ik t zo mooi vind, en ik kan ook niet zo goed overweg met het naaimachine hehe
![]() naja broeken moeten bij mij altijd korter gemaakt worden, tenzij het een kinderbroek is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sommige broeken die ik heb koop zijn te lang of iets te wijd, maar als ik die broek graag wil hebben en hij is er niet meer precies in m'n maat ben ik toch zo eigenwijs om 'm te kopen. Dus m'n moeder neemt dan wel eens broeken een beetje in of maakt ze korter. Broeken korter maken is eigenlijk wel standaard. De meeste broeken zijn te lang voor mij.
Verder verander ik niks aan m'n nieuwe kleren. Op oude kleren zet ik nog wel eens kraaltjes, strassteentjes of patches op, maar ik verknip ze niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(eerst knip je 'm op maat..hoe lang je je rok wil hebben) en dan haal je een stuk uit de pijp (driehoekje) om 'm weer sluitend te maken (anders heb je splitten (driehoeken) tot het kruis)...snap je 'm nog? Als je zeg maar die broek op de grond legt met de naden open zit er een hekel opening tussen de twee 'pijpen' en daar zet je dan een stukje stof uit de pijp tussen...ik hoop dat het duidelijk is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder koop ik ook meestal gewoon kleren als ik er helemaal tevreden over ben.. Alleen met sommige kleren uit tweedehands winkeltjes zet ik er ook nog wel eens een stukje elastiek bij in, of naai ik iets wat beter of zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt er vanaf, de meeste kleding die ik koop draag ik gewoon zo, ga ik niets aan veranderen, misschien moet het soms korter gemaakt worden ofzo, maar dat is dan ook het enige. Verder koop ik veel tweedehands-spulletjes, en simpele shirtjes die ik speciaal koop om te vermaken/verven/verknippen. Om de simpele reden dat ik niet echt in staat ben om zelf iets helemaal te maken, omdat ik daar de technieken niet voor heb, maar het wel heel leuk vind om iets wat meer persoonlijk te maken.
En verder doe ik dat natuurlijk ook met oudere kleding. ![]() |
![]() |
|
![]() |
meestal laat ik het zoals ik het gekocht heb
alleen als de kleur van bijv een broek nie meer mooi vind dan verf ik het met kledingverf en de randen van mijn broeken wil ik meestal versleten hebben dus doe ik dat met een schaar want vanzelf duurt soms bes lang. en als ik schoenen heb gekocht verander ik de veters gelijk ik doe ze er anders in en soms pak ik gewoon hele andere veters omdat ik die dan beter vind passen |
![]() |
|
Bij mij is het zo van ik vind het geweldig of ik vind het nix(meestal.
Dus ik koop 90% van m'n kleding omdat het me bevalt, hoef ik nix aan te doen. En soms zie ik iets(meestal de goedkopere dingen) die ik koop en dan al weet wat ik eraan ga veranderen. Maar meestal is dat goedkoop spul, als ik bijv. 80 a 100 euro voor een blouse betaal moet ie gewoon goed zijn en geen gezeik erna nog hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Psychologie |