![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik heb een tijdje geleden de opdracht gekregen om een website te bouwen voor een Arabische krant (ze zijn nog nieuw), dus ik ben aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Wat vinden jullie ervan? Is het netjes volgens jullie, alle tips etc. zijn welkom. Thanks ![]() P.s detail: Enne oh ja, ik heb 't hele site gebouwd zonder enige Arabische programma (Arabische windows) maar m.b.v dit apparaatje: http://www.arablocale.com/key_bord.htm This site is best viewed with an 800*600 resolution [Dit bericht is aangepast door Ali_G (28-03-2002).] |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Versta je wel wat ze zeggen? ![]() ![]() Thx voor de tip, ik zal er over nadenken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Voor degene die de arabische tekens niet goed kunnen zien doe het volgende: als het goed is kan je de correcte arabische tekens bekijken door het volgende te doen. Klik op....beeld-->codering-->arabisch windows ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic. Koen | 500 | 01-07-2003 14:43 | |
Software & Hardware |
Sitecheck Maresa | 2 | 28-11-2001 17:57 |