Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Skateschoenen lopen over het algemeen gewoon heel relaxt maar het ligt er maar net aan hoeveel en hoe goed reclame je maakt enzow. Helpt natuurlijk wel als je een paar goede boarders voor je merk hebt rijden maar tis ieder zun eigen keuze. Dezen lopen fijn en het zijn niet van die grote, opvallende skateschoenen maarjah...
|
![]() |
||
Citaat:
ze kopen van die pafferige opgepofte osiris of vans, en zeggen dat ze 'skaten' terwijl ze heel de dag met een deck rondlopen, en nix doen of kunnen ofzo.... maar mij boeit het niet zoveel, als ik maar 'a good time' heb during skating....
|
Die ga ik ook kopen!!!
![]() ![]() Mun vriendje en ik waren fan van 2 paar Etnies.. de zwarte leren en de zwart met knalgelen, dus we hebben het eerlijk verdeeld, hij heeft de leren en ik ga die andere kopen als mun salaris binnen is! Ze zijn koel! En de Left is ook geweldig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1.Doet dat er toe? als ik iemand een snotneus noem wil dat ook nog niet gelijk zeggen dat hij/zij daadwerkelijk een snotneus heeft. 2.Nee |
![]() |
|
mooie schoentjes allemaal...
alleen wel veel zwarte, ik hou nie zo van zwarte skateschoentejs.. ziet er zo simpel uit of koop dan iig nog zwart met rood of groen of iets.. maar nie alleen zwart... ik heb trouwens lichtblauwe gallazjes, die lopen trouwens geweldig... ben dr erg blij mee ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() dit zijn mijnuhz etnies, maar dees op het prentje vink der gewoon lelijk uitzien ![]() ![]() ik heb ze zow in het heel lichtgrijs met rode veters en ik vind ze gewoon gaav, ze lopen lekker en zijn nog niet zoo heel lelijk ![]() ![]() ![]() [edit] jou schoenen zijn mooj ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 13:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik vind deze schoenen ontzettend lelijk. En nee, niet omdat alto's ze dragen. Ik vind ze gewoon veel te groot en breed. Ik vind ze eigenlijk dus helemaal niet zo elegant of stijlvol. Ik heb kleine voetjes en ik vind die zo mooi, dus iedereen mag ze zien, dus ik ga niet van zulke klompen aan doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|